Tas tieši ir kārtīgs aparāts. Ja jau pērc džipu, tad kāpec ne tādu, kurš ir ietilpīgs, jaudīgs un spēj vilkt lielu vezumu? Šim tikai vecais dzinējs un pati plānākā konfigurācija. 2+3+3 sēdekļu izvietojums arī ir riebīgs. Vilkt lielas kravas arī ar to auto ir bauda. 3 tonnas viņš vispār nejūt un patēriņs mazāks nekā velkot ar eiropiešu traktoru, kurš vēl ģībst nost visu laikuenvoy wrote:Fuuu, tas jau ir autobuss nevis džips.
Pieņemu, ka tajā s-maxā ir 3. beņķu rinda, kas man nav vajadzīga. Tos nolokot, vietas būtu uuuuj...
Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ev, bet tas Astro nav zemē metama ideja! Savanna gan maķenīt par tuklu īsiem pārbraucieniem mūsu kabatas izmēra valstiņā.
Savukārt, par izbraucieniem tālāk, t.i. Eiropas virzienā - es sāku štukot, ka tur tāpat jēdzīgāk ir braukt ar nomā ņemtu auto. Ja savs noplīst, tad vēl jādomā, kā līdz mājām atvilkt. Ja nomā ņemts, tad pamet ceļmalā, ar taksi līdz tuvākam hotelim, pārējo ceļojuma laiku ar citu, uz vietas nomā paņemtu auto, mājup ar lidmašīnu. Manuprāt, kopumā mazāka ķēpa, kā transportēt uz mājām savu noplīsušo, ne pirmā svaiguma Multivanu.
Savukārt, par izbraucieniem tālāk, t.i. Eiropas virzienā - es sāku štukot, ka tur tāpat jēdzīgāk ir braukt ar nomā ņemtu auto. Ja savs noplīst, tad vēl jādomā, kā līdz mājām atvilkt. Ja nomā ņemts, tad pamet ceļmalā, ar taksi līdz tuvākam hotelim, pārējo ceļojuma laiku ar citu, uz vietas nomā paņemtu auto, mājup ar lidmašīnu. Manuprāt, kopumā mazāka ķēpa, kā transportēt uz mājām savu noplīsušo, ne pirmā svaiguma Multivanu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Da mani pēc tur bardačokā var būt saldējuma ražotne. Ar tik neglītu ģīmi tas kārtīgais aparāts mani nu nekā nepiesaistīs. Es uz džipiem vispār neskatos. Nepatīk man neviens. Nu varbūt kāds patīk, bet es neskatos.tranquillo wrote:Tas tieši ir kārtīgs aparāts. Ja jau pērc džipu, tad kāpec ne tādu, kurš ir ietilpīgs, jaudīgs un spēj vilkt lielu vezumu? Šim tikai vecais dzinējs un pati plānākā konfigurācija. 2+3+3 sēdekļu izvietojums arī ir riebīgs. Vilkt lielas kravas arī ar to auto ir bauda. 3 tonnas viņš vispār nejūt un patēriņs mazāks nekā velkot ar eiropiešu traktoru, kurš vēl ģībst nost visu laikuenvoy wrote:Fuuu, tas jau ir autobuss nevis džips.
Pieņemu, ka tajā s-maxā ir 3. beņķu rinda, kas man nav vajadzīga. Tos nolokot, vietas būtu uuuuj...
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
vēl ir arī micuks:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... pjfio.html
vai jaunais Chrysler Pacifica. ne buss, ne džips, kaut kas pa vidu.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... pjfio.html
vai jaunais Chrysler Pacifica. ne buss, ne džips, kaut kas pa vidu.
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu, vispār Multivanam/Caravellei/Transporteram pie to zādzību statistikas neņemt KASKO būtu nolaidība. Vēl jo vairāk, braucot uz ārzemēm. Bet KASKO polisēs ir iekļauta tehniskā palīdzība ar evakuatoru līdz servisam, ja nu auto nobrūk.edijs wrote:Ev, bet tas Astro nav zemē metama ideja! Savanna gan maķenīt par tuklu īsiem pārbraucieniem mūsu kabatas izmēra valstiņā.
Savukārt, par izbraucieniem tālāk, t.i. Eiropas virzienā - es sāku štukot, ka tur tāpat jēdzīgāk ir braukt ar nomā ņemtu auto. Ja savs noplīst, tad vēl jādomā, kā līdz mājām atvilkt. Ja nomā ņemts, tad pamet ceļmalā, ar taksi līdz tuvākam hotelim, pārējo ceļojuma laiku ar citu, uz vietas nomā paņemtu auto, mājup ar lidmašīnu. Manuprāt, kopumā mazāka ķēpa, kā transportēt uz mājām savu noplīsušo, ne pirmā svaiguma Multivanu.
Ja nomā ņemts - sakarīgā kantorī, tad pat nebūs jāpamet ceļmalā. Izsauksi transportu un kantoris iedos citu. Man Milānā Avis piedāvāja pat mašīnu ar nomainītu pilna izmēra zapasku samainīt pret citu. Atteicos, jo negribēju tērēt laiku braukšanai uz nomas punktu apm. stundas attālumā un auto tāpat nākamajā dienā bija jāatdod. Bet, ja štruntīgs nomas kantoris, šaubos, vai līgums atļaus noplīsušu auto atstāt ceļa malā. Nedod Dievs, nozags vai apskādēs, vēl pašrisku ieturēs.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Viss kas saistās ar bērniem es ņemtu lai aimugures durvis ir bidāmās nevis veramās!un noteikti lai ir 2+2+3. no miniveniem labakais noteikti ir grand voyager, bet ne lētākais uzturēšnā un uzticamākais ceļā.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu šis man šķiet arī ir no tiem variantiem, kad ir +/- pof!6, ar ko tu brauc. Tas sporta S-max jau nesalīdzināmi smukāks. Kaut gan salons koža roža, nav slikti. Un cenas + nobraukuma kombinācija ļoti optimāla liekās. Pat pārāk optimāla..? Būtu vēl ķīselis. Gan jau tas tomāts ar 2.4 benzīnu ir ar nesliktu ēstgribu.elmo wrote:vēl ir arī micuks:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... pjfio.html
vai jaunais Chrysler Pacifica. ne buss, ne džips, kaut kas pa vidu.
Pacificapavelk uz S-max, bet šķiet tāds amerikāniski komfortablāks. Ka jau dīvāns, tad dīvāns.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Astro tiešām tāds impozants braucamais, un vēl pakaļpiedziņa, varēs salītes zīmēt sniegā :0, ja neapgāzīsies. Tam 2000 gada Astro ir 45l gāzes balons, droši vien braucot un Latgali, es pildītos Rīgā, tad Jēkbpilī, tad Ludzā, un tādā pašā secibā atpakaļceļā
Edij, ja jau gribas "žipu" un lai daudz vietas - Nissan Pathfinder, bet tev laikam dīzeļi nepatīk, a benža ir retums.
Edij, ja jau gribas "žipu" un lai daudz vietas - Nissan Pathfinder, bet tev laikam dīzeļi nepatīk, a benža ir retums.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Izteikta vēlme tieši pēc džipa man nav. Primārais uzstādījums - lai salien visa ģimene un ir forši braukt. Viena lieta gan patīk džipā - spēja redzēt tālāk. Kopš pārvietojos ar moci un regulāri ceļos kājās, lai palūrētu pāri auto rindai, izštukojot labāko variantu turpmākai rīcībai, esmu piefiksējis, ka mani kaitina nespēja redzēt pietiekami tālu no sava sēdinātā saaba sēdpozīcijas. Uz šosejas to nejūtu kā problēmu, blīvā pilsētas satiksmē gan.
Astro ar 45 litru balonu izklausās smieklīgi. 9k ar tādu balonu sanāk labākā gadījumā 300km sasniegt, kas gan ir pietiekami, lai tiktu līdz Latgalei. Bet pildīt divreiz biežāk... paldies. Pathfinder būtu par šerpu, es nedzīvoju tik dziļos laukos.
Vispār laiks atvērt topiku ar nosaukumu "Saabista daudzbērnu ģimenes auto izvēle".
Astro ar 45 litru balonu izklausās smieklīgi. 9k ar tādu balonu sanāk labākā gadījumā 300km sasniegt, kas gan ir pietiekami, lai tiktu līdz Latgalei. Bet pildīt divreiz biežāk... paldies. Pathfinder būtu par šerpu, es nedzīvoju tik dziļos laukos.
Vispār laiks atvērt topiku ar nosaukumu "Saabista daudzbērnu ģimenes auto izvēle".
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tēvs brauc ar 2007g SantaFe 2.2 crdi 155 HP AT.
Pirka laikam 2011, kad bija vēl uz garantijas, mēnesi pēc garantijas beigām izbeidzās turbīna, piezvanīja viņš par vēlu man un rezultatā uzlika Skandi viņam jaunu turbo pa 1400 LVL ja nemaldos.
Auto stabils, ziemā no vietas uzsāk pārliecinoši, līdz 100 ceļ kādās 12sek, max esmu braucis 165 kmh, gaitā komforta ziņā iet kā S-klase, ļoti kluss ar labu skaņas izolāciju, kožas salons, parkingi, elektro benki, 2 DIN maģis, augsts, drošs, liels un ietilpīgs. Vidējais patēriņš ap 9l. Bija versijas ar 7 sēdvietām, Faceliftam nāca 190+ zs un jau 6 AT kārba.
Ja nebūtu nobiris turbo, tad atstātu ļoti uzticama auto priekšstatu, pietam tēvs brauc mierīgi un šorbīd uz tāfeles tikai 120-000 km.
Toreiz skatījāmies ari viņam Rav4, Outlander, bet SantaFe bija daudz vairāk +. Dziļos bezceļos neesmu braucis, bet iestidzis MB 312 Sprinteris no kupenas gan tika dabūts ārā viegli.
Pirka laikam 2011, kad bija vēl uz garantijas, mēnesi pēc garantijas beigām izbeidzās turbīna, piezvanīja viņš par vēlu man un rezultatā uzlika Skandi viņam jaunu turbo pa 1400 LVL ja nemaldos.
Auto stabils, ziemā no vietas uzsāk pārliecinoši, līdz 100 ceļ kādās 12sek, max esmu braucis 165 kmh, gaitā komforta ziņā iet kā S-klase, ļoti kluss ar labu skaņas izolāciju, kožas salons, parkingi, elektro benki, 2 DIN maģis, augsts, drošs, liels un ietilpīgs. Vidējais patēriņš ap 9l. Bija versijas ar 7 sēdvietām, Faceliftam nāca 190+ zs un jau 6 AT kārba.
Ja nebūtu nobiris turbo, tad atstātu ļoti uzticama auto priekšstatu, pietam tēvs brauc mierīgi un šorbīd uz tāfeles tikai 120-000 km.
Toreiz skatījāmies ari viņam Rav4, Outlander, bet SantaFe bija daudz vairāk +. Dziļos bezceļos neesmu braucis, bet iestidzis MB 312 Sprinteris no kupenas gan tika dabūts ārā viegli.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Pilnīgi skaidrs ir tas, ka parastajā vieglajā vagonā visa ģimene nesalīdīs un nemaz pēc CSN nedrīkst salīst (ja vien tas nav kaut kāds sešvietīgais retums) Atliek 7 vietīgie SUVi un veni. Vienīgais SUV pluss ir pasīvā drošība dēļ augstākās sēdpozīcijas (tur, kur XC90 ir bampers, manam sīcim, sēžot iekš 9-3og, ir galva!). Pašam jāizbrauc ir ar vairākiem, lai saprastu, kas ir mazākais ļaunums
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu kādi 200 - 300km vajadzētu nobraukt, atkarībā no maršrutiem: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2edijs wrote:Astro ar 45 litru balonu izklausās smieklīgi.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Esmu redzējis Volvo V70, 7vietīgu - divas papildus vietas bagāžniekā, cits jautājums vai CSN to atļauj, ja arī atļauj tad vietas pekalēm tāpat nepaliek.lawyer wrote:Pilnīgi skaidrs ir tas, ka parastajā vieglajā vagonā visa ģimene nesalīdīs un nemaz pēc CSN nedrīkst salīst (ja vien tas nav kaut kāds sešvietīgais retums)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
rekur ir 7 vietīgs
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... engfe.html
Jūs būtu gatavi likt savus bērnus ar atpakaļskatu ++ viņi ir pašā pašā aizmugurē, es nezinu vai tas ir drošākais veids..
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... engfe.html
Jūs būtu gatavi likt savus bērnus ar atpakaļskatu ++ viņi ir pašā pašā aizmugurē, es nezinu vai tas ir drošākais veids..
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv