KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ZingZeng »

Sis nu ir topiks, kur laikam neviens nevar iespamot, jo isti nesaprot valodu, kada jus abi runajat.
Mixeris var but laimigs par temas tiribu.
(Mix, so manu komentu dzes ara)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ZingZeng wrote:Sis nu ir topiks, kur laikam neviens nevar iespamot, jo isti nesaprot valodu, kada jus abi runajat.
latviski
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nīgrais »

Normunds wrote: Par aizdedzes apsteidzes leņķi nepretendēju uz absolūto patiesību. Aizokeāna faniem noteikti ir uzkrāta pamatīga pieredzes bagāža, bet mana pieredze ar Skandināvu draugu zināšanām daudzkārt ir aizvedusi pilnīgās auzās un tamdēļ informāciju no i-neta skatos caur biezu filtru.
Zelta vārdi! Esmu ievērojis, ka starp i-neta pieslēgumu skaitu un tajā atrodamo muļķību ir konstatējama tieša proporcionalitate. ;)
Pat tehniskos jautājumos 90% info ir totālas bleķis.

Par tēmu: Es te stundas piecas, tā vietā, lai norautu veselīgu diendusu, lauzu galvu un rakņājos i-netā par Jūsu problēmu. Nekā izcili sakarīga nav, tomēr atradu vien šitādu: http://www.spyke1.com/help/f4c4.htm.
Izskatās tīri OK, pagaidām, kamērt vien kāds laimes lācis neiedos SAAB DI shēmu.
Ko teiksiet, graugi? Moš nav vērts čakarēties ar rotējošiem atsvariem un liekām dzirksteļspraugām?
;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Kes-ke-sē?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by alnislacis »

Protams, ka ne ko nerubīju, bet- cik zinu, paziņa no VW Bug kompānijas arī it kā upgrade Pertronix sadalītājus liek mierā un skatās uz aftermarket Direct Ignition.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nīgrais »

KurBads wrote:
Kes-ke-sē?
Nu ko lai saku... :unsure:
Šķiet tas ir tas, kas Tev būtu vajadzīgs.
Ir gan aizvakardienas, bet toties nav no Petroniksu "tvaika katlu ēras".
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

Viss aizdedzes uzlabojuma piedāvājums jau liekas tīri okey. Vienīgais es esmu vecmodīgs un parasti sāku visu no pašiem pamatiem. Vispirms dabūt no motora ārā to kam tur i'jābūt un tikai tad taisīt apgreidus.
Studiju gados pie nepareizi uzliktām sadales fāzēm mēģināju "piedzīt" karburatora regulējumus - tagad to atceros ar :P .

Ja izdodās iegūt informāciju no guru par aizdedzes apsteidzes līkni, un vēl šo to piem. uz kāda tilpuma motora tas ir bijis, kādam sacensību veidam, kāds karburatos un kādas dīzes, kompresijas pakāpe motorā --- būšu :woohoo: :woohoo: :woohoo:

bet tas parasti prasa lielāku piepūli no rakstītāja un šis un tas paliek nepateikts.

Sū -gi ir pašam to visu meklēt uz katra motora, bet tas ir arī nelieliels kaifs, ko noķer. Paregulē, pamēri, pa- un pa- ...:)

V4 es pamatā raugos tādā virzienā, ko varētu nosaukt par ielas sportu. Ir forši atvilkt ( aizvilkt ), bet ja uz šosejas 1700 cccm "urbis" patērē ap 17 L/100km vai trasē ap 25 L /100km , kaifs ik pēc brīža doties tankoties ir samērā mazs. Darbojos 90-120 Zs diapozonā, kas šos rādītājus puslīdz reducē uz 10 L/ 100km.

Kad motorītis jau ir iegriezies, sākās darbības rādītāju "pulēšanas" darbi, un rezultāti tad arī parāda kāda aizdedze ir jāliek un ar kādu spoli, karburatoru utt. Reizēm nejūt būtisku atšķirību lielajiem T SAABiem starp 250 un 280 Zs ( izņemot ciparā ar nullēm ) , bet +5 Zs uz V4 ir konstatējami bez palīgierīcēm.

Vēl tikai retorisks jautājums ko reiz izlasīju angļu SAAB kluba žurnālā : nez kāpēc Šveices mehāniskie pulksteņi neatrod savu galu tur, kut to daudz advancētākie elektronikas "brīnumbrāļi" - miskastes spainī ? Tas nav lai nostātos kaut kam pret , tikai lai reizēm aizdomātos.:)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

jaa. taisnība par tiem pulksteņiem.

uzrunāšu Jack Ashcraft, lai pakomentē.

un palikšu pie esošā setupa, kas tam auto ir. Liekas, ka tīri pieklājīgs, lai arī, varbūt. nepieciešama pieregulēšana.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nīgrais »

Par pulksteņiem labāk zinās NIST, par brošām un aprocēm zinās lombardi. :P

Par tēmu:
Viela nav apgūta.
Softs nav nolādēts.

Sēdieties!
Divi!
:laugh:
Tēvus uz skolu!
Abiem.
:woohoo::woohoo: :woohoo:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Nīgrais wrote:Par pulksteņiem labāk zinās NIST, par brošām un aprocēm zinās lombardi. :P

Par tēmu:
Viela nav apgūta.
Softs nav nolādēts.

Sēdieties!
Divi!
:laugh:
Tēvus uz skolu!
Abiem.
:woohoo::woohoo: :woohoo:
what? :dry:

varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?

droši vien vienkārši iesēžoties uzreiz liekas, ka IET, bet pēc laiciņa jau esi pieradis :huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nīgrais »

KurBads wrote: what? :dry:
Ceru, ka neņem ļaunā, es šodien prātā paviegls! :silly:
varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?

droši vien vienkārši iesēžoties uzreiz liekas, ka IET, bet pēc laiciņa jau esi pieradis :huh:
Neizklausās stulbi nemaz. Tas mierīgi tā arī varētu būt un tur ir lērums ar faktoriem, kas to varētu ietekmēt.
;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KoreFun »

KurBads wrote: varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?
+1, tas pats. Stāv atvērta tipa gaisa filtrs motortelpā, kurš varētu būt pie vainas manā gadījumā. Auksts motors asāk iegriežās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

nu Sonett'am jau arī ir gaisa filtrs motortelpā tieši virs motora. Varbūt tiešām pēc laiciņa viņš vienkārši sāk ammāt siltu degmaisījumu, siltu gaisu ... pēcāk viņš reāli liekas tāds gausāks nekā uzreiz pēc startēšanas.
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ja kas, manam Sonett'am vidējais šosejas un nedaudz pilsētas patēriņš - 8,2 l/100km.
pie tam, nezinu cik pareizs ir karburatora regulējums (aizdomas par pārāk treknu), aizdedze arī tāda aptuvena ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

tā kā airflow topikā panesās jautājums par diskiem, tad te vizuālam ieskatam Sonett II/V4 ar dažādiem diskiem. Balsoju par Nr.3:

1.
Image

2.
Image

3.
Image
Image


4.
Image
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply