KurBads: Sonett II V4
Re:KurBads: Sonett II V4
Sis nu ir topiks, kur laikam neviens nevar iespamot, jo isti nesaprot valodu, kada jus abi runajat.
Mixeris var but laimigs par temas tiribu.
(Mix, so manu komentu dzes ara)
Mixeris var but laimigs par temas tiribu.
(Mix, so manu komentu dzes ara)
Re:KurBads: Sonett II V4
latviskiZingZeng wrote:Sis nu ir topiks, kur laikam neviens nevar iespamot, jo isti nesaprot valodu, kada jus abi runajat.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Zelta vārdi! Esmu ievērojis, ka starp i-neta pieslēgumu skaitu un tajā atrodamo muļķību ir konstatējama tieša proporcionalitate. ;)Normunds wrote: Par aizdedzes apsteidzes leņķi nepretendēju uz absolūto patiesību. Aizokeāna faniem noteikti ir uzkrāta pamatīga pieredzes bagāža, bet mana pieredze ar Skandināvu draugu zināšanām daudzkārt ir aizvedusi pilnīgās auzās un tamdēļ informāciju no i-neta skatos caur biezu filtru.
Pat tehniskos jautājumos 90% info ir totālas bleķis.
Par tēmu: Es te stundas piecas, tā vietā, lai norautu veselīgu diendusu, lauzu galvu un rakņājos i-netā par Jūsu problēmu. Nekā izcili sakarīga nav, tomēr atradu vien šitādu: http://www.spyke1.com/help/f4c4.htm.
Izskatās tīri OK, pagaidām, kamērt vien kāds laimes lācis neiedos SAAB DI shēmu.
Ko teiksiet, graugi? Moš nav vērts čakarēties ar rotējošiem atsvariem un liekām dzirksteļspraugām?
;)
Re:KurBads: Sonett II V4
Kes-ke-sē?Nīgrais wrote: http://www.spyke1.com/help/f4c4.htm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: Sonett II V4
Protams, ka ne ko nerubīju, bet- cik zinu, paziņa no VW Bug kompānijas arī it kā upgrade Pertronix sadalītājus liek mierā un skatās uz aftermarket Direct Ignition.
Re:KurBads: Sonett II V4
Nu ko lai saku... :unsure:KurBads wrote:Kes-ke-sē?Nīgrais wrote: http://www.spyke1.com/help/f4c4.htm.
Šķiet tas ir tas, kas Tev būtu vajadzīgs.
Ir gan aizvakardienas, bet toties nav no Petroniksu "tvaika katlu ēras".
Re:KurBads: Sonett II V4
Viss aizdedzes uzlabojuma piedāvājums jau liekas tīri okey. Vienīgais es esmu vecmodīgs un parasti sāku visu no pašiem pamatiem. Vispirms dabūt no motora ārā to kam tur i'jābūt un tikai tad taisīt apgreidus.
Studiju gados pie nepareizi uzliktām sadales fāzēm mēģināju "piedzīt" karburatora regulējumus - tagad to atceros ar :P .
Ja izdodās iegūt informāciju no guru par aizdedzes apsteidzes līkni, un vēl šo to piem. uz kāda tilpuma motora tas ir bijis, kādam sacensību veidam, kāds karburatos un kādas dīzes, kompresijas pakāpe motorā --- būšu :woohoo: :woohoo: :woohoo:
bet tas parasti prasa lielāku piepūli no rakstītāja un šis un tas paliek nepateikts.
Sū -gi ir pašam to visu meklēt uz katra motora, bet tas ir arī nelieliels kaifs, ko noķer. Paregulē, pamēri, pa- un pa- ...:)
V4 es pamatā raugos tādā virzienā, ko varētu nosaukt par ielas sportu. Ir forši atvilkt ( aizvilkt ), bet ja uz šosejas 1700 cccm "urbis" patērē ap 17 L/100km vai trasē ap 25 L /100km , kaifs ik pēc brīža doties tankoties ir samērā mazs. Darbojos 90-120 Zs diapozonā, kas šos rādītājus puslīdz reducē uz 10 L/ 100km.
Kad motorītis jau ir iegriezies, sākās darbības rādītāju "pulēšanas" darbi, un rezultāti tad arī parāda kāda aizdedze ir jāliek un ar kādu spoli, karburatoru utt. Reizēm nejūt būtisku atšķirību lielajiem T SAABiem starp 250 un 280 Zs ( izņemot ciparā ar nullēm ) , bet +5 Zs uz V4 ir konstatējami bez palīgierīcēm.
Vēl tikai retorisks jautājums ko reiz izlasīju angļu SAAB kluba žurnālā : nez kāpēc Šveices mehāniskie pulksteņi neatrod savu galu tur, kut to daudz advancētākie elektronikas "brīnumbrāļi" - miskastes spainī ? Tas nav lai nostātos kaut kam pret , tikai lai reizēm aizdomātos.:)
Studiju gados pie nepareizi uzliktām sadales fāzēm mēģināju "piedzīt" karburatora regulējumus - tagad to atceros ar :P .
Ja izdodās iegūt informāciju no guru par aizdedzes apsteidzes līkni, un vēl šo to piem. uz kāda tilpuma motora tas ir bijis, kādam sacensību veidam, kāds karburatos un kādas dīzes, kompresijas pakāpe motorā --- būšu :woohoo: :woohoo: :woohoo:
bet tas parasti prasa lielāku piepūli no rakstītāja un šis un tas paliek nepateikts.
Sū -gi ir pašam to visu meklēt uz katra motora, bet tas ir arī nelieliels kaifs, ko noķer. Paregulē, pamēri, pa- un pa- ...:)
V4 es pamatā raugos tādā virzienā, ko varētu nosaukt par ielas sportu. Ir forši atvilkt ( aizvilkt ), bet ja uz šosejas 1700 cccm "urbis" patērē ap 17 L/100km vai trasē ap 25 L /100km , kaifs ik pēc brīža doties tankoties ir samērā mazs. Darbojos 90-120 Zs diapozonā, kas šos rādītājus puslīdz reducē uz 10 L/ 100km.
Kad motorītis jau ir iegriezies, sākās darbības rādītāju "pulēšanas" darbi, un rezultāti tad arī parāda kāda aizdedze ir jāliek un ar kādu spoli, karburatoru utt. Reizēm nejūt būtisku atšķirību lielajiem T SAABiem starp 250 un 280 Zs ( izņemot ciparā ar nullēm ) , bet +5 Zs uz V4 ir konstatējami bez palīgierīcēm.
Vēl tikai retorisks jautājums ko reiz izlasīju angļu SAAB kluba žurnālā : nez kāpēc Šveices mehāniskie pulksteņi neatrod savu galu tur, kut to daudz advancētākie elektronikas "brīnumbrāļi" - miskastes spainī ? Tas nav lai nostātos kaut kam pret , tikai lai reizēm aizdomātos.:)
Re:KurBads: Sonett II V4
jaa. taisnība par tiem pulksteņiem.
uzrunāšu Jack Ashcraft, lai pakomentē.
un palikšu pie esošā setupa, kas tam auto ir. Liekas, ka tīri pieklājīgs, lai arī, varbūt. nepieciešama pieregulēšana.
uzrunāšu Jack Ashcraft, lai pakomentē.
un palikšu pie esošā setupa, kas tam auto ir. Liekas, ka tīri pieklājīgs, lai arī, varbūt. nepieciešama pieregulēšana.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Par pulksteņiem labāk zinās NIST, par brošām un aprocēm zinās lombardi. :P
Par tēmu:
Viela nav apgūta.
Softs nav nolādēts.
Sēdieties!
Divi!
:laugh:
Tēvus uz skolu!
Abiem.
:woohoo::woohoo: :woohoo:
Par tēmu:
Viela nav apgūta.
Softs nav nolādēts.
Sēdieties!
Divi!
:laugh:
Tēvus uz skolu!
Abiem.
:woohoo::woohoo: :woohoo:
Re:KurBads: Sonett II V4
what? :dry:Nīgrais wrote:Par pulksteņiem labāk zinās NIST, par brošām un aprocēm zinās lombardi. :P
Par tēmu:
Viela nav apgūta.
Softs nav nolādēts.
Sēdieties!
Divi!
:laugh:
Tēvus uz skolu!
Abiem.
:woohoo::woohoo: :woohoo:
varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?
droši vien vienkārši iesēžoties uzreiz liekas, ka IET, bet pēc laiciņa jau esi pieradis :huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Ceru, ka neņem ļaunā, es šodien prātā paviegls! :silly:KurBads wrote: what? :dry:
Neizklausās stulbi nemaz. Tas mierīgi tā arī varētu būt un tur ir lērums ar faktoriem, kas to varētu ietekmēt.varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?
droši vien vienkārši iesēžoties uzreiz liekas, ka IET, bet pēc laiciņa jau esi pieradis :huh:
;)
Re:KurBads: Sonett II V4
+1, tas pats. Stāv atvērta tipa gaisa filtrs motortelpā, kurš varētu būt pie vainas manā gadījumā. Auksts motors asāk iegriežās.KurBads wrote: varbūt izklausās stulbi, bet tīri subjektīvi liekas, ka auksts motors (sākot braukt kaut kādu pirmo laiku) "verās" labāk, paātrinājums ir asāks ... nekā pēc tam vēlāk, kad motors uzsilis, pabraukts ilgāk. Vai tā var būt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
nu Sonett'am jau arī ir gaisa filtrs motortelpā tieši virs motora. Varbūt tiešām pēc laiciņa viņš vienkārši sāk ammāt siltu degmaisījumu, siltu gaisu ... pēcāk viņš reāli liekas tāds gausāks nekā uzreiz pēc startēšanas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
ja kas, manam Sonett'am vidējais šosejas un nedaudz pilsētas patēriņš - 8,2 l/100km.
pie tam, nezinu cik pareizs ir karburatora regulējums (aizdomas par pārāk treknu), aizdedze arī tāda aptuvena ...
pie tam, nezinu cik pareizs ir karburatora regulējums (aizdomas par pārāk treknu), aizdedze arī tāda aptuvena ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
tā kā airflow topikā panesās jautājums par diskiem, tad te vizuālam ieskatam Sonett II/V4 ar dažādiem diskiem. Balsoju par Nr.3:
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7