vai izmantoji kādu noteiktu formulu lai izrēķinātu kastes izmēru un fāžu invertora caurumu? vai vienkārši uz aci??vjdzonny wrote:Tā, kā iekš SAAB audio kvalitāte nav augstā līmenī, un esošā skaņa mani neapmierināja, eksperimenta nolūkā izdomāju to nedaudz uzlabot. No k-kādiem neseniem mazauto laikiem, garažā uz plaukta putekļus krāja labas Hertz ECX690 elipses. Bija pienācis laiks tās atkal iekustunāt, bet nu jau iekš SAABa. Skaļruņu izmēra dēļ lielas izvēles kur tos nostiprināt daudz variantu nebija, tika nolemts tās novietot brīvajās nišās virs arkām. Galvenais noteikums nesacūkot un īpaši daudz nesamazināt bagāžnieka tilpumu, kā arī atstāt piekļuvi drošinātājiem un lukturu spuldžu nomaiņas lūkām. Nu ko, pāris vakari un izpalīdzīgas drauga rokas noveda pie šāda gala rezultāta.
SAAB audio
Re: SAAB audio
Re: SAAB audio
Nu šiem skaļruņiem nepieciešams vismaz 20L+ tilpums, tā kā vieta ierobežota, un abas puses nav vienādas, nācās improvizēt.
Re: SAAB audio
tur jau ne tie litri vairāk ir svarīgi, kā pašas kastes izmēri(jo vilņu garumi skaitās ne litros bet milimetros), lai kaste strādā kā vajag un fāzes invertors ir pareizajā vietā, citādi no tās kārbas maz jēgas.vjdzonny wrote:Nu šiem skaļruņiem nepieciešams vismaz 20L+ tilpums, tā kā vieta ierobežota, un abas puses nav vienādas, nācās improvizēt.
Varbūt palīdzēs:
http://www.bcae1.com/spboxnew2.htm
Re: SAAB audio
Baigi neizdevīgi mērīt viļnu garumus milimetros
20 Hz = 15000000000mm
20 kHz = 15000000mm
Bet vispār galvenais šajai kastei vajag nočekot cik garu gribi fāzu invertora garumu kā arī, ja tiplums ir nepietiekams, tad liec iekšā vati vai sinteponu.
Un kaste lielākajā daļā gadījumu būs labāka nekā skrūvēts plauktā, jo plaukts lielākajā daļā gadījumu nebūs hermētisks.
20 Hz = 15000000000mm
20 kHz = 15000000mm
Bet vispār galvenais šajai kastei vajag nočekot cik garu gribi fāzu invertora garumu kā arī, ja tiplums ir nepietiekams, tad liec iekšā vati vai sinteponu.
Un kaste lielākajā daļā gadījumu būs labāka nekā skrūvēts plauktā, jo plaukts lielākajā daļā gadījumu nebūs hermētisks.
Re: SAAB audio
ja kādam interesē tie štrunti,ar ko izņemt maģi, tad man stāv... Vismaz 9-3og der.
Re: SAAB audio
Kkas tur nav riktīgi..mixeris wrote:Baigi neizdevīgi mērīt viļnu garumus milimetros
20 Hz = 15000000000mm
20 kHz = 15000000mm
Ja pieņemam, ka pie temperatūras 25°C skaņas ātrums ir 346m/s tad:
20Hz skaņas viļņa garums ir 17.3m, jeb 17300mm (lambda = v/f = (346m/s)/(20 Hz) = 17.3)
un
20kHz skaņas viļņa garums būs 17.2mm
Re: SAAB audio
(tas attiecas uz visiem pēdējiem postiem)
Nē, nu es neesmu te baigais specs, bet jūs te kaut ko fleitējat.. Visi
Edit: Ha, nē. Mixeris varētu būt taisnība, tikai noapaļots uz augšu.
Nē, nu es neesmu te baigais specs, bet jūs te kaut ko fleitējat.. Visi
Edit: Ha, nē. Mixeris varētu būt taisnība, tikai noapaļots uz augšu.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: SAAB audio
ja paņemsim skaņas ātrumu 333 m/s tad 20Hz ir:bio wrote:Kkas tur nav riktīgi..mixeris wrote:Baigi neizdevīgi mērīt viļnu garumus milimetros
20 Hz = 15000000000mm
20 kHz = 15000000mm
Ja pieņemam, ka pie temperatūras 25°C skaņas ātrums ir 346m/s tad:
20Hz skaņas viļņa garums ir 17.3m, jeb 17300mm (lambda = v/f = (346m/s)/(20 Hz) = 17.3)
un
20kHz skaņas viļņa garums būs 17.2mm
333 / 20 = 16.67 metres
un 20 kHz ir:
333 / 20000 = 0,01667 metres (16milimeters)
jeb taspats ko teica Bio
mixeris:
ja skaitīt radioviļņu garumus nevis skaņas, diez kas labs sanāks
Bet vati vai sinteponu toč vajag piebāzt, citādi skanēs kā no tualetes poda
Last edited by pr1 on Thu Apr 14, 2016 7:09 pm, edited 1 time in total.
Re: SAAB audio
pēc profesijas esmu skaņinieks, tā kā bišku sajēdzuenvoy wrote: (tas attiecas uz visiem pēdējiem postiem)
Nē, nu es neesmu te baigais specs, bet jūs te kaut ko fleitējat.. Visi
Edit: Ha, nē. Mixeris varētu būt taisnība, tikai noapaļots uz augšu.
Re: SAAB audio
Ar sinteponu arī prātīgi. Var piebāzt tā, ka vispār neskanēs
Re: SAAB audio
O! Diskusija parādījās
Labi pavilkāties
Tā ir, ka nepasaka par kādiem viļņiem ir runa
Bet vispār es būtu labāk ielicis mazos subus nevis elipses.
Labi pavilkāties
Tā ir, ka nepasaka par kādiem viļņiem ir runa
Bet vispār es būtu labāk ielicis mazos subus nevis elipses.
Re: SAAB audio
Aizbraucu uz šrotu un piemetu klāt amp1 kurš tjipa ejot, bet man durvīs skaļruņi tā arī neiepīkstējās ... varbūt vieglāk man būs ielikt visu audio no 0 ? Jo man amp1 vietā ir pāreja optikai un skan tāpat kā ar amp1
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: SAAB audio
Nu bet ja optiku neizlaidi caur Amp1 tad jau nekāda skaņa ar nebūs.fixed wrote:Aizbraucu uz šrotu un piemetu klāt amp1 kurš tjipa ejot, bet man durvīs skaļruņi tā arī neiepīkstējās ... varbūt vieglāk man būs ielikt visu audio no 0 ? Jo man amp1 vietā ir pāreja optikai un skan tāpat kā ar amp1
Un vilkt no 0 arī nav slikta doma...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: SAAB audio
Kā var neizlaist optiku caur amp1 ar def connektoru?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: SAAB audio
Varbūt ko nesapratu, bet šķiet iepriekš teici, ka ir savienota optika pa taisno. Ja radio ieslēdzas, skan un ir brīdinājuma signāli bez AMP1, tad optika ir savienota pa taisno..fixed wrote:Kā var neizlaist optiku caur amp1 ar def connektoru?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"