classic 900 clubsport #8
Re: classic 900 clubsport #8
O, jā! Un, lai arī šobrīd dažu dienu šķiet, ka mans Black Jet varētu iet arī naskāk, es par to īpaši nepārdzīvoju - labāk lai neiet uz pilnu jaudu un vēl kādu laiku nekas nonoklopē.
Tā neiešana gan ir baigi stiepjams jēdziens, jo pietiek izbraukt vienu dienu ar zaļo, kam šobrīd ir stock Aero softs, lai pēc tam Black Jet's ar pirmo Hirsch šķistu raķete.
Tā neiešana gan ir baigi stiepjams jēdziens, jo pietiek izbraukt vienu dienu ar zaļo, kam šobrīd ir stock Aero softs, lai pēc tam Black Jet's ar pirmo Hirsch šķistu raķete.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: classic 900 clubsport #8
Ikdienai ļoti veselīgs princips! Taču melnis tika sagatavots tieši Biķernieku trasei un no dzinēja tika spiests laukā maksimums. Toreiz pat gāja uz spirta
Re: classic 900 clubsport #8
Atkāpei - labs topika nosaukums
Man vispār bail uz Biķerniekiem braukt - palikšu bez bremzēm (atkal!) un bez riepām
Par bremžu diskiem runājot, noprotu, ka Tu meklē vislabāko price/performance attiecību, bet es vēroju
Šie nebūs labi? partsforsaabs.com/product_info.php?cPat ... 63e4f372fd
P.S. Labi būs, ka vispār es šogad c900 no garāžas dabūšu ārā
Man vispār bail uz Biķerniekiem braukt - palikšu bez bremzēm (atkal!) un bez riepām
Par bremžu diskiem runājot, noprotu, ka Tu meklē vislabāko price/performance attiecību, bet es vēroju
Šie nebūs labi? partsforsaabs.com/product_info.php?cPat ... 63e4f372fd
P.S. Labi būs, ka vispār es šogad c900 no garāžas dabūšu ārā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Tad tāpēc tu pieteicies un neatbrauci, Lawyer?
Pa riepām - nu man padila, tas ir fakts, bet kabrim vispār izskatās neskartas.
Un par to disku - priekš kam no UK sūtīt parastu bremžu disku, ja to var nopirkt uz vietas LV?
Sāc tak vienreiz kaut kur braukt, uzreiz daudz kas kļūs skaidrs, ja ne skaidrs, tad sapratīsi vai tev to vispār vajag
Es šoreiz sapratu, ka manis ieplānotie caurumi motorvākā neder, jo tā var palikt akls, līdzko izsit laukā eļļu vai tosolu.
Pa riepām - nu man padila, tas ir fakts, bet kabrim vispār izskatās neskartas.
Un par to disku - priekš kam no UK sūtīt parastu bremžu disku, ja to var nopirkt uz vietas LV?
Sāc tak vienreiz kaut kur braukt, uzreiz daudz kas kļūs skaidrs, ja ne skaidrs, tad sapratīsi vai tev to vispār vajag
Es šoreiz sapratu, ka manis ieplānotie caurumi motorvākā neder, jo tā var palikt akls, līdzko izsit laukā eļļu vai tosolu.
Re: classic 900 clubsport #8
Mans c900 vispār vēl nav kustināts šogad, jo, lai ar to brauktu, tas ir jādzen pa taisno uz ARTEH un jānoloka savi pāris simti eiriķu - tā nu es vizinos ar to sātana izdzimumu, jo pagaidām pēc otra auto nav bijis vajadzības
Bet par bremžu diskiem - skaidrs, eksperimentējam
Bet par bremžu diskiem - skaidrs, eksperimentējam
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: classic 900 clubsport #8
Ziedoni, vai šis gadījumā nebija jūsu famīlijas pirmais SAABs?
http://www.ss.lv/lv/transport/cars/saab/900/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ss.lv/lv/transport/cars/saab/900/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 900 T16S #8
Tavs labākais laiks ir 1:50.764ziedoniz wrote:Tā kā kileniem ir jauns saimnieks, tad es sāku ar to, ka ieswapoju atpakaļ priekšā aero oem atsperes, kas gan tomēr ir mīkstākas par kilen, BET - pēdējā versijā sastāv vairs tikai no 5 un 3/8 vijumiem Zemāk šitos īsti gandrīz vairs nevar. Bet 2cm no kilen augstuma noskuvu nost.
Ar pakaļu es vēl domāšu ko darīt, jo manas ideālās aizmugures atsperes nemaksā tādu kosmosu kā priekšējās. Nez. Svarīgāk šogad ir sākt taisīt vizuālo (krāsot), nomainīt sajūgu un uzbūvēt priekšējās bremzes.
p.s. mans labākais biķernieku trases apļa laiks ir 1:52,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
ZingZeng wrote:
Noup, vnz šķiet, ka bija CM-2900 un, atkal, ja pareizi atceros, 1984.gads, ar točna bēšu drēbes salonu un 100%, ka mazo spoileru uz aizmugurēja vāka.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Pēc bremžu un sajūga maiņas ir radusies mistiska sakritība, kas ar to noteikti nav saistīta. Raustās. Pie pilnas gāzes, pie kādiem 4k rpm notiek aizrīšanās, reāli kā fuel-cut. Pilns spiediens tiek sapumpēts jau krietni ātrāk, tāpēc es domāju, ka tas nav fuel-cut. Respektīvi, sanāk, ka ar pilnu gāzi, nav iespējams izgriezt līdz redlainam. No sākuma problēma bija tikai 2.ātrumā, šodien jau trešajā. Reāli, pagājušonedēļ biju uz autošosejas treniņiem, vēl tik traki nebija, mašīna tagad nedēļu nostāvēja un nu jau sit atpakaļ arī 3.ātrumā. Ceturto nedabūju izgriezt. Ar pusgāzi viss ok.
Sūknis nespēj nodrošināt spiedienu? APC vārsts čakarējas? Degvielas spiediena regulators iet uz beigām? Pēdējais ir Malpassi rising rate FPR. Es izslēdzu knock sensoru, jo nometot strauji spiedienu, nebūtu sajūta, ka tiktu izslēgta aizdedze vai piegriezta degviela.
Kādas idejas, jeb tikai šāvieni tumsā? Personīgā pieredze?
Sūknis nespēj nodrošināt spiedienu? APC vārsts čakarējas? Degvielas spiediena regulators iet uz beigām? Pēdējais ir Malpassi rising rate FPR. Es izslēdzu knock sensoru, jo nometot strauji spiedienu, nebūtu sajūta, ka tiktu izslēgta aizdedze vai piegriezta degviela.
Kādas idejas, jeb tikai šāvieni tumsā? Personīgā pieredze?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Ja nu kādu tas interesē, tas ir fuel-cut, nostrādā tieši pie 1,1bar, kas pēc atmiņas bija Lh2.4 jetronic iebūvētā vērtība.
Tikai jocīgi, ka nekad tas nebija strādājis, ir pūsti arī 1,4bar.
Pagriezu nost boost rise rate, pagaidām max boost vērtību neaiztikšu, skatīsies kas būs.
Lai nav tik pliekani, pāris bildes no 22.07.2014 autošosejas treniņa
Pēc bildēm spriežot, šūpojas anormāli (Kilen + koni)
Tikai jocīgi, ka nekad tas nebija strādājis, ir pūsti arī 1,4bar.
Pagriezu nost boost rise rate, pagaidām max boost vērtību neaiztikšu, skatīsies kas būs.
Lai nav tik pliekani, pāris bildes no 22.07.2014 autošosejas treniņa
Pēc bildēm spriežot, šūpojas anormāli (Kilen + koni)
Re: classic 900 clubsport #8
Nu, nu, šūpojas viņam kaut kas tur - 22.augustā redzēsi, kā tur viens pa īstam šūposies
Aprakstītā problēma liekas līdzīga, kā bija uz tā zviedru pelēkā 3d Aero kupejas konstruktora vai arī es ko jaucu?
P.S. Varbūt Trionic variants jāapdomā?
Aprakstītā problēma liekas līdzīga, kā bija uz tā zviedru pelēkā 3d Aero kupejas konstruktora vai arī es ko jaucu?
P.S. Varbūt Trionic variants jāapdomā?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Kas būs 22.08?lawyer wrote:Nu, nu, šūpojas viņam kaut kas tur - 22.augustā redzēsi, kā tur viens pa īstam šūposies
Aprakstītā problēma liekas līdzīga, kā bija uz tā zviedru pelēkā 3d Aero kupejas konstruktora vai arī es ko jaucu?
P.S. Varbūt Trionic variants jāapdomā?
Tiešām, tā arī ir. Pats jau biju aizmirsis par šo sakritību.
P.S. T5.5 nekad nav ticis neapdomāts. Tas ar nākamo motoru, lai šis nokaujas ar Lh2.4
Re: classic 900 clubsport #8
Streetstock Q4: http://www.sabi.lv/calendar/
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Pērku gaisa masas mērītāju priekš 900 Turbo 1989 Lh2.4
Melns plastmasas korpuss, bosch 0 280 212 013
Melns plastmasas korpuss, bosch 0 280 212 013