Ahahha, nosmējos, high five!Un kapēc tieši saabs - jo esmu dīvains un piesaista šie auto.
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Ja par tēmu, kāds kuzavs? Baganā abšivkas rāvi nost? Pr. glāzes vēl ir?
Cik esmu skatījies 9-3 OG, visi kas ilgāk par pieciem gadiem LV, ir pavisam bēdīgi.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vems vienkārši nebija. Ja būtu atslēgas līdzi, tad apskatītu, bet nav arī liela bēda.intervall wrote:Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Ja par tēmu, kāds kuzavs? Baganā abšivkas rāvi nost? Pr. glāzes vēl ir?
Cik esmu skatījies 9-3 OG, visi kas ilgāk par pieciem gadiem LV, ir pavisam bēdīgi.
Kuzavs pagaidām liekas, ka ir pat cerīgs. Tik cik arkas jāapstrā, lai neveidojas nekas. Pr.glāzes ir vēl, bet aizmuguri nedīrāju nost. To laika gaitā. Katrā ziņā ir mazie defekti, bet līdz vasarai ir ko darīt, ieskaitot wanabe ķekava restes maiņa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja priekšā ir ok, aizmugurē nekam trakākam par maliņu pārmetināšanu nevajadzētu būt.
Man gan tā reste pat patīk, tas tāpat kā ar puķēm - na ļubiteļa
Man gan tā reste pat patīk, tas tāpat kā ar puķēm - na ļubiteļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bija cits - RihardsKabrio wrote:paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man mētājas pilns burtu komplekts no sedana (95 Aero) bagūža vāka.Druvis wrote:Neesmu vēl intresējies, bet vai jaunus uzrakstus uz bagāžnieka vāka var dabūt!
Jo man r burts pazudis
Un gribas jaunus
Atrodos Teikā, atdošu par brīvu vakaros pēc 18:00, tikai laicīgi vajag pazvanīt, numurs 2544.2552
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par lieljaudas skaidrs, bet jautājums tieši par šiem vs Trionic uz Saab, jo īpaši, ja tas tiek darbināts uz salīdzinoši pieticīgiem dzelžiem, t.i. stock vai nelieli uzlabojumi kā tuklāka izplūde, niknākas sprauslas, utml. Ar šo taču Trionic arī gana labi spēj tikt galā, ne? Ok, šim zilajam drotam vēl t28 ļurba uzkrāmēta.Nauris_t16 wrote:Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Priekš T28 gaisa kartes arī ir uzzīmētas jau.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es pieņemu, ka ir nianses, kas VEMS padara par rentablu alternatīvu, bet Trionic ir diezgan advancēta menedžmenta sistēma, uz sitiena, es īsti nevaru iedomāties, kāpēc vajadzētu mainīt, ja vien netaisa dragreisa drotu. Teorētiski, ar VEMS'u DI kasetes vietā varētu iegaterizēt parastus koilus (es pieņemu, ka ar softa pārrakstīšanu tas ir izdarāms arī ar Trionic), bet tad atkal jādomā, kā, pēc tam, piešķilsi auto, un kā neuzraut gaisā motoru ar knocku, jo atsevišķa sensora tam nav.
*
pa lielam, tas viss ir samērā bezjēdzīgi, ja vien tiešām DI kasetes dzīvē ir ko ļaunu nodarījušas
*
pa lielam, tas viss ir samērā bezjēdzīgi, ja vien tiešām DI kasetes dzīvē ir ko ļaunu nodarījušas
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas saab ir skriveros. Cik manits tad brauka pensionars un vismaz gadus 15
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
9-5 hirsch, 2.3T, 2005