izlasot šo, prātā nāk šis ..... https://www.youtube.com/watch?v=-vZ-zNrAZms
Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Varu šādu piedāvāt automātisko lādētāju piedāvāt
https://www.ikh.fi/en/smart-battery-cha ... rx-crx325a
https://www.ikh.fi/en/smart-battery-cha ... rx-crx325a
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tas ir lietotu? Jaunu? Pa cik?tranquillo wrote: ↑Fri Jan 11, 2019 2:56 pm Varu šādu piedāvāt automātisko lādētāju piedāvāt
https://www.ikh.fi/en/smart-battery-cha ... rx-crx325a
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Laukos kādiem trim vajadzēja būt.
Mazlietotu par 35 naudiņām varētu nodot
Jaunu par 65 EUR, tikai pašlaik vēl man nav no Somijas sūtījums
Vēl ir jumpstarters = 89 EUR
https://www.ikh.fi/en/jump-starter-12000mah-crx-crx1221
Mazlietotu par 35 naudiņām varētu nodot
Jaunu par 65 EUR, tikai pašlaik vēl man nav no Somijas sūtījums
Vēl ir jumpstarters = 89 EUR
https://www.ikh.fi/en/jump-starter-12000mah-crx-crx1221
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ladetajs tads plaaksteris tik buus.. meklee kapeec nelaadee..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Degvielas sparuslam rādījumus vajag paskatīties, ja bmw ir beigts kaut viena sprausla viņš arī neleks
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Klausi Aināru... Lādētājs šajā gadījumā tiešām ir tikai plāksteris. Un dīzelim ziemā ir nepieciešams UZLĀDĒTS akumulators. Tas nav benzīnnieks, kas leks, ka tik knapi griež. Dīzeļmotoram ir nepieciešami minimālais 120 rpm/min. Benzīnam pietiek ar 70.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Uzliku "plāksteri" Arī Podniekos to var izdarīt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tik pagarinātāju labi ka vismaz vienu pietiekami garu atradu. Bet bembi varēja pat aizslēgt un garāžas vārtus aiztaisīt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nostāvēja vienu nakti tā, bet zaļais indikators tā arī nebija no rīta iededzies Tas nenorāda gadījumā, ka AKB iet uz beigām?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vai arī auto elektronika nenormāli patērē. Pareizi lādēt aku.... ir noņemot klemmas!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tas norāda uz to, ka lādētājs par mazjaudīgu. Kā arī - normāls uzlādes cikls (tas gan tukšam AKB) ir diennakts.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Par klemmēm piemirsu
Bet šorīt jau gaismiņa bija zaļa
Bet šorīt jau gaismiņa bija zaļa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Minēšu - Tavs lādētājs ir ar procesora vadību un strādā pēc noteikta algoritma (t.i. spēlējas ar strāvām un spriegumiem un pilnvērtīgā uzlādes procesā iziet pilnu dažādu darbību ciklu - tsk. atsvaidzina, desulfatē utt.). Tam vajag noteiktu laiku - paskaties kas teikts instrukcijā.
Turklāt, cik saprotu, Tavam auto ir BOSCH "Silver" aku, kas ir nedaudz atšķirīgs no mainstream - var sagaidīt nelielu deviāciju no pamācībā aprakstītā.
Šamā sērija man vienmēr ir patikusi neraugoties uz to, ka specialistiem ir cits viedoklis. Marketinga ziņa tai savulaik bija apmēram šāda: "Pat tukšai baterijai vienmēr izdosies sagrabināt ko neko, lai iedarbinātu dzinēju...." Maksa par to bija visādi cunduri brīžos kad problēmām nevajadzēja būt.
Citādi ir tieši tā kā raxta Arnijs. Lai aku pilnībā uzlādētu vajag 24h. Jo ilgāk baterija ņem pretim strāvu, jo tā darbaspējīgāka. Labi, ka pirms lādēšanas vairs nav jāizdarās kā ar padomjlaika baterijām - jāpapildina elektrolīta šķidrums un jāmēra tā bļīvums, kas nozīmē drēbes izsvilinātus caurumus un brūnus pirkstus
Empīriskā pieredze ar švakiem aku un aizvēsturiskiem lādētājiem ir šāda (sākuma punkts - iztukšīta baterija, ziema & uzlādes laiks 24h, izmisuma gadījumā 12h):
a) pieslēdzot darboties spējīgu lādētāju uzlāde nenotiek (ampermetra šautra neizkustas no vietas, lādēšanas indikators nedeg, lādētājs kluss neblurkšķ) - uz veikalu pēc jaunas baterijas.
b) lādēšanas process uzsākas sparīgi (strāva 3-5 A), bet ca desmit minūšu laikā uzlādes strāva nokrītas gandrīz līdz nullei. Šoreiz vēl kkaa pielādēsi un rīt piedarbināsi, bet visticamāk parīt bez lādēšanas čiks būs atkal klāt. Šāda gadījuma vismaz ir laiks izpētīt aku modeļu un cenu piedāvājumu & pašam pēc tā aizripināt.
c) sākums kā b), bet, izejot no baterijas atlikuša resursa, "lielā" uzlādes strāva plūdīs ilgāk. Pat tad kad tā samazinas - baterija joprojām tiek lādēta. Tāpēc arī tās 24h.
Turklāt, cik saprotu, Tavam auto ir BOSCH "Silver" aku, kas ir nedaudz atšķirīgs no mainstream - var sagaidīt nelielu deviāciju no pamācībā aprakstītā.
Šamā sērija man vienmēr ir patikusi neraugoties uz to, ka specialistiem ir cits viedoklis. Marketinga ziņa tai savulaik bija apmēram šāda: "Pat tukšai baterijai vienmēr izdosies sagrabināt ko neko, lai iedarbinātu dzinēju...." Maksa par to bija visādi cunduri brīžos kad problēmām nevajadzēja būt.
Citādi ir tieši tā kā raxta Arnijs. Lai aku pilnībā uzlādētu vajag 24h. Jo ilgāk baterija ņem pretim strāvu, jo tā darbaspējīgāka. Labi, ka pirms lādēšanas vairs nav jāizdarās kā ar padomjlaika baterijām - jāpapildina elektrolīta šķidrums un jāmēra tā bļīvums, kas nozīmē drēbes izsvilinātus caurumus un brūnus pirkstus
Empīriskā pieredze ar švakiem aku un aizvēsturiskiem lādētājiem ir šāda (sākuma punkts - iztukšīta baterija, ziema & uzlādes laiks 24h, izmisuma gadījumā 12h):
a) pieslēdzot darboties spējīgu lādētāju uzlāde nenotiek (ampermetra šautra neizkustas no vietas, lādēšanas indikators nedeg, lādētājs kluss neblurkšķ) - uz veikalu pēc jaunas baterijas.
b) lādēšanas process uzsākas sparīgi (strāva 3-5 A), bet ca desmit minūšu laikā uzlādes strāva nokrītas gandrīz līdz nullei. Šoreiz vēl kkaa pielādēsi un rīt piedarbināsi, bet visticamāk parīt bez lādēšanas čiks būs atkal klāt. Šāda gadījuma vismaz ir laiks izpētīt aku modeļu un cenu piedāvājumu & pašam pēc tā aizripināt.
c) sākums kā b), bet, izejot no baterijas atlikuša resursa, "lielā" uzlādes strāva plūdīs ilgāk. Pat tad kad tā samazinas - baterija joprojām tiek lādēta. Tāpēc arī tās 24h.