SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
NO COMMENT. Vēsturisks notikums.
http://www.saabsunited.com/2013/08/back-at-work.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabsunited.com/2013/08/back-at-work.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Sum sum
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Super, lai izdodas. Gribētos kādreiz iegādāties pilnīgi jaunu SAABu.
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Super! Lieliska ziņa! Vakarā svinam!
Vai kādam nav kāds pazīstams tajā rūpnīcā? Man ir viens lielisks jaunievedums komforta aprīkojumam, ko labprāt redzētu tieši SAABā
Vai kādam nav kāds pazīstams tajā rūpnīcā? Man ir viens lielisks jaunievedums komforta aprīkojumam, ko labprāt redzētu tieši SAABā
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Cerams, ka ķīnīzeri nesalaidīs visu dēlī... Bet, nu, piepildās tas, ko pirms gada Delfi rakstīja http://www.delfi.lv/auto/zinas/saab-klu ... d=42431190" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Nu ja jau ir elktriskas lidmašīnas, kas lido uz saules baķarkām, kāpēc lai nebūtu zibens sābi!
Galvenais lai iet labāk par Teslu un tad jau būs arī pircēji!
Galvenais lai iet labāk par Teslu un tad jau būs arī pircēji!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Lai cik daudzi ļauži, īpaši iekš LV, nebūtu skeptiski, es tomēr kaut kā ticu elektromobiļu nākotnei. Domāju, nedaudz jāpielabo nobraucamie attālumi, vairāk jāpielāgo ziemai, jāpalaiž cena zemē, jāsāk iekārtot infrastruktūra un šitā štelle aizies... Tiesa gan, piekrītu arī viedoklim, ka ģimenes vienīgā vai galvenā auto lomu diezvai šamie tuvāko gadu 30 laikā iegūs, bet kā pilsētas vai ģimenes otrās mašīnas ir pat ļoti OK.
Pašam ir sanācis vairākkārt Nissan Leaf patestēt... Man patīk... Ja būtu vairāk naudas, privātmāja (kaut gan nav obligāti, varētu lādēt darbā) un kaut kāds valdības atbalsts, līdzīgi kā tai pašā Igaunijā un vēl lielākajā daļā R-Eiropas valstu, pat ļoti apsvērtu tāda iegādi...
Pašam ir sanācis vairākkārt Nissan Leaf patestēt... Man patīk... Ja būtu vairāk naudas, privātmāja (kaut gan nav obligāti, varētu lādēt darbā) un kaut kāds valdības atbalsts, līdzīgi kā tai pašā Igaunijā un vēl lielākajā daļā R-Eiropas valstu, pat ļoti apsvērtu tāda iegādi...
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Kādēļ jūs domājat, ka SAAB pēkšņi sāks ražot elektromobiļus?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Izlasi vēlreiz rakstu, kura linku es ieliku pāris komentus augstāk. Vismaz pagaidām nav nekādu ziņu, ka NEVS plānotu k-ko citu darīt.lawyer wrote:Kādēļ jūs domājat, ka SAAB pēkšņi sāks ražot elektromobiļus?
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Gac wrote:
Pašam ir sanācis vairākkārt Nissan Leaf patestēt... Man patīk... Ja būtu vairāk naudas, privātmāja (kaut gan nav obligāti, varētu lādēt darbā) un kaut kāds valdības atbalsts, līdzīgi kā tai pašā Igaunijā un vēl lielākajā daļā R-Eiropas valstu, pat ļoti apsvērtu tāda iegādi...
Cik nav štukots par šito lietu, tad secināju, ka mūsu klimatiskajiem apstākļiem piemērotāks ir Opel ampera, nevis Nissan Leaf.
Tomēr ir vajadzīgs mazs mazītīņš iekšdedzes dzinējs ģeneratora darbināšanai, lai nodrošinātu kaut cik cienīgu autonomiju, ja plānots braukt no Rīgas uz Liepāju, turklāt salons ziemā taču arī jāsilda, nav ja Trinidada vai Tobago.
Tiesa gan Darba priekšniecības hibrīdu leksusiem, ziemā pie -30 apetīte esot iespaidīga, pat pārspēj manu rijīgo Vilkaci!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Tās jau ir aizvēsturiskas ziņasGac wrote:Izlasi vēlreiz rakstu, kura linku es ieliku pāris komentus augstāk. Vismaz pagaidām nav nekādu ziņu, ka NEVS plānotu k-ko citu darīt.lawyer wrote:Kādēļ jūs domājat, ka SAAB pēkšņi sāks ražot elektromobiļus?
Bet pavisam nesen iekš INTSAAB Saab muzeja direktors gan mums šo to interesantu pastāstīja par to, kas notiek Trollhatanas Saab rūpnīcā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
lawyer wrote: Bet pavisam nesen iekš INTSAAB Saab muzeja direktors gan mums šo to interesantu pastāstīja par to, kas notiek Trollhatanas Saab rūpnīcā
Atlikt baumu izplatīšanu!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Gan jau direktors bija vieglā ķitē vakara gaitā un taisnību stāstīja!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Bet vispār, saabisti, padomājiet reāli - lai izstrādātu mūsdienu auto no nulles, vajag vismaz 100 citronus $ , elektroauto - vēl vairāk, jo tas jau ir cits tehnikas līmenis (kur tad viņi tā uzreiz raus konstruktorus, inženierus, kuri būs gatavi uzcept elektroauto, kas varētu kļūt par tirgus preci?) un nav daudz analogu šobrīd, kuri braukātu pa mūsu ielām. Zviedriem tādas brīvas naudas pašiem noteikti nav, ko ieguldīt šādā projektā. Ķīniešiem noteikti ir, bet tas būtu ļoti riskants pasākums - atgriezties ar auto, kas ir dārgs un pēc kura pieprasījums ir ļoti niecīgs. Tādēļ manējais domāt, ka Bekstrēma k-ga teiktais, ka visticamāk iesākumā tiks veidots kaut kas uz pēdējā 9-3 bāzes, ir visreālākais, jo varēs izmantot to materiālu, kas tika pirms tam pārdots ķīniešiem. Diez vai GM dalīsies ar savām jaunākajām tehnoloģijām - tādēļ 9-5ng mums visticamāk vairs uz konveijera neredzēt. Bet nu, cerēsim, ka turpinājums šim visam pasākumam būs saturīgs un mēs, nu, vismaz daļa no mums, iekārosim nākamo Saabu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Nu bet prese tak rakstīja, ka pirmie elktroauto būšot uz 9-3 bāzes būvēti! Tas tak nav nekāds noslēpums!
Tikai nāksies pasvīst pie svara samazināšanas, un akumulatoru izvietošanas problēmas. Tāpat būs jārisina akumulatoru mazspēja darboties zemās temperatūrās! Ja vasrā vēl rīgas ielās var redzēt Latvenergo un Rīgas satiksmes elektobīļus, tad ziemā viņus uz ceļiem nemana!
Tikai nāksies pasvīst pie svara samazināšanas, un akumulatoru izvietošanas problēmas. Tāpat būs jārisina akumulatoru mazspēja darboties zemās temperatūrās! Ja vasrā vēl rīgas ielās var redzēt Latvenergo un Rīgas satiksmes elektobīļus, tad ziemā viņus uz ceļiem nemana!