Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
jābrauc pakaļ! Nu cik ilgi vēl lauzīsies? maini pret savu 9-3 un brauc svilpodams.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Jā, un ja nemaldos šis jau tika apspriests. Neatminu ar vai bez Tavas online klātbūtnes. Vai arī pats to tiku uzgājis un tieši iedomājos par Tevi.
Man domāt, ka šis ir ļoti labs neturbo saabs. Un prasītā nauda, ja viņš ir tik labs kā izskatās ir ok.
Bet, protams, mēs zinām, ka Tu vēl neesi šim gatavs. Vai arī esi?
Man domāt, ka šis ir ļoti labs neturbo saabs. Un prasītā nauda, ja viņš ir tik labs kā izskatās ir ok.
Bet, protams, mēs zinām, ka Tu vēl neesi šim gatavs. Vai arī esi?
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Varbūt to var apspriest tam piemērotā topikā:)
Kā arī šis exemplārs NAV mūsu republikā.
Kā arī šis exemplārs NAV mūsu republikā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Ehhhh... neesmu vēl gatavs... jumts "pareizajā" virzienā jau ir aizbraucis, draudzene jumtu vairs atpakaļ "nepareizajā" virzienā arī nestumj... bet tomēr vēl vairāki priekšnoteikumi nav izpildītu, lai tas notiktu :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
lawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... AIRED&expo
rt=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
Kam Tev 900tais ar karburatoru? Manuprāt 21.g. ņemt sābu ar karburatoru attaisnojas tikai, ja tas ir 99,90, 96...
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
900aero clubsport #8
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.ziedoniz wrote:+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
To pat nevar just..KurBads wrote:uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.ziedoniz wrote:+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Visu šito penteri var ietilpinātlawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
šeit:angry:
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Esmu redzējis karburātornieku ar turbīnu... Tā kā šie divi elementi viens otru neizslēdz.Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
SAAB un SUBARU
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Jā bija. Un ir vēljoprojām. Bet izlasi visu manu postu ;)Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
Es runāju par atšķirībām pirmo gadu 900ajos vai 99, kur netika piedāvāta elektroniskās iesmidzināšanas opcija. Un nē, man šausmīgi nepatīk motors ar mehānisko šprici, ar viņu ir jāapietas kā ar jēlu olu, lai nedod dievs, kaut kas netīšām nenoklātos. Kaut vai tās pašas degvielas trubiņas starp degvielas sadales "galvu" un inžektoriem - uzmetīsi atslēgu uz ieplūdes kolektora un viņas momentā pārlūzīs.ziedoniz wrote:Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam Sarežģītību atsver ieguvumi
Turpretī karburatoram ieliec remkomplektu, iztīri, saregulē un miers. Savus gadus 10 var atkal bez problēmām braukt, ik pa laikam pieregulējot. Re kā Lablaikam tagad viņš iet bez problēmām, vai ne?
900aero clubsport #8
Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
He hee ... es ar savu K-jet mehānisko šprici nobraucu aktīvi 2 gadusu un pēc tam mazāk aktīvi/ar pārtraukumiem vēl 2 gadus. Ij` atslēgu neuzmetu un n nepārlauzu trubiņas. Pēc tam auto jau 2 x mainījis saimniekus, bet neesmu dzirdējis par problēmām.
Nesaprotu, kas tur būtu "jēls". Man liekas, ka tieši otrādi - tur viss ir mehānisks. Ja sūknis pumpē un smidzinātāji ir labā stāvoklī, viss notiek un nevar noklāties.
Nesaprotu, kas tur būtu "jēls". Man liekas, ka tieši otrādi - tur viss ir mehānisks. Ja sūknis pumpē un smidzinātāji ir labā stāvoklī, viss notiek un nevar noklāties.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava