Branda 9-3 dīzeļwagons
Branda 9-3 dīzeļwagons
nu jau kādu laiciņu vizinos ar 9-3. kaut kā tā sanāca, ka pārdevu B6 passrātu un vajadzēja ieķert kaut ko tikpat eko (pasrāts sāka nenormāli rūsēt). Patika kombinācija "mazs četrcilindru mīzelis un automātiskā sešpakāpju kārba", jo B6 bija dsg un 2.0 tdi. daudz variantu jau nebija... nākamajā dienā pēc B6 nopārdošanas skatījos ss.com un nekas neuzrunāja. atvēru autoplius.lt un sāku šķirstīt... joka pēc atķeksēju 9-3 NG(@SAAB BANDĀ saukt par sieviešu mašīnu). izšķetinājās divi varianti sakarīgi - viens viļņā 06 gada wagons dīzels tomāts hektors (vector) tikko no GERMANY un viens 08.gada lineāls (linear). Pirmais viļņā, otrais rokviškos (~80km no paņevežas). sazvanījos ar abiem, izprašņāju kas un kā. Abi torgaši perekupi mahinatori, bet anyway...
nākamajā rītā startēju vispirms uz rokviškiem, bet pa ceļam iegriezos paņevežas car market mašīnas lētākas apm. par 300-500e nekā LV. Bet nu, šķita, ka viss krējums noslaukts un nekā sakarīga nav. Bija viens no*ists ttid wagons, bet arī ar sūdīgu stāvokli neielīda budžetā 3k eur
pēc paņevežas braucām uz rokvišķiem, kur mūs sagaidīja jau nomazgāts pelēkas krāsas 9-3. tā kā ar mašīnu galvenokārt bija doma, ka pārvietosies sieva- viņas doma kā par pārsteigumu man, tika ņemtas vērā un šai iepatikās mašīna (vizuāli - kā jau sievietēm). pierūcinājām, strādāja ok. burzīts, lāpīts neizskatījās. ar SWE numuriem vēl. salons, neskaitot šofera beņķa kreiso malu, tīri ok priekš 340k km bija defekti- švīka pa visu kreiso sānu, netaisījās aizm.durvis, caurumi augšējā vidējā restē, kas palikuši no halogen migliniekiem, izgriezta apakšējā reste, jo tur bija LED bars un diemžēl sākusies rūsa uz visām arkām...
vārds pa vārdam, ka seko rokasspiediens un braucam uz bausku ar tiem pašiem SWE numuriem pa cik? 2400 EUR
priecēja vid.patēriņš uz bausku - 5.2l (tādā ziņā z19dth rullē)
bauskā paspēju 15min pirms slēgšanas. visu ātri sadarījām un jau ar LV numuriem braucām mājās un tad sākās sūdi
nedēļu pēc iegādes sāka zust dzeses šķirdums(+spiediens sistēmā) un kā vēlāk izrādījās arī kāpt eļļas līmenis.
apakšā kkāds trieciens bij bijis, jo PL paspārnis lupatās un mot.vadības bloks pakļauts attiecīgi visiem laikapstākļiem.
tad vel sievai siguldā kāds pid*rs iemauca sānā un nobrāza labo arku... bet par laimi neilgi pēc tam braucām atpūsties uz taizemi un saabu atsāju krāsotājam, lai sakrāso visus četrus spārnus...
un tagad mazliet info un kas sadarīts:
nomainīts PL paspārnis
divreiz mainīta priekšējā kreisā atspere [liku BU, jo bija šrotā]
uzlikta bag.štorka
notonēti logi
nomainīta eļļa kārbā
nomainītas kvēlsveces pirms ziemas
un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
tad sanāca pa lēto ieķert r17 diskus vasarai
un nomainīta galvas blīve
tuvākajās dienās būs čips
ā, komplektācija zviedriska
220v apsilde motoram
webasto autonomka
debīls pusdermantīna salons
un pats labākais - servisa grāmatiņa (diemžēl zviedriski). pēdējā apkope 2018.gada februārī - zobsisksnas kompl + eļļa [caur google translate iztulkoju]
visiem patīk bildes:
nākamajā rītā startēju vispirms uz rokviškiem, bet pa ceļam iegriezos paņevežas car market mašīnas lētākas apm. par 300-500e nekā LV. Bet nu, šķita, ka viss krējums noslaukts un nekā sakarīga nav. Bija viens no*ists ttid wagons, bet arī ar sūdīgu stāvokli neielīda budžetā 3k eur
pēc paņevežas braucām uz rokvišķiem, kur mūs sagaidīja jau nomazgāts pelēkas krāsas 9-3. tā kā ar mašīnu galvenokārt bija doma, ka pārvietosies sieva- viņas doma kā par pārsteigumu man, tika ņemtas vērā un šai iepatikās mašīna (vizuāli - kā jau sievietēm). pierūcinājām, strādāja ok. burzīts, lāpīts neizskatījās. ar SWE numuriem vēl. salons, neskaitot šofera beņķa kreiso malu, tīri ok priekš 340k km bija defekti- švīka pa visu kreiso sānu, netaisījās aizm.durvis, caurumi augšējā vidējā restē, kas palikuši no halogen migliniekiem, izgriezta apakšējā reste, jo tur bija LED bars un diemžēl sākusies rūsa uz visām arkām...
vārds pa vārdam, ka seko rokasspiediens un braucam uz bausku ar tiem pašiem SWE numuriem pa cik? 2400 EUR
priecēja vid.patēriņš uz bausku - 5.2l (tādā ziņā z19dth rullē)
bauskā paspēju 15min pirms slēgšanas. visu ātri sadarījām un jau ar LV numuriem braucām mājās un tad sākās sūdi
nedēļu pēc iegādes sāka zust dzeses šķirdums(+spiediens sistēmā) un kā vēlāk izrādījās arī kāpt eļļas līmenis.
apakšā kkāds trieciens bij bijis, jo PL paspārnis lupatās un mot.vadības bloks pakļauts attiecīgi visiem laikapstākļiem.
tad vel sievai siguldā kāds pid*rs iemauca sānā un nobrāza labo arku... bet par laimi neilgi pēc tam braucām atpūsties uz taizemi un saabu atsāju krāsotājam, lai sakrāso visus četrus spārnus...
un tagad mazliet info un kas sadarīts:
nomainīts PL paspārnis
divreiz mainīta priekšējā kreisā atspere [liku BU, jo bija šrotā]
uzlikta bag.štorka
notonēti logi
nomainīta eļļa kārbā
nomainītas kvēlsveces pirms ziemas
un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
tad sanāca pa lēto ieķert r17 diskus vasarai
un nomainīta galvas blīve
tuvākajās dienās būs čips
ā, komplektācija zviedriska
220v apsilde motoram
webasto autonomka
debīls pusdermantīna salons
un pats labākais - servisa grāmatiņa (diemžēl zviedriski). pēdējā apkope 2018.gada februārī - zobsisksnas kompl + eļļa [caur google translate iztulkoju]
visiem patīk bildes:
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
> un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
> egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
Kāpēc izgriezi, kaut kas čakarējās vai vienkārši principa pēc ?
> egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
Kāpēc izgriezi, kaut kas čakarējās vai vienkārši principa pēc ?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
Ja ir planos vilet dizeli, tad tie ir pirmie un svarigakie solji, kas jadara. Pectam to visu saprogramme (nochipo) un brauc laimigs
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
Highlander wrote: ↑Tue May 14, 2019 3:09 pmJa ir planos vilet dizeli, tad tie ir pirmie un svarigakie solji, kas jadara. Pectam to visu saprogramme (nochipo) un brauc laimigs
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
divas no četrās swirlām vabše nekustējās
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
EGR taču ekoloģijai... Tāpat kā visi DPF un katalizatori...
Visu ārā, lai tas dīzels var elpot..
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
Šiem nenāk Webasto, bet gan Eberspracher sistēma. Kamēr iet, tikmēr viss labi. Nav tik izplatīta LV, tāpēc ar servisu ir tā kā ir. Man arī pagaidām strādā.
V70 un Saab 9-3
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
Ja ar dzelziem viss kartiba, viss pareizi saprogrammets, tad dumainiba tada pati, vai nedaudz augstaka, bet TA iziet bez problemam. Nevienmer lielais kvepa makonis nozimes paaugstinatu dumainibas koeficentu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
NM kautkā biš pamaz, varētu krietni vairāk uz stock dzelžiem
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
laiciņš nobraukts. tā jau nav, ka nekas nav darīts
kaut kad nolūza viena aizm.atspere. - nomainījām.
"water in fuel" piebesīja - @arteh nomainīja degv.filtru+ūdens sensoru. tagad viss ok
drīzumā pieķeršos bremzēm. nomainīs sadilušos diskus un klučus un pie reizes aizm.kreisais gultnis sācis skaļāk uzvesties.
no donora tiks likti nākamvasar šie diski ar praktiski jaunām riepām. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... 1565620498
kaut kad nolūza viena aizm.atspere. - nomainījām.
"water in fuel" piebesīja - @arteh nomainīja degv.filtru+ūdens sensoru. tagad viss ok
drīzumā pieķeršos bremzēm. nomainīs sadilušos diskus un klučus un pie reizes aizm.kreisais gultnis sācis skaļāk uzvesties.
no donora tiks likti nākamvasar šie diski ar praktiski jaunām riepām. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... 1565620498
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
A kur projekts nesaprotu, parastas dīzelistu ikdienas problēmas vien
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Branda 9-3 dīzeļwagons
Cik tas ūdens sensors maksāja? Man arī vadi nopuvuši. Besī ka met ārā visu laiku
V70 un Saab 9-3