Offtop :)

Locked
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Offtop :)

Post by zudushais »

Gregers wrote: Bet ja radiniekus atrast nesanāks tad var aizmirst par to auto?
Vnk auto nonāca pie pārdevēja kopā ar nopirkto īpašumu un viņš ilgus gadus nebija manijis, ka šķūnī zem lūžņiem stāv kas vērtīgs :)
Vispār lieta ķēpīga, bet iespējama. Vispār, ja atradīsi pareizos galus, tad visu vari izdarīt :) Es vasarā tiku līdz numuru salīdzināšanai, pēc kuras bija zaļā gaisma uz dokumentiem, bet diemžēl numuri pasē un uz rollera nesakrita. Var arī uz vecas rūtiņu lapas uzrakstīt, ka vecmamma sen to npirkusi, nav pārreģistrējusi un tagad mazdēls grib visu sakārtot. Esi kreatīvs un visu var izdarīt. Ja auto ir pirmskara, tad var dabūt VS numurus bez dokumentiem, ar nosacījumu, ka atrestaurē.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Offtop :)

Post by Nīgrais »

zudushais wrote: Esi kreatīvs un visu var izdarīt.
Es te kreatīvi mēģināju padomāt -
Bija cilvis un bija viņam manta.
Cilvis nomira.
Manta palika.
Bija jāpiesakās mantiniekiem.
Mantinieki nepieteicās.
Ja mantinieki nepiesakās, tad manta pāriet valstij.
Tātad, mantai būtu jāpieder valstij, bet tā nekādi to nav noformējusi vai izdarījusi kādas citas juridiskas manipulācijas. (PSRS laikos - valsts mantas izsaimniekošana ar n- gadiem cietumā :laugh:)
Tātad tā ir bezsaimnieka manta? :dry:
Ja esi atradis kādu mantu, tad, ja pareizi saprotu likumus, jāizsludina oficiālā ziņnesī,
ka ir atrasta tāda un tāda manta.
Ja kaut kādā laika posmā īpašnieks nepiesakās, tad manta paliek atradēja valdījumā.
Un kas var liegt īpašnieka legālā valdījumā esošu mantu piereģistrēt CSDD?
:laugh:
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Offtop :)

Post by saule »

Bez radineiku atrašanas pasākums ir bezcerīgs izņemot gadījumu, ja auto tiešām vēsturiska vērtība, tad ir iespēja dabūt VS sērijas umurus. Bet jābūt ļoti vecam un ļoti retam ekseplāram.

Pats nočkarējos reģistrējot savu Pannoniju. Ar nopirku no vīriņa, nepārreģstrēju, onka nomira un tā arī paliku ar pliku moci. Izmeklējo visādus variantus, bet bezcerīgi, nebija tāda raritāte, kā vajadzētu, la tiktu pie VS numura. Beigās sadabūju caur ss.lv onku, kam ir mocis (tiesa, mazdēla diezgan uzšķūnēts) ar vecajiem padomju dokumentiem. Tad tam uztaisīju dokumentus un pēcāk pārkniedēju numura plāksnīti (teh. talonā ir atzīme: vin uz plāksnītes) un reģistrācijas numuru uz savu jau esošo dzelzi. Aizbraucu uz apskati un izgāju ar pirmo reizi un vienu vienieku par eļļas noplūdi. :)

Visas operācijas rezultātā mocīts tapa piecus gadus jaunāks. No '69 gada uz '74, kas šjā gadījumā ir mīnuss, bt neko darīt.
SAAB un SUBARU
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop :)

Post by Gregers »

Paldies par padomiem!
:)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop :)

Post by Gregers »

Tik vecs tas dzelzis nav, tikai 71 gada, bet vertība viņam ir tīri no edišn viedokļā, jo mašīņš ir no jubilejnieku tipa viens no 1000 ex.
Teorētiski, ja paturpina ideju tad var nopirkt kkādu sapuvušu lūzni ar dokumentiem un izmantot viņa vin?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Offtop :)

Post by Nils »

Nīgrais wrote:
Gregers wrote:
Nīgrais wrote: Sieva čeko visu ko šeit raksti?
:laugh: :laugh: :laugh:
Labāk nevajag- salasīsies manus suņa murgus, pēc tam dzīvot nedos mierīgi :laugh:
Spriežot pēc manas kundzes attieksmi pret mani, šķiet, ka arī viņa nelasa manus vāvuļojumus šeit.
:woohoo:
Mana arī par laimi nelasa, domātu, ka es esmu vēl slimāks, nekā domā pašlaik.
Viņai ir grūti saprast, ko es šeit stundām varu darīt. :laugh:
Lai gan ir viens Step Up, kad viņa padzirdēja par konvoju un pēc tam par planoto šrota operāciju, teica, ka mums vajagot pieminekkli uzcelt, es gan no sākuma domāju, ka tas ir sarkasms un vairākas reizes pārjautāju, lai atkārto. :laugh:
Un tas bija tieši pirms braukšanas uz trešdienas pasēdēšanu.
Es viņai teicu, lai to vēlreiz pasaka visiem publiski, kad būsim Bīnē, bet šķiet no tās atsaldēto sābistu masas viņa mazliet samulsa un sabijās. :laugh:
A tūliņ mums būs riktīgi pa vienu vietu no Mix par offtopic, tāpēc jau uzreiz postēju tur, kur pienākas. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Offtop :)

Post by Nīgrais »

Nils/carlorossi wrote: A tūliņ mums būs riktīgi pa vienu vietu no Mix par offtopic, tāpēc jau uzreiz postēju tur, kur pienākas. :laugh:
Man reiz stāstīja viens paziņa, ka viņa sievastēvs - pavecs vīrs allaž ļurkājis riņķī ar savu IŽ ar blakusvāģi. Protams, sakarā ar to, ka vīram visādi CSN un pārējie nieki bijuši pie kājas, nereti šo metuši mierā CP. Pēc ilgākas sarunas un debatēm, parasti vīrs jautājis - kas man par to draud?
CP teikuši - nu, uzliksim sodu!
Vīrs - kādu sodu?
CP - naudas sodu!
Vīrs - vai dieniņ, dieniņ! Dēliņ, naudiņas man nav nemaz, varbūt iztiksim ar miesassodu un draudzīgi šķirsimies?
:laugh:

Te nu mēs teiksim Mixam - draugs, moš iztiksim bez miesassodiem, ņem latu un draudzīgi šķiramies?
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Offtop :)

Post by elmo »

Te pirms laika panesās diskusija, kas ziemas trasē labāks 2wd vai awd!?
Te maziņš video, kur kožās rallijam sagatavota Opel Ascona ar veci pie ruļļiem un Jaunā Opel Insignija 4x4 ar dāmu pie ruļļiem.
http://www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts ... llija-auto
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Offtop :)

Post by zudushais »

Gregers wrote:Tik vecs tas dzelzis nav, tikai 71 gada, bet vertība viņam ir tīri no edišn viedokļā, jo mašīņš ir no jubilejnieku tipa viens no 1000 ex.
Teorētiski, ja paturpina ideju tad var nopirkt kkādu sapuvušu lūzni ar dokumentiem un izmantot viņa vin?
Kāda Tev jēga būs no sapuvuša lūžņa? Tev taču ir jubilejnieks un ja gribi, lai tāds arī paliek, tad meklē citu izeju. Varu PM ar padomiem uzrakstīt, ja vēlies, jo te publiksi negribu rakstīt par dažiem citiem variantiem :)
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Offtop :)

Post by zudushais »

elmo wrote:Te pirms laika panesās diskusija, kas ziemas trasē labāks 2wd vai awd!?
Te maziņš video, kur kožās rallijam sagatavota Opel Ascona ar veci pie ruļļiem un Jaunā Opel Insignija 4x4 ar dāmu pie ruļļiem.
http://www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts ... llija-auto
Reklāma ir un paliek reklāma. Viņiem vnk nav veci rallijam sagatavoti Opel Ascona, ko tirgot, bet ir Insignija. Loģiski, ka tai šai reklāmas rullītī bija jāuzvar. Labi, ka vēl ne ar zīdaini pie stūres :laugh:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Offtop :)

Post by uculs »

elmo wrote:Te pirms laika panesās diskusija, kas ziemas trasē labāks 2wd vai awd!?
Te maziņš video, kur kožās rallijam sagatavota Opel Ascona ar veci pie ruļļiem un Jaunā Opel Insignija 4x4 ar dāmu pie ruļļiem.
http://www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts ... llija-auto
Reklāma. Spriežu pēc sava, kamēr visu ko var neatslēdz, tik moderna mašīna drīzāk noslāps, nekā izspolēs. Manējais ar visu automātu ir pamanījies noslāpt šķērsām ielai un divas reizes ESP ir mani apstādinājis krustojuma vidū noliekot pa mēmajiem. Ziemas ielas Latvijā šī sistēma nespēj izprast.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Offtop :)

Post by Nīgrais »

uculs wrote:Reklāma. Spriežu pēc sava, kamēr visu ko var neatslēdz, tik moderna mašīna drīzāk noslāps, nekā izspolēs. Manējais ar visu automātu ir pamanījies noslāpt šķērsām ielai un divas reizes ESP ir mani apstādinājis krustojuma vidū noliekot pa mēmajiem. Ziemas ielas Latvijā šī sistēma nespēj izprast.
Labi noķerts!
Es skatījos uz to Opel mētāšanos un dibena gorīšanu, un ar iekšām jutu, ka tieku čakarēts, bet nevarēju noformulēt.
:laugh:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop :)

Post by Gregers »

Ja skatīsieties kalto disku virzienā tad noteikti izskatiet arī šo kompāniju

http://www.slikcom.ru/magaz/?id=181&tt=16x6.50

Šie diski šodien pasūtīti klienta autiņam.
Cena 148 LVL(!!!Par kaltajiem!!!)+25 lati talbraucējam kurš savaks viņus Toljatti :) vnk limonāde!!! Tuvakie viņu konkurenti maksāja gandrīz par 150 LVL dārgāk!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop :)

Post by Gregers »

Vel meklējot info par diskiem uzgaju arī info par riepām.
Visi noteikti esat redzējuši jaunam riepām virsū krāsainas līnijas.
Nu lūk

Sarkana līnija nozīmē, ka tas riepas iz tikušas nocenotas no A klasses uz B dažādu nenozīmīgu kosmētisku defektu dēļ, tadas var pirkt un tam pat ir ražotaja garantija.

Dzeltena jau ir C klasse un tas nozīmē kaučuka maisijuma neatbilstību. Šādām riepām nebūs ražotaja garantijas un pirkt to nevajadzētu vai pirkt tikai tad ja ta nav kāda precīzā riepa(piem specifiska dārga ziemene vai sporta riepa).

No zaļās turieties pa gabalu, jo ta nozīmē iekšēju defektu!!!

Perkot riepas tas uzmanīgi appētiet, jo pārdevēji ļoti bieži iepērk brāķētās riepas un pārdod kā normālas vnk piesedinot kādu puišeli ar lupatu un šķīdinātaju kurš tiem nodroši kolosālu peļņu.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop :)

Post by edijs »

uculs wrote:
elmo wrote:Te pirms laika panesās diskusija, kas ziemas trasē labāks 2wd vai awd!?
Te maziņš video, kur kožās rallijam sagatavota Opel Ascona ar veci pie ruļļiem un Jaunā Opel Insignija 4x4 ar dāmu pie ruļļiem.
http://www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts ... llija-auto
Reklāma. Spriežu pēc sava, kamēr visu ko var neatslēdz, tik moderna mašīna drīzāk noslāps, nekā izspolēs. Manējais ar visu automātu ir pamanījies noslāpt šķērsām ielai un divas reizes ESP ir mani apstādinājis krustojuma vidū noliekot pa mēmajiem. Ziemas ielas Latvijā šī sistēma nespēj izprast.
Vot vot. Man gana daudz sanāk braukāties ar e90 bambuli. Un gana iztestēta šamā pretslīdēšanas sistēma. No vienas puses - visu cieņu, tā sistēma tik tiešām ir sasodīti gudra. Ir mēģināts vienu un to pašu līkumu pie vienāda ātruma izņemt ar 9k un to e90 - 9k purns iet taisni, jārausta rocene, lai neiešļūktu kupenā, jātaisa baigos manevrus ar stūri. Bembja elektronika tai pat vietā nostrādā tik labi, ka atkarās žoklis. Goda vārds. Protams, nav korekti salīdzināt divus gadus vecu auto ar 18 gadus vecu. Bet es arī nesalīdzinu, tikai stāstu par šī gadsimta elektronikas sasniegumiem. :) Vārdu sakot - riktīgi muļķu drošā sistēma. Esmu mēģinājis gan Rumbulā, gan pēcāk regulāri uz platākām grantenēm samest bembi šķērsām (ar visām sistēmām by default ieslēgtām) - nereāli, ne reizi nav sanācis. Es nezinu, cik asi ir jāsašūpo un jāsamet, lai izsistu to sistēmu no līdzsvara. Tāda sajūta, ka šamā lasa manas domas. Kā bik asāks manevrs, tā stability control visu atkal saved kārtībā. Ja taisu apgriešanos pretējā virzienā kaut kur, tad vienkārši turu stūri pareizā trajektorijā un pārējo dara elektronika. Es neesmu pārliecināts, bet man ir sajūta, ka tā sistēma prot ne tikai sabremzēt vajadzīgos riteņus, bet arī piedot gāzi, lai, izslidinot dupsi, dabūtu auto vajadzīgajā leņķī. Respektīvi - ja es pats negāzēju līkumā, bet vienkārši griežu stūri tur, kur vajag, tad reizēm ir tāds trrr trrr trrrr brum, dibens ir nedaudz samests un es braucu tieši turp, kur pagriezta stūre. Tā ka - stereotipi, ka ar pakaļpiedziņu ziemā diez kas nav, noteikti neattiecas uz jaunajiem auto, kuriem ir gudras smadzenes. Es ļoti labprāt izbrauktu pa kādam testa aplim ar kādu no jaunajiem priekšpiedziņas auto. Pa sniegu un ledu. Reāli nav sanācis nevienu tādu stūrēt riktīgi sūdīgos laika apstākļos. Viekārši man ir sajūta, ka savā ziņā ziemā tas rwd ar gudru elektroniku varbūt pat ir labāk. Fwd autiņam elektronika pati neprot manā vietā noraut roceni (pie tam vajadzīgajā stiprumā), bet rwd ļauj izslidināt pakaļu vienkārši izspolējot. Principā atšķirās jau arī tā izslidināšana pati pa sevi - fwd riteņi sabloķējās, rwd izspolējās. Galīgi neesmu specs, tikai gudri diršu - bet man šķiet, ka otram variantam ir vairāk plusu. Protams, ja gudrā elektronika neļauj izspolēt līdz auto samešanai pilnīgi šķērsām. Uz šosejas pie lielāka ātruma arī - visu cieņu, elektronika laikus reaģē pie mazākajiem sīkumiem, kurus varbūt pats tā nemaz nesajustu uzreiz. Aber sekas var būt neforšas. Maigi izsakoties.

BET. Protams, ne viss ir TIK forši ar to gudro elektroniku. :D Sistēma ir muļķu droša un priekš tāda iesācēja autobraucēja droši vien ir taisni laikā. Jo viņš tapat kritiskā brīdi slīdot taisni kupenā neizdomās, ka var paraut roceni šitā (vai iemīt grīdā), var darīt to un vēl to. Utt. Ne visi cilvēki slidinās ar saviem autiņiem ziemai sākoties, ne visi braukā uz ziemas trasēm. Priekš tādiem laikam sistēma ir kak raz. Jo vot sūdi sākās tajā brīdī, kad es līkumā eju ātrāk, kā varbūt pienāktos. Apzinoties, ka izslīdēšu, bet savākšu. A gudrais kompis ta nezin, ko es protu! Kā nedaudz saslīd, šis sāk piedalīties auto kontrolē. Bet es pats gribu! Un tas sāk nenormāli kretinēt tad, ja sanāk griezties kādā 90 grādu līkumā uz gandrīz plika ledus. Ar atslēgtu pretslīdēšanu maigi iemin, tā lēzeni izfrēzē, viss pačotna. Ar ieslēgtu pretslīdēšanu - trajektorija sanāk perfekti (ja ātrums nav liels), taču ātrums tiek tik krasi samazināts, ka gribās skaļi kliegt. Bet nu.. maksimāli droši. Sūdīgāk, ja ieej līkumā tik ātri, ka kompis vairs tur neko nevar sabremzēt. Tad ar elektronikas iejaukšanos manevra vidū rezultātā sanāk platāks līkums, kā sākotnēji iecerēts. Jo gluži vienkārši min tu to gāzi cik gribi, mēģini samest nedaudz pakaļu - bet ne velna, šis spītīgi dara pa savam. Apmēram kā ar ABS`u - ja iespied grīdā bremzes, tad tirkš un ātrums krīt lēni. Ja tā maigi bremzē, turot uz tās robežas, kad tirkšķēt sāk - tad apstājās ātrāk. Tikai ar to stabilitātes kontroli nav tā, ka var maigāk gāzēt.. var vienīgi lēnāk iet līkumā.

Nu lūk, un tāpēc es pēdējā laikā pārvietojos ar atslēgtu pretslīdēšanu. :D Tur ir divi varianti, kā var atslēgt - pirmais atslēdz tikai traction control un stability control paliek, otrais variants atslēdz visu. Pirmajā variantā elektronika ļauj iemīt līkumā grīdā un sašķērēt cik vajag. Taču neļauj iemīt tik daudz, kad kompja prāt auto var samesties pavisam. Tas brīdis gan varētu būt nedaudz vēlāk.. bet nu jāiemācās sadzīvot. Ja nepārforsē ar pakaļas samešanu, bet notur to sānslīdi tieši tādā daudzumā, lai izņemtu līkumu pareizā trajektorijā - tad kompis nejaucās iekšā. Un šitādā variantā ir dauuuudz ērtāk braukt, kad ārā ir tāds laiks, kā šobrīd. Nav tirkšķēšanas katrā pagriezienā. Kādu laiku pabraukāju, slēdzot ārā tikai to traction control, tagad slēdzu to stability control arī ārā. Galu galā nemaz ne tik sen braukāju ar sirņiku, kuram pat abs nebija. Normāli frēzēju visu ziemu un bēdu neredzēju. Tikai jādomā līdzi tam, ko dari. Un bija sasodīti labi. Tagad tās gudrās elektronikas mūs izlutinājušas..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Locked