Nebūs, viss pietiek.
Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Prieks par vienu no retajiem, koptajiem un pienācīgi aprūpētājiem saabiņiem, ar kuru smaids braucējam sejā vienmēr garantēts!
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Nu, ko, beidzot ilgi gaidītā Biķernieku trases nevainība ir zaudēta (goda aplis ar 9k, divas dienas ātrk, neskaitās . Bet tas arī bija patīkami, nezinu vai vēlreiz kopā ar meitu sanāks braukt caur trasi, kad no abām malām tev plaudē tautu meitas un dēli )
Esmu lielā sajūsmā un nevaru sagaidīt kad varēs vēl . Uzskatu, ka priekš pirmās reizes, cilvēkam, kas no motošosejas pilnīgi neko nesaprot, un nezinot nevienu trases līkumu, labākais apļa laiks trešajā sesijā - 1:50:151 ir diezgan labs rādītājs, ja ņem vērā, ka pirmājā sesijā laiks bija 2:07:152 .
Ja kādam interesē video, kā trasē brauc cilvēks, kas tur atbraucis pirmo reizi bez pieredzes , tad lūk: https://youtu.be/P6aGlV4-lmE
Esmu lielā sajūsmā un nevaru sagaidīt kad varēs vēl . Uzskatu, ka priekš pirmās reizes, cilvēkam, kas no motošosejas pilnīgi neko nesaprot, un nezinot nevienu trases līkumu, labākais apļa laiks trešajā sesijā - 1:50:151 ir diezgan labs rādītājs, ja ņem vērā, ka pirmājā sesijā laiks bija 2:07:152 .
Ja kādam interesē video, kā trasē brauc cilvēks, kas tur atbraucis pirmo reizi bez pieredzes , tad lūk: https://youtu.be/P6aGlV4-lmE
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Nu un lūk kas notiek ka Tu vispār nesaproti ko tu dari un ceri, ka Fortūna visu izdarīs tavā vietā https://youtu.be/zDHWAFKg7mQ
Bikses bija pilnas, un atlikušo braucienu nedaudz trīcēja kājas ;
Tagad zinu, cik oļiem liels spēks apturēt slīdošu auto ;
Ar auto paldies dievam viss kārtībā, jo kad slīdēju ārā, sajūta bija, ka viss glaunais bodykits paliks tajā elkonī .
Bikses bija pilnas, un atlikušo braucienu nedaudz trīcēja kājas ;
Tagad zinu, cik oļiem liels spēks apturēt slīdošu auto ;
Ar auto paldies dievam viss kārtībā, jo kad slīdēju ārā, sajūta bija, ka viss glaunais bodykits paliks tajā elkonī .
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Nu un protams, pats galvenais, ugunskristības saskrūvētajiem dzelžiem izturētas godam!!!
Tiešām liels gandarījums, ka ptu, ptu, ptu, bet visu braucienu laikā un pēc tiem, tajā slodzē (tā kā manas trajektorijas bija diezgan traģiskas, pieņemu, ka līkumi auto piekarei un amortizācijai bija gana smagi ) un karstumā (+28 grādi) auto nevienu brīdi neparādīja nevienu niķi - vadījās ļoti labi, temperatūras un eļļas spiedieni nevienu brīdi neizgāja no normām, spiediens nekur nepazuda un bremzes ar kārbu arī strādāja pēc visām "korkām" visu braucienu laikā. Lai gan tajā pašā laikā, rupji rēķinot ~30% dalībnieku piemeklēja kaut kādas lielākas vai mazākas ķibeles , vienu nabaga Poršu pat aizveda uz evakuatora Tā kā vakarā pēc pasākuma, izložņājot visu auto no augšās un apakšas, vēlreiz pārbaudot, ka viss ir savās vietās, uzsitu Sev pa plecu un virtuāli brālēnam pa plecu.
Vienīgi pēc 150km/h dažbrīd iemirgojās detonācijas lampiņa, bet vīri teica, ka tas ir ok. Cik sapratu Naurim, tā nevis mirgoja, bet brīžiem dega kā iezslēgta
Tiešām liels gandarījums, ka ptu, ptu, ptu, bet visu braucienu laikā un pēc tiem, tajā slodzē (tā kā manas trajektorijas bija diezgan traģiskas, pieņemu, ka līkumi auto piekarei un amortizācijai bija gana smagi ) un karstumā (+28 grādi) auto nevienu brīdi neparādīja nevienu niķi - vadījās ļoti labi, temperatūras un eļļas spiedieni nevienu brīdi neizgāja no normām, spiediens nekur nepazuda un bremzes ar kārbu arī strādāja pēc visām "korkām" visu braucienu laikā. Lai gan tajā pašā laikā, rupji rēķinot ~30% dalībnieku piemeklēja kaut kādas lielākas vai mazākas ķibeles , vienu nabaga Poršu pat aizveda uz evakuatora Tā kā vakarā pēc pasākuma, izložņājot visu auto no augšās un apakšas, vēlreiz pārbaudot, ka viss ir savās vietās, uzsitu Sev pa plecu un virtuāli brālēnam pa plecu.
Vienīgi pēc 150km/h dažbrīd iemirgojās detonācijas lampiņa, bet vīri teica, ka tas ir ok. Cik sapratu Naurim, tā nevis mirgoja, bet brīžiem dega kā iezslēgta
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
+ Lielais cepums par skaistām bildēm piemiņai.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Pēc video spriežot, visos līkumos ej iekšā par ātru un turpini bremzēt līkumā. Realitātē vajag sabremzēties pirms līkuma, lai griežot iekšā saglabātu ātrumu vai jau sāktu atkal paātrināties. Tev tipa ir ātri, bet līkuma izejā lēni un uz tā pamata ātrumi visās taisnēs galā tādi paši kā man ar ~160zs
Plus motormuzeju un smilšu kalnu vajag braukt ne-plūdeni, uzreiz aiz labā pagrieziena piespiežoties labajai malai un tur arī paliekot līdz nākošajam kreisajam līkumam.
Plus motormuzeju un smilšu kalnu vajag braukt ne-plūdeni, uzreiz aiz labā pagrieziena piespiežoties labajai malai un tur arī paliekot līdz nākošajam kreisajam līkumam.
900aero clubsport #8
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Vienreiz esmu tik bijis Biķerniekos ar saabu, vēl veco hirshu.. Atceros ka lēzenajā līkumā aiz Elkoņa gaaju bez bremzēm un bija pat lielāks ātrums ka finiša taisnē..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Zinu, ka Tu padomus nedod, jo negribi būt vēlāk vainīgs , bet paldies par katru sīkumu, ko pastāsti .Nauris_t16 wrote: ↑Mon Jul 27, 2020 8:59 am Pēc video spriežot, visos līkumos ej iekšā par ātru un turpini bremzēt līkumā. Realitātē vajag sabremzēties pirms līkuma, lai griežot iekšā saglabātu ātrumu vai jau sāktu atkal paātrināties. Tev tipa ir ātri, bet līkuma izejā lēni un uz tā pamata ātrumi visās taisnēs galā tādi paši kā man ar ~160zs
Plus motormuzeju un smilšu kalnu vajag braukt ne-plūdeni, uzreiz aiz labā pagrieziena piespiežoties labajai malai un tur arī paliekot līdz nākošajam kreisajam līkumam.
Par to bremzēšanu, ļoti labi apzinos ka viss ir nepareizi, un braucot arī jūtu ka ātrumus arī pa daudz un pa agru štepselēju (satoties video to apznos vēl vairāk). Bet nu video uzņemšanas laikā, joprojām vēl nedaudz raustījos, gan par sevi, gan par auto, gan trases līkumi vēl galīgi nebija galvā.
Nu neko atskaites punkti tagad ir nolikti, un jāmanās izbraukt daudz precīzāk.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Esi jau pārspējis manu labāko laiku ar c900, kas bija 1:52 un kaut kādas desmitdaļas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Hei, beidzot aizstūmos līdz stenda, lai saprastu, cik tur lopu lopu un ņūtonu ir dzīvē. un atkal esmu patīkami pārsteigts
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Lūk viens brauciens.
Un lūk otrs.
Un lūk otrs.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Par zirgu skaitu, tā apmēram likās, ka būs, bet tiešām lielais pārsteigums par Nm, kad Jancis pirms minēja aptuveni tādus skaitļus man īpaši neticējās
Bet nu galvenais jau līknes , dabūju pat mērītāja komplimentu par skaisto līknes sākumu un noturīgo jaudas līknes galu līdz pat pašām beigām. Un ka priekš ikdienas braukšanas (nu to cik tas auto tiek izmantots ikdienā ir arī diezgan nosacīts jautājums ) līkne ir ļoti laba. Tā kā lielais cepums un visi lauri Jancim par šo meistarojumu
Domāju, ka 2.3 atmo sadalenes, kas stāv plauktā , tur arī paliks ilgi, nu vismaz līdz laikam kad auto tiks norakstīts tikai un vienīgi trases dienām ar kaut kādu milzīgu gliemezi, jo nu baigi negribas, lielākas jaudas dēļ sačakarēt to smuko līknes sākumu. Kaut kā autiņam, kas tiek izmantots arī ielām, gribas max. mazu turbo bedrīti.
Uz jautājumu Jancim, vai grib nedaudz paregulēt un sasniegt simboliskos 300Hp, viņš teica labāk nevajag, ka priekš 15T turbīnas ar parasto, mazo 9-5 karsto galu ir ļoti labi . Un otrkārt pie tāda spiediena arī stock wastegate tiek jau atspiests vaļā un softiski šādai problēmai vairs nepalīdzēsi. Tā kā, nu vismaz kamēr šis gliemezis neizbeigsies, domāju, ka pietiks tur kaut ko darīt un uzlabot
Tagad tik mācīsimies braukt
Bet nu galvenais jau līknes , dabūju pat mērītāja komplimentu par skaisto līknes sākumu un noturīgo jaudas līknes galu līdz pat pašām beigām. Un ka priekš ikdienas braukšanas (nu to cik tas auto tiek izmantots ikdienā ir arī diezgan nosacīts jautājums ) līkne ir ļoti laba. Tā kā lielais cepums un visi lauri Jancim par šo meistarojumu
Domāju, ka 2.3 atmo sadalenes, kas stāv plauktā , tur arī paliks ilgi, nu vismaz līdz laikam kad auto tiks norakstīts tikai un vienīgi trases dienām ar kaut kādu milzīgu gliemezi, jo nu baigi negribas, lielākas jaudas dēļ sačakarēt to smuko līknes sākumu. Kaut kā autiņam, kas tiek izmantots arī ielām, gribas max. mazu turbo bedrīti.
Uz jautājumu Jancim, vai grib nedaudz paregulēt un sasniegt simboliskos 300Hp, viņš teica labāk nevajag, ka priekš 15T turbīnas ar parasto, mazo 9-5 karsto galu ir ļoti labi . Un otrkārt pie tāda spiediena arī stock wastegate tiek jau atspiests vaļā un softiski šādai problēmai vairs nepalīdzēsi. Tā kā, nu vismaz kamēr šis gliemezis neizbeigsies, domāju, ka pietiks tur kaut ko darīt un uzlabot
Tagad tik mācīsimies braukt
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Hei, pētot telefona arhīvu, atradu bildes no zinību dienas.
1. septembra vakarā tieši pirms nākamās dienas Biķernieku Raganas katla, saņēmos un uzliku dubulto aizmugurējos stabilizatora stieni. Tā kā kaut ko custum metināt nav ne laika ne īpaši gribēšanas, un tērēt daudz $$$ šādai lietai internetā arī negribas, tad aprobežojos ar diviem OEM stieņiem, ko izvedu uz pulveri. Nu lai galīgs gateris nebūtu, parastu uzgriežņu vietā starp stieņiem, tika savirpoti distanceri .
Dzīvē izskatās kaut kā tā.
1. septembra vakarā tieši pirms nākamās dienas Biķernieku Raganas katla, saņēmos un uzliku dubulto aizmugurējos stabilizatora stieni. Tā kā kaut ko custum metināt nav ne laika ne īpaši gribēšanas, un tērēt daudz $$$ šādai lietai internetā arī negribas, tad aprobežojos ar diviem OEM stieņiem, ko izvedu uz pulveri. Nu lai galīgs gateris nebūtu, parastu uzgriežņu vietā starp stieņiem, tika savirpoti distanceri .
Dzīvē izskatās kaut kā tā.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1