9-5 tomātkārba
9-5 tomātkārba
Jautājums spečukiem! Vot kāda vella pēc vajag tās ātrumu pārslēgšanas pogas pie stūres, ja ātrumus tāpat neļauj pārslēgt!
Tomāts savā smadzenē ir izštukojis ka man pilsētā, līdz 50km/h ir jābrauc ar 2. un 3.šo ātrumu un likt 4 vai 5 nav brīv! Protams, var jau uzspiest ka jābrauc ar 4to, bet šis,.... hujaks un uz savu galvu ieliek otrajā!Es vēl saprastu, ja tas tomāts man pie 120 km/h neļautu likt otrajā, bet kāpēc pie 40km/h uz augšu neļauj likt 4 un 5!?Dukas tak tam lopam pietiek lai arī ar 5to no vietas izkustinātu.
Tad kad es uz akmens tilta normāli ieskrienos līdz 70km/h un atlaižu gāzi, lai pēc inerces ripotu jau no tilta vidus lejā, šis maita ņem un štepselē 3 un pēc tam 2ajā. Kāda mārrutka pēc ir jābremzē ar ātrumiem, kad šoferis negrib bremzēt, bet grib ripināties!?
Vai tam tomātam smadzeni ir iespējams iztaisnot un iestāstīt ekonomiskas braukšanas pamatprincipus, jebšu tomāts vienmēr met zemākā robā, lai jebkurā brīdī nodrošinātu sprintu līdz 200 km/h max īsā laikā!?
Tomāts savā smadzenē ir izštukojis ka man pilsētā, līdz 50km/h ir jābrauc ar 2. un 3.šo ātrumu un likt 4 vai 5 nav brīv! Protams, var jau uzspiest ka jābrauc ar 4to, bet šis,.... hujaks un uz savu galvu ieliek otrajā!Es vēl saprastu, ja tas tomāts man pie 120 km/h neļautu likt otrajā, bet kāpēc pie 40km/h uz augšu neļauj likt 4 un 5!?Dukas tak tam lopam pietiek lai arī ar 5to no vietas izkustinātu.
Tad kad es uz akmens tilta normāli ieskrienos līdz 70km/h un atlaižu gāzi, lai pēc inerces ripotu jau no tilta vidus lejā, šis maita ņem un štepselē 3 un pēc tam 2ajā. Kāda mārrutka pēc ir jābremzē ar ātrumiem, kad šoferis negrib bremzēt, bet grib ripināties!?
Vai tam tomātam smadzeni ir iespējams iztaisnot un iestāstīt ekonomiskas braukšanas pamatprincipus, jebšu tomāts vienmēr met zemākā robā, lai jebkurā brīdī nodrošinātu sprintu līdz 200 km/h max īsā laikā!?
Re: 9-5 tomātkārba
Esmu tik pat ļoti vīlies par tām pogām uz stūres - pilnīga bezjēga!!!
Par AT kārbu arī tāpat pēc būtības, jo jēgu no tās redzu tikai gadījumā, kad jāsēž sastrēgumā, kas ik pa brīdim kustas pa pāris metriem uz priekšu.
Par AT kārbu arī tāpat pēc būtības, jo jēgu no tās redzu tikai gadījumā, kad jāsēž sastrēgumā, kas ik pa brīdim kustas pa pāris metriem uz priekšu.
Re: 9-5 tomātkārba
Hmmm, šādā ziņā par 9-3 tomātu nebūt nesūdzos. Pa robiem uz leju sāk mesties vien pie nopietnākas bremzēšanas. Ja vajag strauji paātrināties(piem. līdz 70-80), tad tas vienmēr notiek ar 2-3 robu, bet pie 70-80 atmetot gāzi pārslēdzas uz 5 un veiksmīgi ripinās tālāk tikai nedaudz zaudējot ātrumu. Viens čoms pabraucis ar manu tomātu pēc BMW, teica, ka šis esot nu... nu tāds gudrs automāts
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-5 tomātkārba
Šķiet, ka 9-3ss tika arī tieši uzstādīts adaptīvais tomāts, kas pielāgojās autovadītājam. 9-5 bija vecākas paaudzes agregātsjankab wrote:Hmmm, šādā ziņā par 9-3 tomātu nebūt nesūdzos. Pa robiem uz leju sāk mesties vien pie nopietnākas bremzēšanas. Ja vajag strauji paātrināties(piem. līdz 70-80), tad tas vienmēr notiek ar 2-3 robu, bet pie 70-80 atmetot gāzi pārslēdzas uz 5 un veiksmīgi ripinās tālāk tikai nedaudz zaudējot ātrumu. Viens čoms pabraucis ar manu tomātu pēc BMW, teica, ka šis esot nu... nu tāds gudrs automāts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 tomātkārba
lawyer wrote:Šķiet, ka 9-3ss tika arī tieši uzstādīts adaptīvais tomāts, kas pielāgojās autovadītājam. 9-5 bija vecākas paaudzes agregātsjankab wrote:Hmmm, šādā ziņā par 9-3 tomātu nebūt nesūdzos. Pa robiem uz leju sāk mesties vien pie nopietnākas bremzēšanas. Ja vajag strauji paātrināties(piem. līdz 70-80), tad tas vienmēr notiek ar 2-3 robu, bet pie 70-80 atmetot gāzi pārslēdzas uz 5 un veiksmīgi ripinās tālāk tikai nedaudz zaudējot ātrumu. Viens čoms pabraucis ar manu tomātu pēc BMW, teica, ka šis esot nu... nu tāds gudrs automāts
Tieši tā, tomēr, tam ir arī savs mīnuss. Ja krasi vēlies pamainīt braukšanas stilu, jebkāds OBD2 kļūdu dzēsējs lieti noder - reizē ar kļūdām tiek resetota arī kārbas adaptācija. Ja kļūdos, palabojiet.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-5 tomātkārba
Man jau šķiet, ka uz 9-5 tā kārba ar skaitās adaptīvā. Ja tā, tad iespējams adaptējusies kaut kad sen, sen atpakaļ pie sportiskā režīma un tagad negrib adaptēties pie ģimeniskas braukšanas. Visu laiku met zemjos robos, lai nodrošinātu sportisku kampienu!
Re: 9-5 tomātkārba
nezinu ,man 9-5 2000 g nemet zemos robos,ja ripina arī sporta režīmā nemet zemē ātrumus,ja vien neiespiež pedāli grīdā,pa pilsētu mierīgi var paripināt nu jā 4jā ,jo piektais navlawyer wrote:Šķiet, ka 9-3ss tika arī tieši uzstādīts adaptīvais tomāts, kas pielāgojās autovadītājam. 9-5 bija vecākas paaudzes agregātsjankab wrote:Hmmm, šādā ziņā par 9-3 tomātu nebūt nesūdzos. Pa robiem uz leju sāk mesties vien pie nopietnākas bremzēšanas. Ja vajag strauji paātrināties(piem. līdz 70-80), tad tas vienmēr notiek ar 2-3 robu, bet pie 70-80 atmetot gāzi pārslēdzas uz 5 un veiksmīgi ripinās tālāk tikai nedaudz zaudējot ātrumu. Viens čoms pabraucis ar manu tomātu pēc BMW, teica, ka šis esot nu... nu tāds gudrs automāts
Re: 9-5 tomātkārba
Nu 9-5 no 02.g(peec VIN),naaca adaptiivaas kaarbas.Ar Tech2 dzeeshot kljuudas TCM blokam,adaptaacijas netiek dzeestas.Principaa adaptaacijas ir jaadzeesh tikai peec kaarbas mainjas,remonta,TCM softa atjauninaashanas,jeb kad kaarba ir saakusi nepareizi sleegties,tad retu reizi glaabj adaptaaciju dzeeshana un jauna kaarbas adaptaacija.jankab wrote:lawyer wrote:Šķiet, ka 9-3ss tika arī tieši uzstādīts adaptīvais tomāts, kas pielāgojās autovadītājam. 9-5 bija vecākas paaudzes agregātsjankab wrote:Hmmm, šādā ziņā par 9-3 tomātu nebūt nesūdzos. Pa robiem uz leju sāk mesties vien pie nopietnākas bremzēšanas. Ja vajag strauji paātrināties(piem. līdz 70-80), tad tas vienmēr notiek ar 2-3 robu, bet pie 70-80 atmetot gāzi pārslēdzas uz 5 un veiksmīgi ripinās tālāk tikai nedaudz zaudējot ātrumu. Viens čoms pabraucis ar manu tomātu pēc BMW, teica, ka šis esot nu... nu tāds gudrs automāts
Tieši tā, tomēr, tam ir arī savs mīnuss. Ja krasi vēlies pamainīt braukšanas stilu, jebkāds OBD2 kļūdu dzēsējs lieti noder - reizē ar kļūdām tiek resetota arī kārbas adaptācija. Ja kļūdos, palabojiet.
Re: 9-5 tomātkārba
Oho. Vai ir iespējams, ka kārbas problēmas (tosols kārbā, līdz ar to izgājuši no ierindas Input/Output sensori) ir kaut kā nepareizi adaptējuši kārbu, un kad arī pēc tā kāds neliels slēgšanās gļuks(softwarisks) paliek, lai gan visas iepriekšējās problēmas ir novērstas? Un cik Arteh izmaksā TCM dzēšana. Var ari PM.zinitis wrote: Nu 9-5 no 02.g(peec VIN),naaca adaptiivaas kaarbas.Ar Tech2 dzeeshot kljuudas TCM blokam,adaptaacijas netiek dzeestas.Principaa adaptaacijas ir jaadzeesh tikai peec kaarbas mainjas,remonta,TCM softa atjauninaashanas,jeb kad kaarba ir saakusi nepareizi sleegties,tad retu reizi glaabj adaptaaciju dzeeshana un jauna kaarbas adaptaacija.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-5 tomātkārba
Noteikti,ja kaarbaa ir bijusi mehaaniska iejaukshanaas(neiet runa par aatruma sensoriem),tad adaptaaciju dzeeshana ir obligaata prasiiba.jankab wrote:Oho. Vai ir iespējams, ka kārbas problēmas (tosols kārbā, līdz ar to izgājuši no ierindas Input/Output sensori) ir kaut kā nepareizi adaptējuši kārbu, un kad arī pēc tā kāds neliels slēgšanās gļuks(softwarisks) paliek, lai gan visas iepriekšējās problēmas ir novērstas? Un cik Arteh izmaksā TCM dzēšana. Var ari PM.zinitis wrote: Nu 9-5 no 02.g(peec VIN),naaca adaptiivaas kaarbas.Ar Tech2 dzeeshot kljuudas TCM blokam,adaptaacijas netiek dzeestas.Principaa adaptaacijas ir jaadzeesh tikai peec kaarbas mainjas,remonta,TCM softa atjauninaashanas,jeb kad kaarba ir saakusi nepareizi sleegties,tad retu reizi glaabj adaptaaciju dzeeshana un jauna kaarbas adaptaacija.
Par cenaam uzzvani riit uz ArTeh... Bet iespeejams,ka ir paraadijies arii kaads jaunaaks TCM softinjsh,ko varees piedaavaat nomainiit...
Re: 9-5 tomātkārba
Kā tāda mehāniska iejaukšanās nav bijusi, cik vien tā saucamo O-gredzenu maiņa, input/output sensoru un kārbas eļļa. Bet jaunāks TCM softs nekad par ļaunu nenāk Pirms mehāniskas iejaukšanās vajag izmēģināt visus softwariskos risinājumus Katrā ziņā, paldies, par ļoti noderīgu info.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-5 tomātkārba
Vispār jau topiks sākās ar Elmo un arī manu lamāšanos par itkā manuālo režīmu šai kārbai pārslēdzot ātrumus ar pogām pie stūres
Jo arī šajā "manuālajā" režīmā tā kārba pārslēdzas pēc sava prāta
Tur jau acīmredzot neko nevar pārprogrammēt
Jo arī šajā "manuālajā" režīmā tā kārba pārslēdzas pēc sava prāta
Tur jau acīmredzot neko nevar pārprogrammēt
Re: 9-5 tomātkārba
To programmet nevar,bet var samainiit stuures pogas,bez kaarbas vadiibas,lai neniez nagi un nerodas jautaajumi,jo lietotaaja graamatinjas,jau principaa neviens nelasa...Diks wrote:Vispār jau topiks sākās ar Elmo un arī manu lamāšanos par itkā manuālo režīmu šai kārbai pārslēdzot ātrumus ar pogām pie stūres
Jo arī šajā "manuālajā" režīmā tā kārba pārslēdzas pēc sava prāta
Tur jau acīmredzot neko nevar pārprogrammēt
Re: 9-5 tomātkārba
Par pogām runājot, man labās puses pogas nav lietojamas, jo viņas pašas izvēlas funkcijas, kuras pildīs katrā piespiešanas brīdī! Ātruma pārslegs, kam jāslēdz uz augšu, slēdz uz leju! Tā kā man ir divas pogas, kas ātrumus slēdz uz leju un nevienas pogas, kas slēdz uz augšu! Būs jāmaina jebkurā gadījumā! Sākumā vēl līdzēja taurēšana, jo pēc uztaurēšanas kādu laiku strādāja kā vajag, bet tagad arī taures metode nepalīdz!
Ak jā un vai tas "jaunākais" kārbas softs nodrošina citu slēgšanās algoritmu, jebšu viņš ir tāds pats, tikai jaunāks!? Varbūt jaunais softs ļaus ielikt iekš to 4to vai piekto, kur vecais softs lika likt 2ajā vai 3ešajā. Varbūt jaunais softs ripinoties nemet visu laiku zemākā robā, bet tiešām ļauj ripināties!?
Ak jā un vai tas "jaunākais" kārbas softs nodrošina citu slēgšanās algoritmu, jebšu viņš ir tāds pats, tikai jaunāks!? Varbūt jaunais softs ļaus ielikt iekš to 4to vai piekto, kur vecais softs lika likt 2ajā vai 3ešajā. Varbūt jaunais softs ripinoties nemet visu laiku zemākā robā, bet tiešām ļauj ripināties!?
Re: 9-5 tomātkārba
Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...