SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Vēsture:
Iegādāts tālajā 2007. gadā, ievests no Francijas. Šobrīd odometrā 228 000km. Kopš 107000km rādījuma ar šo auto esmu braucis tikai es un cienītā. Degviela pildīta tikai Statoil un tikai E98. Jau no Francijas ieradies ar VIALLE šķidrās iesmidzes gāzes sistēmu, pirms gada pārlasītas visas blīves un novērsts "aromāts" (at sparnipluss punkts lv), kā arī mainīta uzpildes caurule, kura gadu gaitā zem auto bija saplaisājusi. Arī gāze pildīta tikai Statoil. Balons izvietots rezerves riteņa vietā - šajā sakarībā ar "oriģinālu" VIALLEs konstrukciju nedaudz pacelta nodalījuma grīda, savukārt saglabāta iespēja vajadzības gadījumā ielādēt auto ledusskapi vai veļas mašīnu. Uzpildes korķis, diemžēl, spārnā. 16" oriģinālie diski ir garlaicīgi, taču taisni. (attēlā redzamie 17" tika aizdoti uz riepu maiņas brīdi)
Investīcijas:
Apkopes un remonti veikti tikai ArTeh (pirmos gadus - Viking Motors). Eļļa (Mobil 5W-30) vienmēr mainīta kopā ar svecēm (NGK BCPR7ES11) ik pa 8000km. Desmit gadu laikā mainīti amortizatori, atsperes, sajūgs, bremžu diski, kluči, loki (vairākkārt), siksna (vairākkārt), DI kasete (pie 110 000km), turbīna (pie 170 000km), benzīna sūknis (pie 190 000km), izplūdes sistēma, stūre (uz Aero modeli), priekšējie lukturi (laika gaitā kļuva miglaini), atpakaļskata spoguļi (laika gaitā tika zagti), bukses (neskaitāmas bukses un neskaitāmas reizes), stūres pastiprinātājs un tā caurules, vakuuma trubas, dzinēja radiators, teleskopiskā antena, utt. Citiem vārdiem sakot - auto mūžā mainīts viss, kas nolietojies vai saplīsis.
Patīkams bezsakars:
Auto ir uzstādīta Aero turbīna un 3" izplūdes pirmais posms, kā arī lielā ieplūdes "kobra". Tā kā ar viņu pārsvarā pārvietojas cienītā, dzinēja vadība pielāgota šiem dzelžiem ar standarta 150 z.s. Arī VIALLE tā strādā optimāli. Šādu manipulāciju iemesli - zviedru paziņam turbīna lieliskā kondīcijā mētājās garāžā nevajadzīga kopā ar visu "kobru" un daži cienījami ArTeh meistari bija sadomājuši iemēģināt roku TIG metināšanā. Teorētiski (un 2010. gadā kādu nedēļu arī praktiski), auto piedāvāja un vēl aizvien var piedāvāt 270 z.s. un 370nm. Paldies VIALLEI, kuras nespēja pielāgoties atturēja no tālākām darbībām - 19T, starpdzesētajs un sprauslas palika neiegādāti. Oficiālie VIALLEs pārstāvji informēja, ka nepiedāvā LPG programmatūru lielākām jaudām šim dzinējam, bet tuvas aizrobežas kaimiņu piedāvājumu piemeklēt programmatūru no kādas citas automašīnas es neizvēlējos izmēģināt.
Auto mīnusi:
Rūsa uz pakaļējām arkām, mazliet "zaļš" kondicionētāja sūknis (pagaidām gan ACC darbojas labi), radio nesaglabā stacijas, pasažiera krēsls nelokās uz priekšu, kad nospiests slēdzis vadītāja pusē (no pasažiera puses viss darbojas), rokas bremzes trosīte, šķiet, cīnās ar rūsu, ar 3" DP (bez katalizatora) TA iziešana var prasīt zināmas oratora iemaņas un nelielu maskēšanos (atkarībā no konkrēta tehniķa rakstura - māksliniecisku frizūru, nulli zināšanu dzinēja darbībā, bērna krēsliņu un tirliņa skatienu, vai vīrišķu pārliecību, izcilas zināšanas dzinēja darbībā, diskursu gāzes sadegšanas īpatnībās, vasaras/ziemas maisījuma atšķirībās, u.tml.). Pārējie dzinēja darbības parametri (lambda, spiedieni, vaakumi) ir optimāli.
Plāns:
Auto savešana mani apmierinošā kārtībā prasītu ACC sūkņa maiņu, radio maiņu, pasažiera krēsla jaukšanu, rokas bremzes troses maiņu, katalizatora iemetināšanu, rūsas kā arī gadu gaitā iegūtu sīku skrambu novēršanu un pulēšanu. Rēķinot hipotētisko tirgus cenu, mīnus visas šīs darbības, (mīnus defekti, par kuriem vēl nenojaušu), no auto šķiršos par 800 EUR. Jauns īpašnieks var izvēlēties vai nu pamazām auto sakārtot, vai līdz 27.07.2017. slidināties pa Latviju bez īpašām bēdām (vai vismaz tāds ir mans rožainais viedoklis). Tā kā ArTeh mehāniķi augstu vērtē savu labo vārdu, pie sevis remontēto auto viņi visdrīzāk komentēs adekvāti - arī augstākminētie defekti ir viņu precizēti.
Iegādāts tālajā 2007. gadā, ievests no Francijas. Šobrīd odometrā 228 000km. Kopš 107000km rādījuma ar šo auto esmu braucis tikai es un cienītā. Degviela pildīta tikai Statoil un tikai E98. Jau no Francijas ieradies ar VIALLE šķidrās iesmidzes gāzes sistēmu, pirms gada pārlasītas visas blīves un novērsts "aromāts" (at sparnipluss punkts lv), kā arī mainīta uzpildes caurule, kura gadu gaitā zem auto bija saplaisājusi. Arī gāze pildīta tikai Statoil. Balons izvietots rezerves riteņa vietā - šajā sakarībā ar "oriģinālu" VIALLEs konstrukciju nedaudz pacelta nodalījuma grīda, savukārt saglabāta iespēja vajadzības gadījumā ielādēt auto ledusskapi vai veļas mašīnu. Uzpildes korķis, diemžēl, spārnā. 16" oriģinālie diski ir garlaicīgi, taču taisni. (attēlā redzamie 17" tika aizdoti uz riepu maiņas brīdi)
Investīcijas:
Apkopes un remonti veikti tikai ArTeh (pirmos gadus - Viking Motors). Eļļa (Mobil 5W-30) vienmēr mainīta kopā ar svecēm (NGK BCPR7ES11) ik pa 8000km. Desmit gadu laikā mainīti amortizatori, atsperes, sajūgs, bremžu diski, kluči, loki (vairākkārt), siksna (vairākkārt), DI kasete (pie 110 000km), turbīna (pie 170 000km), benzīna sūknis (pie 190 000km), izplūdes sistēma, stūre (uz Aero modeli), priekšējie lukturi (laika gaitā kļuva miglaini), atpakaļskata spoguļi (laika gaitā tika zagti), bukses (neskaitāmas bukses un neskaitāmas reizes), stūres pastiprinātājs un tā caurules, vakuuma trubas, dzinēja radiators, teleskopiskā antena, utt. Citiem vārdiem sakot - auto mūžā mainīts viss, kas nolietojies vai saplīsis.
Patīkams bezsakars:
Auto ir uzstādīta Aero turbīna un 3" izplūdes pirmais posms, kā arī lielā ieplūdes "kobra". Tā kā ar viņu pārsvarā pārvietojas cienītā, dzinēja vadība pielāgota šiem dzelžiem ar standarta 150 z.s. Arī VIALLE tā strādā optimāli. Šādu manipulāciju iemesli - zviedru paziņam turbīna lieliskā kondīcijā mētājās garāžā nevajadzīga kopā ar visu "kobru" un daži cienījami ArTeh meistari bija sadomājuši iemēģināt roku TIG metināšanā. Teorētiski (un 2010. gadā kādu nedēļu arī praktiski), auto piedāvāja un vēl aizvien var piedāvāt 270 z.s. un 370nm. Paldies VIALLEI, kuras nespēja pielāgoties atturēja no tālākām darbībām - 19T, starpdzesētajs un sprauslas palika neiegādāti. Oficiālie VIALLEs pārstāvji informēja, ka nepiedāvā LPG programmatūru lielākām jaudām šim dzinējam, bet tuvas aizrobežas kaimiņu piedāvājumu piemeklēt programmatūru no kādas citas automašīnas es neizvēlējos izmēģināt.
Auto mīnusi:
Rūsa uz pakaļējām arkām, mazliet "zaļš" kondicionētāja sūknis (pagaidām gan ACC darbojas labi), radio nesaglabā stacijas, pasažiera krēsls nelokās uz priekšu, kad nospiests slēdzis vadītāja pusē (no pasažiera puses viss darbojas), rokas bremzes trosīte, šķiet, cīnās ar rūsu, ar 3" DP (bez katalizatora) TA iziešana var prasīt zināmas oratora iemaņas un nelielu maskēšanos (atkarībā no konkrēta tehniķa rakstura - māksliniecisku frizūru, nulli zināšanu dzinēja darbībā, bērna krēsliņu un tirliņa skatienu, vai vīrišķu pārliecību, izcilas zināšanas dzinēja darbībā, diskursu gāzes sadegšanas īpatnībās, vasaras/ziemas maisījuma atšķirībās, u.tml.). Pārējie dzinēja darbības parametri (lambda, spiedieni, vaakumi) ir optimāli.
Plāns:
Auto savešana mani apmierinošā kārtībā prasītu ACC sūkņa maiņu, radio maiņu, pasažiera krēsla jaukšanu, rokas bremzes troses maiņu, katalizatora iemetināšanu, rūsas kā arī gadu gaitā iegūtu sīku skrambu novēršanu un pulēšanu. Rēķinot hipotētisko tirgus cenu, mīnus visas šīs darbības, (mīnus defekti, par kuriem vēl nenojaušu), no auto šķiršos par 800 EUR. Jauns īpašnieks var izvēlēties vai nu pamazām auto sakārtot, vai līdz 27.07.2017. slidināties pa Latviju bez īpašām bēdām (vai vismaz tāds ir mans rožainais viedoklis). Tā kā ArTeh mehāniķi augstu vērtē savu labo vārdu, pie sevis remontēto auto viņi visdrīzāk komentēs adekvāti - arī augstākminētie defekti ir viņu precizēti.
Last edited by Gripen on Tue Dec 20, 2016 3:37 pm, edited 5 times in total.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Kā ar ķēdes izstiepumu? Un vai salons ir ādas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Mērīts pirmo reizi 110 000km un otro reizi ap 180 000km, bija normas robežās.
Būs pilnākai ainai jāpiebrauc uz Arteh un jānomēra. Katrā ziņā - trokšņu nav. Salons ir ādas un krēslos plīsumu nav.
Būs pilnākai ainai jāpiebrauc uz Arteh un jānomēra. Katrā ziņā - trokšņu nav. Salons ir ādas un krēslos plīsumu nav.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Varu piedāvāt arī savu kupeju. Tagad bez skates. Defekti: Rūsa arkās, šofera durvīs, grīda, izplūdes kolektoram nolūzusi skrūve ( skaņa iespaidīga ) , bojāta priekšas lūpa, saplēsts šofera sēdeklis, aizmugurē sūce. Automāts, 315k km. Pozitīvi: Jubilejas Aero ar pilno paku, gadu vecs Viggen cat-back, gadu brauktas graspic ds3 riepas. 350 + nodoklis.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Par tādu naudu jau pat kanninbrālizēšanai var ņemttranquillo wrote:Pozitīvi: Jubilejas Aero ar pilno paku, gadu vecs Viggen cat-back, gadu brauktas graspic ds3 riepas. 350 + nodoklis.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Mierīgi!Grippen wrote:Par tādu naudu jau pat kanninbrālizēšanai var ņemttranquillo wrote:Pozitīvi: Jubilejas Aero ar pilno paku, gadu vecs Viggen cat-back, gadu brauktas graspic ds3 riepas. 350 + nodoklis.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Bildītes ir?tranquillo wrote:Varu piedāvāt arī savu kupeju.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Kaut kas saglabājies ir. Auto nomazgāšu un izmazgāšu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Vēl.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Ar visiem diskiem, vai?
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Bļin, skatos un raudu, kas mani sagaida #ruslans
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Mans pamanījies ne tikai mazāk nobraukāt, bet arī mazāk sarūsēt. Taču nav Aero kita, automāta un 'lektrisko sēdekļu..rzmzr wrote:Bļin, skatos un raudu, kas mani sagaida #ruslans
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
R15 dodu.
R17 jau atradis mājvietu.
Ko tur vispār ar tiem R17 d**sties. Pa papildus 100 EUR dodu R19 diskus ar riepām (Ace Trend)
R17 jau atradis mājvietu.
Ko tur vispār ar tiem R17 d**sties. Pa papildus 100 EUR dodu R19 diskus ar riepām (Ace Trend)
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Par rūsu runājot. 2016. gadā mašīna principā stāvēja. Ap 2k nobraukts tikai. Un tieši tagad no tās stāvēšanas visi zirnekļi lien ārā. Tāpēc, draugi, jālido ātri, lai ruslans lido pa gaisu.
Katrā gadījumā, Grippen, novēlu Tev savu pārdot ātrāk kā manu
Katrā gadījumā, Grippen, novēlu Tev savu pārdot ātrāk kā manu
Last edited by tranquillo on Mon Dec 12, 2016 4:05 pm, edited 1 time in total.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-3 SE 2002 B205R kupeja
Desmitniekā.tranquillo wrote:..jālido ātri, lai ruslans lido pa gaisu..
Par 19" diskiem - tas nopietni?
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition