Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ja nu excel-statistiku pētot rodas vēlme izdarīt secinājumus lēti vai dārgi ir šie 42centi/km, iesaku iepazīties ar šo ADAC pētījumu.
Izmaksas gan ir uz 5 gadiem un vidēji 15k km gadā, bet kopējam ieskatam der.
https://www.adac.de/_mmm/pdf/autokosten ... _47085.pdf
Izmaksas gan ir uz 5 gadiem un vidēji 15k km gadā, bet kopējam ieskatam der.
https://www.adac.de/_mmm/pdf/autokosten ... _47085.pdf
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
nu mega skaists excelislawyer wrote: ↑Thu Mar 28, 2019 11:47 am Vispār pirkt vecu, sarežģītu premium auto nav prāta darbs - nedariet tā!
Rupji rēķinot, no iegādes brīža pagājuši divi gadi un dažas nedēļas, nobraukti 42k km. Remontos pa šo laiku iztērēts 3776.26 EUR. Uzturēšanā vēl 4447.07 EUR. Iegāde EUR 4800. Degviela EUR 4444.62. Rupji rēķinot viss kopā 0.42 EUR/km.
cipari gan nav diez ko skaisti
uzmetu aci sava saaba uzturēšanas izmaksaam par pēdējiem 5 gadiem un ieskaitot visus manus vipendronus (tai skaitā čipošanas, turbīnu, dzinēju, izplūdes maiņas un upgreidus utt.) man sanāk zem 8000 eur (neskaitot iegādes cenu un degvielas izmaksas). Kas sanāk nedaudz mazāk kā premium BMW izmaksām par 2 gadiem.
Un neteikšu, ka mans saabs bija baigi labā tehniskā stāvoklī, kad to nopirku.
Pēc šiem cipariem jauna DI kasete nešķiet nekas dārgs
līdz šim biju domājis kā būtu ja es būtu nopircis semjorku saaba vietā 6 gadus atpakaļ. paldies, ka liki man beidzot saprast, kas ar mani būtu noticis pa šiem gadiem un zem kura tilta es šobrīd nakšņotu.
Bet nu nejau mēs dzīvojam, lai brauktu ar invaļidku un ēstu sausu maizi. Kaifot arī tomēr vajag.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nekāda kaifa ikdienā braukājot arī īsti nav, jo kaifs ar to auto sākas tur, kur draud tiesību atņemšana
Vilkmes neslogota stūre un purns, kas griežas tur, kur tu to tēmē ar laiku kļūst pašsaprotami, bet nu, šo īpašību trūkumu 9-5 jūt tikai, sākot braukt ļoti dinamiski un sportiski, kas 99% ikdienas maršrutu nesanāk...
Vilkmes neslogota stūre un purns, kas griežas tur, kur tu to tēmē ar laiku kļūst pašsaprotami, bet nu, šo īpašību trūkumu 9-5 jūt tikai, sākot braukt ļoti dinamiski un sportiski, kas 99% ikdienas maršrutu nesanāk...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Pa lēto - man ar kabrio sanāk 9.9 euro par km
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Savulaik šādus aprēķinus izveicu savai 09. gada Astrai. Mans cipars bija ap 12 centiem uz km Vairs neskaitu, bet varētu būt nedaudz lielāks šobrīd, jo pāris lielāki remonti ir veikti.
V70 un Saab 9-3
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
nja... remonta un uzturēšanas izmaksas ne pa jokam. Kādu brīdi atpakaļ jau sāku uztraukties, ka manam auto tās ir lielas, bet pēc šādas tabuliņas šķiet, ka viss ir ok
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ej di..t..
Atvaino.. tas vispar ir ta verts? Tas auto tiesham ir tads hlams? Varbut tev gadijies hlams?
Sanak, ja tu brauktu manu ikdienas marshrutu, tev sanaktu 50eur dienaa tikai par celju.. tur tiesham ar taksi var braukt..vai lietot piem carguru toyotu un vispar neiespringt par uztureshanu un degvielas cenaam
Atvaino.. tas vispar ir ta verts? Tas auto tiesham ir tads hlams? Varbut tev gadijies hlams?
Sanak, ja tu brauktu manu ikdienas marshrutu, tev sanaktu 50eur dienaa tikai par celju.. tur tiesham ar taksi var braukt..vai lietot piem carguru toyotu un vispar neiespringt par uztureshanu un degvielas cenaam
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nav ko rēķināt, jābrauc un viss. Tad jau parēķini cik izmaksā dzīvot ar sievieti, vispār nojūgsies.Ainars wrote: ↑Thu Mar 28, 2019 9:17 pm Ej di..t..
Atvaino.. tas vispar ir ta verts? Tas auto tiesham ir tads hlams? Varbut tev gadijies hlams?
Sanak, ja tu brauktu manu ikdienas marshrutu, tev sanaktu 50eur dienaa tikai par celju.. tur tiesham ar taksi var braukt..vai lietot piem carguru toyotu un vispar neiespringt par uztureshanu un degvielas cenaam
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ainār, es ne par ko nebrīnos, jo šādos aprēķinos lielākā atšķirība ir 2 lietās: 1.ko vispār ieliek aprēķinā, 2.cik daudz iegulda auto.Ainars wrote: ↑Thu Mar 28, 2019 9:17 pm Ej di..t..
Atvaino.. tas vispar ir ta verts? Tas auto tiesham ir tads hlams? Varbut tev gadijies hlams?
Sanak, ja tu brauktu manu ikdienas marshrutu, tev sanaktu 50eur dienaa tikai par celju.. tur tiesham ar taksi var braukt..vai lietot piem carguru toyotu un vispar neiespringt par uztureshanu un degvielas cenaam
Pie 1.punkta - daudzi neliek iekšā stāvvietu izmaksas, logūdeņus, sīkos remontus līdz 50EUR, tūningu, cits neliek degvielu, cits apdrošināšanu, līzinga izmaksas utt utjpr. Ja saliek pilnīgi visus izdevumus, kas attiecas uz auto, tad arī veidojas šoka moments un atklāsme, ka auto izmaksas var rēķināt uz kilometru un arī uz minūti dienā pat, ja tas mēnesi nekur nekustas.
Pie 2.punkta - ir cilvēki, kas tiešām gadu tikai lej degvielu un kad auto paprasa jaunas riepas un eļļu, to pārdod, jo iestājas šoks, bet tai pat laikā nākošā auto pirkšanas un esošā auto pārdošanas izmaksas neskaita.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ainār, ja es brauktu katru dienu Tavu maršrutu, izmaksas samazinātos krietni, jo nobraukto km skaits būtu vismaz x2, bet remontu un apkopes izmaksas noteikti nebūtu x2. Eļļas maiņa pienāktu 2x ātrāk, riepas ātrāk būtu jāmaina, bet tas jau pa lielam viss.
Piepucēšu to vēl, varbūt kādus sīkumus sadarīšu, uzliksim vasaras ripuļus un laidīsim uz tirgu. Ja neviens par sakarīgu ciparu neņems 3.5-3.9k EUR, turpināšu braukt visu vasaru, bet tad rudenī noteikti no tā ir jātiek vaļā
Piepucēšu to vēl, varbūt kādus sīkumus sadarīšu, uzliksim vasaras ripuļus un laidīsim uz tirgu. Ja neviens par sakarīgu ciparu neņems 3.5-3.9k EUR, turpināšu braukt visu vasaru, bet tad rudenī noteikti no tā ir jātiek vaļā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Zelta vārdi!
Cik savulaik naudas tika nokurināts pa tukšo visādos Alfa Motoros un tamlīdzīgos iestādījumos, kamēr tiec pie sakarīgiem džekiem!
Varbūt Edgaram jāmaina behu serviss!?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Žēl, ka excelī nav iespējams ielikt ailīti "pa*irstais laiks" un "sačakarētie nervi" ar objektīvu ciparu pretī.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vissliktāk ja dara visas trīs lietas reizē
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
lawyer, ceru, ka riteņus maini netālu no bijušās dzīvesvietas: nieka 97 EUR par ripuļu maiņu! Ja būtu uzlikuši cenu 103EUR, man šķistu dārgi!