It kā jā, bet tomēr nē. Kārba paliek par starpposmu motora apgriezieniem un riteņu saķerei. Tb, ja motors būtu sametināts klucis, tad ieliekot kārbu par sazobi (pārnesumu) vai nu šļūktu riteņi, vai izjuktu kārba. Risks ir brīdī, ka motors nevar momentā uzraut sev nepieciešamos apgriezienus, ko attiecīgi riteņu griešanās ātrumam pieprasa trešais robs.Nauris_t16 wrote: ↑Wed Jul 22, 2020 3:49 pm Ja ieliki trešajā par agru, nevis iegrūdi no visa spēka, riskēji tikai pārgriezt motoru, nevis sajāt kārbu. Kārbai pa lielam vienalga cik ātri griezties.
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Divreiz neizgājām TA, pirmajā reizē ielika 2 par eļļas noplūdi, nodomāju,damn, vajadzēja taču to visu nomazgāt, labi Artehā tika viss satīrīts, bet arī otrajā reizē 2 par eļļas noplūdi, reāli pil no starpas starp dzinēju un ugunssienu. Ehhh, nākamreiz TA iešu pavasarī, tāpat jāņem kārba nost
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Izgājām TA vakar, ielika tikai vienu 1 par eļļas noplūdi.
Kas tika sadarīts vēl:
1. Uzlikti priiekšā Bilstein B6 amortizatori. Baigi labi šķiet, tagad nekādu lieku vertikālo svārstību, purngals stingri kopē mūsu bedrogradu
2. Strūkloti, metināti un pulverkrāsoti priekšējie augšējie un apakšējie plaukti. Zinoši cilvēki saka, ka šāda detaļa ir atrodama arī Saab Rally katalogā ar savu kodu, tādēļ TA nav pamata piesieties
3. Uzlikām tilta spoileri uz bagāžnieka vāka, izskatās labi, jānobildē būs vēlāk kaut kā sakarīgi.
4. Eļļas noplūdi no dzinēja novērsām, nomainot kloķvārpstas gala blīvslēgu (galvenais vainīgais), daudzus citus arī nomainījām.
5. Kārbas taustu oriģinālo ielikām.
6. Labota tika arī kārba, meistars to izjaucot, neredzēja iemeslu, kādēļ lektu ārā no trešā roba, iemesls tam, ka trešajā nevarēja ielikt brīžiem, gan tika atrasts. Nomainīta viena uzmava un sinhronizatori. Bija izjucis arī šortšifters, to salika atpakaļ, bet jēdzīgi saregulēt vairs īsti nevar. Tagad, ja baigi piedomā pie slēgšanās un dara to lēnām, viss OK. Kā mēģina to darīt ātrāk un lielākos apgriezienos, tā no otrā uz trešo ir krakšķis pamatīgs, pēc kura arī no trešā lec ārā atmetoties, kļūst grūtāk arī pirmajā un otrajā ielikt. Jāņem nost kārba vēlreiz....
Kas tika sadarīts vēl:
1. Uzlikti priiekšā Bilstein B6 amortizatori. Baigi labi šķiet, tagad nekādu lieku vertikālo svārstību, purngals stingri kopē mūsu bedrogradu
2. Strūkloti, metināti un pulverkrāsoti priekšējie augšējie un apakšējie plaukti. Zinoši cilvēki saka, ka šāda detaļa ir atrodama arī Saab Rally katalogā ar savu kodu, tādēļ TA nav pamata piesieties
3. Uzlikām tilta spoileri uz bagāžnieka vāka, izskatās labi, jānobildē būs vēlāk kaut kā sakarīgi.
4. Eļļas noplūdi no dzinēja novērsām, nomainot kloķvārpstas gala blīvslēgu (galvenais vainīgais), daudzus citus arī nomainījām.
5. Kārbas taustu oriģinālo ielikām.
6. Labota tika arī kārba, meistars to izjaucot, neredzēja iemeslu, kādēļ lektu ārā no trešā roba, iemesls tam, ka trešajā nevarēja ielikt brīžiem, gan tika atrasts. Nomainīta viena uzmava un sinhronizatori. Bija izjucis arī šortšifters, to salika atpakaļ, bet jēdzīgi saregulēt vairs īsti nevar. Tagad, ja baigi piedomā pie slēgšanās un dara to lēnām, viss OK. Kā mēģina to darīt ātrāk un lielākos apgriezienos, tā no otrā uz trešo ir krakšķis pamatīgs, pēc kura arī no trešā lec ārā atmetoties, kļūst grūtāk arī pirmajā un otrajā ielikt. Jāņem nost kārba vēlreiz....
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ak jā, pie visiem priekiem vēl bagāžniekā bija uzkrājies ūdens un dēļ tā izveidojies pelējums
Diemžēl aizmugurē Bilstein B6 vēl nav pieejami, bet nekas, pasūtījums ir veikts, gaidām, kad uzražos
Iegādāju arī cross spoke disku vāciņus pārīti, būs tagad jānokomplektē četri smuki. Ir arī iegādāts Super Aero komplekts kā alternatīva, tagad gan atdots smilšoties, jānokrāso pēc tam jēdzīgi
Diemžēl aizmugurē Bilstein B6 vēl nav pieejami, bet nekas, pasūtījums ir veikts, gaidām, kad uzražos
Iegādāju arī cross spoke disku vāciņus pārīti, būs tagad jānokomplektē četri smuki. Ir arī iegādāts Super Aero komplekts kā alternatīva, tagad gan atdots smilšoties, jānokrāso pēc tam jēdzīgi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Bet vispār, pēc ilgāka laika ar to pabraucot, tas liekas kā īsts vīru auto - visam vajag pielikt spēku - stūre šķiet reāli smaga, sajūgs kā iecementēts, ātrumi pārslēdzas it kā pusķieģelis būtu rokā, un tā dziesma no izplūdes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tev vajag izbraukt ar manu zaļo 900-tais liksies kā lux... Tur ir GAZika cienīga stūre, trokšņa arī pietiek, sajūgs un ātrumi puslīdz OK, bet - ne jauno auto līmenī.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
2. emmmm, nu jā. Parādi man to katalogu, lūdzu Patiesībā nepieciešama lieta tikai grunts rallija mašīnām, šosejai absolūti bezjēdzīga - tikai palielina neatsperoto massu, tas pats, kas uzlikt smagākus diskus. Katram kilogramam ir nozīme, tie kas kliegs, ka nejūt - pamēģiniet samazināt pa 5kg svaru uz katru riteni, to nevar nejust AKA vasaras 18nieki vs ziemas 15nieki.lawyer wrote: ↑Thu Apr 15, 2021 2:24 pm Izgājām TA vakar, ielika tikai vienu 1 par eļļas noplūdi.
Kas tika sadarīts vēl:
1. Uzlikti priiekšā Bilstein B6 amortizatori. Baigi labi šķiet, tagad nekādu lieku vertikālo svārstību, purngals stingri kopē mūsu bedrogradu
2. Strūkloti, metināti un pulverkrāsoti priekšējie augšējie un apakšējie plaukti. Zinoši cilvēki saka, ka šāda detaļa ir atrodama arī Saab Rally katalogā ar savu kodu, tādēļ TA nav pamata piesieties
3. Uzlikām tilta spoileri uz bagāžnieka vāka, izskatās labi, jānobildē būs vēlāk kaut kā sakarīgi.
4. Eļļas noplūdi no dzinēja novērsām, nomainot kloķvārpstas gala blīvslēgu (galvenais vainīgais), daudzus citus arī nomainījām.
5. Kārbas taustu oriģinālo ielikām.
6. Labota tika arī kārba, meistars to izjaucot, neredzēja iemeslu, kādēļ lektu ārā no trešā roba, iemesls tam, ka trešajā nevarēja ielikt brīžiem, gan tika atrasts. Nomainīta viena uzmava un sinhronizatori. Bija izjucis arī šortšifters, to salika atpakaļ, bet jēdzīgi saregulēt vairs īsti nevar. Tagad, ja baigi piedomā pie slēgšanās un dara to lēnām, viss OK. Kā mēģina to darīt ātrāk un lielākos apgriezienos, tā no otrā uz trešo ir krakšķis pamatīgs, pēc kura arī no trešā lec ārā atmetoties, kļūst grūtāk arī pirmajā un otrajā ielikt. Jāņem nost kārba vēlreiz....
6. es ceru, ka tu to kārbu mēģināji un testēji jau uzsildītu? Manam pirmajos 5-10km 1-2 un 2-1 slēgšanās aizņem 5-10sek. Nu un citus arī nevar cirst pāri, savādāk kraukšķ. Siltai viss kūl. Un vispār, iemācies slēgties uz leju ar starpgāzi, pasargāsi jebkuru ātrumkārbu, ne tikai veca saaba
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kādreiz, sen sen atpakaļ, man bija 9k, kuram arī strauji atmetoties leca ārā no trešā un piektā ātruma. Vaina toreiz neizrādījās kārbā, bet pārslēgšanas stiepnī. Motoram noklanoties tas tur kaut kur ieķīlēja vai padevās, vairs jau neatceros. Samainīja kaut kādas bukses, vai ko tur, un problēma atrisinājās.
SAAB un SUBARU
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Uz auģsu taču arī var slēgties ar starpgāzi un viss būs cool Jums džeki droši vien nekad dzīvē nav sanācis braukt ar padomju laika kravas auto GAZ , ar nesinhronizētu kārbu , kur bez starpgāzes bija tikai krakšķi ...
Ja nopietni par uzsildītu kārbu ir liela taisnība un ne jau tikai klasiskajiem SAABiem
6. es ceru, ka tu to kārbu mēģināji un testēji jau uzsildītu? Manam pirmajos 5-10km 1-2 un 2-1 slēgšanās aizņem 5-10sek. Nu un citus arī nevar cirst pāri, savādāk kraukšķ. Siltai viss kūl. Un vispār, iemācies slēgties uz leju ar starpgāzi, pasargāsi jebkuru ātrumkārbu, ne tikai veca saaba
[/quote]
Ja nopietni par uzsildītu kārbu ir liela taisnība un ne jau tikai klasiskajiem SAABiem
6. es ceru, ka tu to kārbu mēģināji un testēji jau uzsildītu? Manam pirmajos 5-10km 1-2 un 2-1 slēgšanās aizņem 5-10sek. Nu un citus arī nevar cirst pāri, savādāk kraukšķ. Siltai viss kūl. Un vispār, iemācies slēgties uz leju ar starpgāzi, pasargāsi jebkuru ātrumkārbu, ne tikai veca saaba
[/quote]
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ko nozīmē "uzsildīta kārba"? Aizbraucot no ArTeh līdz CSDD vajadzētu būt gana siltai, ne? Kad dzinēja dzesēšanas šķidrums ir sasniedzis savu optimālo temperatūru, arī kārbai vajadzētu bū siltai taču, ne?
Nebija nekādas starpības, tāpat krakšķ, vienalga, cik ilgi brauc... Kad dzinējs auksts, braucu max mierīgi, tā nemaz nevar krakšķi dabūt ārā...
Nebija nekādas starpības, tāpat krakšķ, vienalga, cik ilgi brauc... Kad dzinējs auksts, braucu max mierīgi, tā nemaz nevar krakšķi dabūt ārā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Grūti pateikt tev tā no zila gaisa, bet loģiski, ka kārbas eļļai nav nekādas saistības ar dzinēja dzesēšanas temperatūru. Manam pēc reāli nobrautiem 5-7km (nevis nosēdētiem sastrēgumos) sāk slēgties jūtami labāk.lawyer wrote: ↑Fri Apr 16, 2021 4:33 pm Ko nozīmē "uzsildīta kārba"? Aizbraucot no ArTeh līdz CSDD vajadzētu būt gana siltai, ne? Kad dzinēja dzesēšanas šķidrums ir sasniedzis savu optimālo temperatūru, arī kārbai vajadzētu bū siltai taču, ne?
Nebija nekādas starpības, tāpat krakšķ, vienalga, cik ilgi brauc... Kad dzinējs auksts, braucu max mierīgi, tā nemaz nevar krakšķi dabūt ārā...
Starp citu, priekšējais kārbas/motora spilvens arī ir no svara, kā Saule saka - mega liels spēka plecs un labāk priekšējā spilvena kustību maksimāli ierobežot, lai necilājas uz augšu/leju. Man gan tas ietekmēja tikai downshift.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
maris wrote: ↑Fri Apr 16, 2021 2:57 pm Uz auģsu taču arī var slēgties ar starpgāzi un viss būs cool Jums džeki droši vien nekad dzīvē nav sanācis braukt ar padomju laika kravas auto GAZ , ar nesinhronizētu kārbu , kur bez starpgāzes bija tikai krakšķi ...
Ja nopietni par uzsildītu kārbu ir liela taisnība un ne jau tikai klasiskajiem SAABiem
6. es ceru, ka tu to kārbu mēģināji un testēji jau uzsildītu? Manam pirmajos 5-10km 1-2 un 2-1 slēgšanās aizņem 5-10sek. Nu un citus arī nevar cirst pāri, savādāk kraukšķ. Siltai viss kūl. Un vispār, iemācies slēgties uz leju ar starpgāzi, pasargāsi jebkuru ātrumkārbu, ne tikai veca saaba
Ne jau tikai padomju tehnikai ir nesinhronizētas kastes, 1939.gada aston martin skaitās ?
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tāds mums tagad kārbas tausts ir
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tā mums izskatās tilta spoileris, tīri labi, manuprāt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tas jau ir mazais bridge spoiler, kaut kā biju iedomājies, ka liksi šo:
900aero clubsport #8