andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.
150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.
man šķiet, ka 150 hp dīzelis (manam sencim ir tāds) ir daudz atsaucīgāks nekā 175 vai 185 zirgu benzīns. pateicoties labai griezei, dīzelis tomēr iespiež sēdēklī kamēr benzīnnieks tajos pašos apstākļos liekās gauss un pamiris. pirms es savējo 175 hp benzīnu nočipoju, bija bail sacensties ar mazlitrāžas fordiem un folksvāgeniem...
tagad pēc nočipošanas - 235 hp (teorētiski) - peec sajuutaam ir nedaudz labaaks kaa 150 hp dīzelis... bet netiekšu, ka atšķirība būtu milzīga...
toties benzīnnieks ziemā lec, nekratās, neraustās un netirinās... vismaz līdz šim...
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
jāizšķir 2 lietas - tiešās iesmidzes turbokompresora dīzeļi vs turbo benzīnnieki VAI atmo benzinnieki.
bija man A4B5 1.9 TDI ar wastegate turbo. mazliet pakruķīts (čipots un lielākas prauslas) apm 125 z/s. ar nazzic, kad izbraucaam ar manu, šis teica, ka apakšas ir ok (līdz 3000 apgriezieniem), pēc tam jau pietrūkst. tagad arī es to varu apstiprināt- pilsētā turbodīzeļi ir OK - pilnīgi pietiek. uz šosejas jaudas pamaz. turbobedre ir abiem.
galvenais - dīzeļiem ir dīzeļproblēmas - sprauslas / sūknis degv.
autoram - esmu braucis ar diviem 1.9TDi AUdi- ar tubo benzinu nav ko salīdzināt un labāk es uzliku (vēlams kvalitatīvu) gāzes sitēmu un braucu gandrīz tikapt ekonomiski (ja neskaita iespēju dabūt soļķi no krievijas.. 0.85 Eur litrā) kā ar vidējo dīzeļdzinēju (7 litri uz 100 km)).
Nu nav SAAbiem neviena laba dīzeļa. Visi smird vai nu pēc opeļa vai nu pēc fiata (u.c.), ja arī tas ir 3.0d, tad ar to arī nebūs ilgi prieki.
Bet ja nu gribas labu dīzeli.. esmu pašancējis arī autoplačos.. nav tukša muldēšana.. sarindošu pēc labākajiem manā skatījumā.. :
Edgar, neesmu tehniskais specs, bet, ja vēlies tiešām ietilpīgu un drošu auto bērnu pārvadāšanai, iesaku V70. Manai draudzenei bija divi tādi pēc kārtas, un ar pirmo gadījās notriekt briedi.
Ir viena laba un viena slikta ziņa - sieva ir sākusi reāli braukt ar auto, bet... tas ir sievastēva pirmās paaudzes A3 1.9 TDI Ar esošo 9-3 pirms tam nebija piedabūnama braukt... Šobrīd vispār nav skaidrs, kurš pamatā sēdēs pie jauniegādātā auto stūres, bet man ir pamatīgas aizdomas, ka es pats varēšu turpināt braukt ar to "stulbo Saabu" Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
lawyer wrote: Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors
nu bet katram tak tā pieredze agri vai vēlu ir jāiegūst un to var izdarīt tikai braucot,nu un parasti jau ir tikai divi varianti- vai nu sievietes brauc sliktāk par večiem vai arī labāk man sieva savulaik sāka savu autovadītājas pieredzes krāšanu ar Audi 100 Avant,un viss forši,tagad nav problēmu braukt ne ar džipu,ne ar kādu mazauto,tāpēc ,domāju,nav pamata bažām par to,ka jaunais auto varētu kundzei būt par lielu
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.
150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.
Ņemot pēc oficiālajiem datiem tie dīzeļi ar lielo griezi tāpat nevela neiet
Rumbulas dragā ir uzskriets ar vairākiem v70 MT 2.5d čipšotu uz 170hp pret manu Aero automātu, ja neskaita startu tad tie dīzeļi tikai noraustas starp atrumiem bet kopējo dinamiku tas daudz neietekmē