Ralfa Saab-Žurka
Re: Ralfa Saab-Žurka
Nebija vieglāk turbinizēt M52b20? Vai ielikt vienkārši jaunāku 3.0 benzīnu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ralfa Saab-Žurka
Turbanizēt M52, kvalitatīvi, t.i., bez nepieciešamības reizi pusgadā pārlasīt/mainīt motoru, izmaksā 5+
M50 turbo-bomžu recepte man ir zināma un izrēķināta, izmaksas nav diži zemākas kā M52, ņemot vēl vērā M50 motoru fizisko neesamību un kosmisko cenu, t.i., 600+ par bloku bez apkares, kloķeni un, varbūt, virzuļiem.
Bet ne par to ir stāsts, tu palaid garām projekta mērķi - Saab dzinējs, kurš jaudu novada uz pakaļējo asi. E46 īpašnieks mani izvizināja - ir tur oga
Neteikšu, ka arī šāda veida projekts ir diži lētāks izmaksās, kā augstāk minētie varianti, bet nu, vismaz šobrīd, tā cena ne tuvu nav nostājusies tiem budžetiem, un gala cipars, optimistiskā variantā, ir 2.5k, tuvāk realitātei - 3, 3.2k
Par atmo swap pieminēšanu tev jāiet nokaunēties, nekādas jēgas nav iet to pašu birokrātisko ceļu (2. kategorijas pārbūve) par 30 zirgu guvumu. Likumiski, bez projekta, iekš E36 neko lielāku par 142KW nedrīkst likt, t.i., automašīnas oriģinālo, jaudīgāko dzinēju. M3 dzinējs neskaitās, jo tiem, pēc VIN, skaitās cita šasija.
M50 turbo-bomžu recepte man ir zināma un izrēķināta, izmaksas nav diži zemākas kā M52, ņemot vēl vērā M50 motoru fizisko neesamību un kosmisko cenu, t.i., 600+ par bloku bez apkares, kloķeni un, varbūt, virzuļiem.
Bet ne par to ir stāsts, tu palaid garām projekta mērķi - Saab dzinējs, kurš jaudu novada uz pakaļējo asi. E46 īpašnieks mani izvizināja - ir tur oga
Neteikšu, ka arī šāda veida projekts ir diži lētāks izmaksās, kā augstāk minētie varianti, bet nu, vismaz šobrīd, tā cena ne tuvu nav nostājusies tiem budžetiem, un gala cipars, optimistiskā variantā, ir 2.5k, tuvāk realitātei - 3, 3.2k
Par atmo swap pieminēšanu tev jāiet nokaunēties, nekādas jēgas nav iet to pašu birokrātisko ceļu (2. kategorijas pārbūve) par 30 zirgu guvumu. Likumiski, bez projekta, iekš E36 neko lielāku par 142KW nedrīkst likt, t.i., automašīnas oriģinālo, jaudīgāko dzinēju. M3 dzinējs neskaitās, jo tiem, pēc VIN, skaitās cita šasija.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Saab-Žurka
Forši!!! Saabbmw projekts virzās uz priekšu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Saab-Žurka
Malacis, biežāk raksti, jo klātienē sarunas par projektu kaut kā nerit, un šeit sanāk vairāk uzzināt.
ja ir bišku mokas un čakars, tad projekts izdevies un prieks, ka turpinās.
ja ir bišku mokas un čakars, tad projekts izdevies un prieks, ka turpinās.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1