Saab 9-5 V6
Re: Saab 9-5 V6
Pavisam nesen Artehā savam 9-5 mainīju ķēdi un pie reizes arī kapitālo motoram uztaisīju, plus vēl atradās kartera ventilācijai trubiņu maiņa un visādi sīkumi. Izmaksas tuvu pie 1K Ls. Parsniegt šīs izmaksas ir diezgan viegli un man tas arī izdevās, jo bija vēl izplūdes bundulis un elektriskie darbi. Tātad rezumējot - var jau mainīt par 450Ls tikai ķēdes komplektu, bet pie vienas motora izcelšanas ir jābūt gatavam uz papilddarbiem!
Re: Saab 9-5 V6
Welcome to reality!
Manam draud galvas noņemšana Šķiet, ka tomēr glīve pušu. Tad nu arī pie reizes zobsiksna, varbūt vēl kaut kas Redzēs kā man tur saskries naudiņas...
bet nu ir skaidrs, ka nekādā perfekcionismā neislīgšu! Finanses pagaidām to neļauj darīt!
Manam draud galvas noņemšana Šķiet, ka tomēr glīve pušu. Tad nu arī pie reizes zobsiksna, varbūt vēl kaut kas Redzēs kā man tur saskries naudiņas...
bet nu ir skaidrs, ka nekādā perfekcionismā neislīgšu! Finanses pagaidām to neļauj darīt!
Re: Saab 9-5 V6
Kaut kā saruna no V6 ar zobsiksnu nemanot pārtapa par sarunu par ķēdes maiņu, kas vairāk piestāv 2.3 vai 2.0 dzinējiem
Re: Saab 9-5 V6
Beidzot katrs savu, iekšā turēto sāpi ir izlicis rakstiski. un ir kļuvis vieglāk!
A zobeni mainīt viss vienkārši - 80Ls pilnais komplekts + plus darbs Tas tev nav ķēdi mainīt par pus miljonu
A zobeni mainīt viss vienkārši - 80Ls pilnais komplekts + plus darbs Tas tev nav ķēdi mainīt par pus miljonu
Re: Saab 9-5 V6
Bet V6 ir divas DI kasetes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-5 V6
Ja jau sākām par sasāpējušiem jautājumiem -Flesh wrote:Es personīgi nekad nepirktu auto ar jau uzstādītu gāzes iekārtu - uzskatu to par lielu trūkumu! ... parasti tas ir tad ja viņa gļuko un nevar sataisīt vai neveiksmigi ielikta tad mēgīnājums atgūt ieguldītos līdzeķlus. ...
Šeit forumā ļoti bieži nākas dzirdēt tekstu - nepareizi ielikta gāes iekārta. Tāpat arī šeit manis citētajā komentārā no Flesh.
Tad nu man ir jautājums - Ko tas nozīmē? Tā tīri tehniski? Kā var nepareizi ielikt un kas ir tā unikālā zināšana un lieta, ko citi palaiž garām, bet tikai reti kurš māk? VIsmaz gribas zināt kas ar to domāts!
Jautājums nav, lai lektos vai tamlīdzīgi. Man pašam patiešām interesē. Kaut vai, lai novērtētu manā auto ielikto, kuru tādu nopirku. Sūdzību nav, bet vēlos zināt tehnisko pusi. Pie kam, nedaudz darba specifikas dēļ arī vēlētos to zināt.
Arguments "ArTeh ieliks pareizi" šoreiz nestrādās Arī Autonams apgalvo, ka visu dara pareizi, tāpat HenrihsGāze utt
Re: Saab 9-5 V6
ui, šito nepiemini!lawyer wrote:Bet V6 ir divas DI kasetes
ā, bet katra kasete nedaudz īsāka kā rindiniekam
Re: Saab 9-5 V6
Argumenti par labu ArTeh, manuprāt, ir 2 un tie nav gluži saistīti ar "pareizi" vai "nepareizi":
1. Ieliks smuki, tā ka praktiski neko neredz un netraucē veikt citus remontdarbus, kas, savukārt, nākotnē samazina remontizmaksas. Šo, šķiet, var nosaukt arī par "pareizi".
2. Ja kaut kas neies, tad visu izdarīs vienā vietā un neradīsies situācija, ka auto neiet un serviss sūta pie gāziniekiem, jo esot vainīga iekārta, savukārt gāzinieki sūta uz servisu, jo ar iekārtu viss esot kārtībā un vainīgs kāds cits mezgls, ar gāzi tiešā veidā nesaistīts.
1. Ieliks smuki, tā ka praktiski neko neredz un netraucē veikt citus remontdarbus, kas, savukārt, nākotnē samazina remontizmaksas. Šo, šķiet, var nosaukt arī par "pareizi".
2. Ja kaut kas neies, tad visu izdarīs vienā vietā un neradīsies situācija, ka auto neiet un serviss sūta pie gāziniekiem, jo esot vainīga iekārta, savukārt gāzinieki sūta uz servisu, jo ar iekārtu viss esot kārtībā un vainīgs kāds cits mezgls, ar gāzi tiešā veidā nesaistīts.
Re: Saab 9-5 V6
Bet maksā ta tikpat.JimBeam wrote:ui, šito nepiemini!lawyer wrote:Bet V6 ir divas DI kasetes
ā, bet katra kasete nedaudz īsāka kā rindiniekam
Re: Saab 9-5 V6
[quote="envoyBet maksā ta tikpat. [/quote]
ehh, bet tomēr vajadzēja sabojāt pirmdienu...
ehh, bet tomēr vajadzēja sabojāt pirmdienu...
Re: Saab 9-5 V6
Atbrauc ciemos, parādīšu, kā ir Agneses 9k ielikts pie Arteh un kā manam zaļajam 9k iekš cita, lētāka kantora. Ņemot ārā Agneses saabam motoru es tiešām novērtēju to, ka nav jāpiņķerējas ar n trubiņām, kas ir apkārt motoram - reduktors piestiprināts pie akvārija sienas, attiecīgi trubiņas nav krustām šķērsām pa visu motortelpu. Ok, es arī savam zaļajam pārstādīju motoru pagājušo rudeni un nebija jau arī tik traki, vien maķenīt ilgāk jāpapiņķerējas. Labi, motorus jau necilā katru dienu, taču jāpadomā arī par citu remontdarbu veikšanu - jo blīvāka motortelpa ar lieku drazu, jo ķēpīgāk tikt klāt atsevišķiem, grūtāk sasniedzamiem mezgliem.
Nākamā lieta - izvēlētās komponentes. Tas, kas man ir ielikts zaļajā, uzskatāms par "nepareizu" piegājienu, jo ielikts reduktors, kas nespēj nobarot ganāmpulku. Ja vēl kompis ielikts tāds, ka ņiprāku reduktoru sarežģīti pielikt, tad pavisam bēdīgi. Nu jā, un vēl sprauslas - ja tavam auto būs ieliktas no paša zemākā plaukta, tad arī to varētu uzskatīt par "nepareizu" pieeju. Ja šīs trīs komponentes kaut kādu iemeslu dēļ negrib īsti labi strādāt un jāmaina, tad beigās jēga no tā, ka auto sākotnēji bijis ar gāzes iekārtu, ir vien tāda, ka varbūt nav jāmaina balons, jāvelk jaunas trubas uz motortelpu un jātaisa uzpildes caurumu. Lai gan, tas arī atkarīgs no tā, cik kvalitatīvi nostrādāts - manu zaļo 9k tehniskā apskatē drāza, jo trubas nebija kārtīgi nostiprinātas. Stiprinot trubas, nācās secināt, ka arī bagāžnieka vākā izveidotais caurums nav diez ko hermētisks un ilgtermiņā novedīs pie izkrituša balona. Sīkums pie sīkuma un jāsecina, ka labāk vai nu samaksāt vairāk cilvēkiem, kuriem uzticies, vai arī tad jāstāv letajā kantorī klāt un jāskatās meistaram uz pirkstiem.
Nākamā lieta - izvēlētās komponentes. Tas, kas man ir ielikts zaļajā, uzskatāms par "nepareizu" piegājienu, jo ielikts reduktors, kas nespēj nobarot ganāmpulku. Ja vēl kompis ielikts tāds, ka ņiprāku reduktoru sarežģīti pielikt, tad pavisam bēdīgi. Nu jā, un vēl sprauslas - ja tavam auto būs ieliktas no paša zemākā plaukta, tad arī to varētu uzskatīt par "nepareizu" pieeju. Ja šīs trīs komponentes kaut kādu iemeslu dēļ negrib īsti labi strādāt un jāmaina, tad beigās jēga no tā, ka auto sākotnēji bijis ar gāzes iekārtu, ir vien tāda, ka varbūt nav jāmaina balons, jāvelk jaunas trubas uz motortelpu un jātaisa uzpildes caurumu. Lai gan, tas arī atkarīgs no tā, cik kvalitatīvi nostrādāts - manu zaļo 9k tehniskā apskatē drāza, jo trubas nebija kārtīgi nostiprinātas. Stiprinot trubas, nācās secināt, ka arī bagāžnieka vākā izveidotais caurums nav diez ko hermētisks un ilgtermiņā novedīs pie izkrituša balona. Sīkums pie sīkuma un jāsecina, ka labāk vai nu samaksāt vairāk cilvēkiem, kuriem uzticies, vai arī tad jāstāv letajā kantorī klāt un jāskatās meistaram uz pirkstiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Saab 9-5 V6
tad viss gaužākais ir DI kastes tanī saab, jo bieži nosprāgst? Pārējais itkā ok no tehniskā viedokļā?
Sāku arī skatīties uz AERO, - šodien uz šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aeixo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
šim tulīt jāiet TA, pirms 11mēnešiem TA uzrādīja šādus trūkumus:
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
205 1 Nedeg priekšējais labais gabarītlukturis.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
611 1 Pakaļējais tilts. Neliela brīvkustība sviru sailentblokos.
Un kā ir ar 3.0 v6 TDI? respektīvi šo? - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dmknl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(Kāds varbūt zin, (JA NU) pa cik ieliek ArTeh gāzes iekārtu iekš 9-5)
Ļoti piesaista šis, kam nav gāze uzstādīa - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... adhnc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sāku arī skatīties uz AERO, - šodien uz šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aeixo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
šim tulīt jāiet TA, pirms 11mēnešiem TA uzrādīja šādus trūkumus:
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
205 1 Nedeg priekšējais labais gabarītlukturis.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
611 1 Pakaļējais tilts. Neliela brīvkustība sviru sailentblokos.
Un kā ir ar 3.0 v6 TDI? respektīvi šo? - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dmknl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(Kāds varbūt zin, (JA NU) pa cik ieliek ArTeh gāzes iekārtu iekš 9-5)
Ļoti piesaista šis, kam nav gāze uzstādīa - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... adhnc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Saab 9-5 V6
Man pie pēdējā sludinājuma patīk teksts "kā jau amerikānis" Oukei, lai nu būtu. Un vēl ar 135k nobraukumu?! Par tādu cenu? Va vellos, jāņem ciet!
Trīslitrīgo dīzeli atmet kā variantu, savukārt abiem Aero aizraksti, vai ķēdes maiņa jau bijusi un, ja jā, cik sen, vai tam ir kāds apstiprinājums. Un, vai ir gatavi satikties tevis izvēlētā servisā un nomērīt ķēdes izstiepumu.
Tikai nepārproti - no ķēdes maiņas nevajag pārlieku baidīties. Es pat teiktu, ka, ja auto pērk ilgākam laika posmam, tad nav ne vainas par savu naudu nomainīt un aizmirst. Nevis nopērc un tad zīlē, cik nu ilgi ies. Vienīgi jāskatās, vai tas izejmateriāls tik tiešām ir visādi citādi labā stāvoklī, lai būtu jēga veikt investīcijas.
Par Arteh gāzes iekārtas cenu priekš 9-5 lai komentē zinošāki ļaudis, es tik vēlreiz atkārtošos - labāk pirkt bez gāzes. Svaigi uzlikta gāze ir cita štelle!
Trīslitrīgo dīzeli atmet kā variantu, savukārt abiem Aero aizraksti, vai ķēdes maiņa jau bijusi un, ja jā, cik sen, vai tam ir kāds apstiprinājums. Un, vai ir gatavi satikties tevis izvēlētā servisā un nomērīt ķēdes izstiepumu.
Tikai nepārproti - no ķēdes maiņas nevajag pārlieku baidīties. Es pat teiktu, ka, ja auto pērk ilgākam laika posmam, tad nav ne vainas par savu naudu nomainīt un aizmirst. Nevis nopērc un tad zīlē, cik nu ilgi ies. Vienīgi jāskatās, vai tas izejmateriāls tik tiešām ir visādi citādi labā stāvoklī, lai būtu jēga veikt investīcijas.
Par Arteh gāzes iekārtas cenu priekš 9-5 lai komentē zinošāki ļaudis, es tik vēlreiz atkārtošos - labāk pirkt bez gāzes. Svaigi uzlikta gāze ir cita štelle!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Saab 9-5 V6
3.0 TDI labāk svītro no saraksta! Tas vairāk piemērots extrēmo piedzīvojumu meklētājiemSandis85 wrote: Un kā ir ar 3.0 v6 TDI? respektīvi šo? - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dmknl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
žēl nevar redzēt numuru, bet viens ļoti līdzīgs ļoti bieži ciemojas E.Birznieka upīša ielas servisā, gandrīz reizi nedēļā, smējāmies kad pieder servisa darbiniekam, bet ar nojauktu motortelpu tur gozējās kādas divas reizes.
Re: Saab 9-5 V6
Nez palasi topiku Gāze un Aero, skiet kaut kur no 70 lpp, ja gribi garo versiju. Bet isumā nejau problēma ir tas, ka nemāk ielikt pa šiko, bet lielākā daļa to nevēlas, kam tērēt laiku ja var pa ātro un lēto It sevišķi ja iekārta likta pirms gada, kad bija lielais iekārtas likšanas BUMS, kad visiem vajadzēja(kā parasti Latvijā). Un pieminot to pašu autonamu, kad aizrasktiju viņiek ko viņi piedāvam likt uz saab 9-5 2,3t vinu piedāvatais risinājums vipār bija ar max jaudu līdz 150hp, prasīju ko tad tā? Kad mašīnām, kas vecākas par 2000 gadu neko labāku nevar piedāvat un nevajagot! Superīga atbilde.JimBeam wrote:Ja jau sākām par sasāpējušiem jautājumiem -Flesh wrote:Es personīgi nekad nepirktu auto ar jau uzstādītu gāzes iekārtu - uzskatu to par lielu trūkumu! ... parasti tas ir tad ja viņa gļuko un nevar sataisīt vai neveiksmigi ielikta tad mēgīnājums atgūt ieguldītos līdzeķlus. ...
Šeit forumā ļoti bieži nākas dzirdēt tekstu - nepareizi ielikta gāes iekārta. Tāpat arī šeit manis citētajā komentārā no Flesh.
Tad nu man ir jautājums - Ko tas nozīmē? Tā tīri tehniski? Kā var nepareizi ielikt un kas ir tā unikālā zināšana un lieta, ko citi palaiž garām, bet tikai reti kurš māk? VIsmaz gribas zināt kas ar to domāts!
Jautājums nav, lai lektos vai tamlīdzīgi. Man pašam patiešām interesē. Kaut vai, lai novērtētu manā auto ielikto, kuru tādu nopirku. Sūdzību nav, bet vēlos zināt tehnisko pusi. Pie kam, nedaudz darba specifikas dēļ arī vēlētos to zināt.
Arguments "ArTeh ieliks pareizi" šoreiz nestrādās Arī Autonams apgalvo, ka visu dara pareizi, tāpat HenrihsGāze utt
Bet nu neviens jau nav idāls, šad tad jau uz pirkstiem jāpaskatās katram, lai kvalitāte nektrītas un neizlaižas JO nekļūdas tikai tas, kas neko nedara