Fox'a ''Diesel Locomotive''
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Speedmax ir tie paši lētie ABE diski tikai ar caurumiem, es tādus atdevu atpakal pēc 60 nobrauktiem km, sturi rokā nevarēja noturēt bremzejot, viņiem pat kods priekšā ir ABExxxxxxxx
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Fimbar, lūdzu savas pieredzes stāstus atstāj citiem paredzētiem tam topikiem. Šeit diskutējam tikai par topika tēmu - kas ir virsrakstā. Savas bēdas un to cik kas maksā un kur nopirkt lūdzu Pērk, pārdod un tml topikā. Nepārvēršam topiku par kkādu hlamu lūdzu.
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Man uz c900 Textar kluči sabira iekš Biķerniekiem, diski bija Brembo ventilējami, bet ne perforēti. Tagad virsū ir EBC zaļie kluči ar Zimmermann sport ventilējamiem un perforētiem diskiem, nav gan bijis vēl iespējas kārtīgi iztestēt šādu kombināciju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Cik atceros Hofmakam un Henry arī ir Zimmermann. Bet lai mani pielabo ja es kko ne to atceros
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Bremzes šobrīd strādā vāji, bet esmu nobraucis tikai kādus 5km Padalīšos ar sajūtām pēc tā kad viss pieslīpēsies... Jo ir ar ko salīdzināt - bija 285mm priekšā un 278mm aizmugurē.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Labošos.foxtrot_kilo wrote: ↑Sun Jan 28, 2018 10:57 am Fimbar, lūdzu savas pieredzes stāstus atstāj citiem paredzētiem tam topikiem. Šeit diskutējam tikai par topika tēmu - kas ir virsrakstā. Savas bēdas un to cik kas maksā un kur nopirkt lūdzu Pērk, pārdod un tml topikā. Nepārvēršam topiku par kkādu hlamu lūdzu.
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Pateicos
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
manuprāt ļoti laba bremžu izvēle. pats pirms gada aizmugurē uzliku Zimmermann komplektu un arī man ir tikai labas atsauksmes par tām. protams, ka pat Zimmermann anti-corrosion coating nespēj pārdzīvot Latvijas ziemas un rūsa sākusi parādīties, bet ja runa ir par bremzēšanu, tad esmu ļoti apmierināts.
Tā turpināt Fox!
Tā turpināt Fox!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Paldies Henry!Henry wrote: ↑Mon Jan 29, 2018 9:52 am manuprāt ļoti laba bremžu izvēle. pats pirms gada aizmugurē uzliku Zimmermann komplektu un arī man ir tikai labas atsauksmes par tām. protams, ka pat Zimmermann anti-corrosion coating nespēj pārdzīvot Latvijas ziemas un rūsa sākusi parādīties, bet ja runa ir par bremzēšanu, tad esmu ļoti apmierināts.
Tā turpināt Fox!
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Fox, es zinu, ka tu un tava lokomatīve ir dzīva (tauta runā, ka esi redzēts ielās )
Iedod kādu info šeit pa padarīto, savādāk visi puse jau pēc pusgada grimst neziņā, kas notiek, kā notiek un vai 300 zs robeža ir pārsniegta? nepis_neiet_acē
Iedod kādu info šeit pa padarīto, savādāk visi puse jau pēc pusgada grimst neziņā, kas notiek, kā notiek un vai 300 zs robeža ir pārsniegta? nepis_neiet_acē
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Sveiks.
Jā, ir jaunumi. Tika uzbūvēts jauns 4 in 1 tubulārais kolektos no ņeržas, pilnībā pārbūvēta turbīna priekš jauna setupa, pārbūvētas tosola frontālas trubas kas traucēja tubulārā kolektora instalācijai, uzbūvētas turbīnas eļļas pienākoša un aizejoša līnijas, pārtaisīts downpipe, savādāk izvietoti ventilatoru releju modulis un N75 VNT ģeometrijas vakūma vārsts, jauns lielāks MAF sensors un sporta gaisa filtrs, modificēta kartera ventilācija priekš dry intake, viss intake arī pilnībā pārtaisīts. Pēc ilgstošas regulācijas aizbraucu uz dyno stendu Dyno Systems un biju apmierināts ar jauniem guvumiem. 300HP un 610NM! Jaudas un griezes līknes izskatās krietni uzlabotas. Griezes moments jau pie 2.5K RPM ir 520NM un 610NM jau pie 2.7K RPM! Griezes moments ir visu apgriezienu diapazonu un pie apgriezienu ierobežotāja joprojām sasniedz 400NM! Jaudas līkne arī ir ļoti iespaidīga. Uz 2.7K RPM ir jau 250HP! Un principā uz 3.5K RPM jau sasniedz maksimalo jaudu 300HP un notur jaudu līdz pat pašam apgriezienu ierobežotājam! Tas ir pilnībā līdz 5K RPM izmantojams diapazons kas ir reāls retums dīzeļiem. Otrajā dyno sessijā pieslīpēšu SOI taimingus kuri varbūt palīdzēs izspiest vēl kādus 10-15HP.
Jā, ir jaunumi. Tika uzbūvēts jauns 4 in 1 tubulārais kolektos no ņeržas, pilnībā pārbūvēta turbīna priekš jauna setupa, pārbūvētas tosola frontālas trubas kas traucēja tubulārā kolektora instalācijai, uzbūvētas turbīnas eļļas pienākoša un aizejoša līnijas, pārtaisīts downpipe, savādāk izvietoti ventilatoru releju modulis un N75 VNT ģeometrijas vakūma vārsts, jauns lielāks MAF sensors un sporta gaisa filtrs, modificēta kartera ventilācija priekš dry intake, viss intake arī pilnībā pārtaisīts. Pēc ilgstošas regulācijas aizbraucu uz dyno stendu Dyno Systems un biju apmierināts ar jauniem guvumiem. 300HP un 610NM! Jaudas un griezes līknes izskatās krietni uzlabotas. Griezes moments jau pie 2.5K RPM ir 520NM un 610NM jau pie 2.7K RPM! Griezes moments ir visu apgriezienu diapazonu un pie apgriezienu ierobežotāja joprojām sasniedz 400NM! Jaudas līkne arī ir ļoti iespaidīga. Uz 2.7K RPM ir jau 250HP! Un principā uz 3.5K RPM jau sasniedz maksimalo jaudu 300HP un notur jaudu līdz pat pašam apgriezienu ierobežotājam! Tas ir pilnībā līdz 5K RPM izmantojams diapazons kas ir reāls retums dīzeļiem. Otrajā dyno sessijā pieslīpēšu SOI taimingus kuri varbūt palīdzēs izspiest vēl kādus 10-15HP.
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Andri, bomba
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''
Liels paldies OSC par nopulētu un novērstu sašvikotu vietu - pilnībā novērsta! Paldies! @Caroscar