Ja visu dienu nostāv pie -15, man lec no pirmā apgrieziena
Man nākas pazāģēt (3-4 sek.) pēc nakts garāžā, kur ir ap +3 Un tas pats ir, kad atstāj uz pāris stundām kaut kur...
Ja pavasarī nekas uz labo pusi nemainīsies vai pašam tas neapniks, jādzen būs pie dīzelista, lai izpēta, kas par vainu - tam tā nav jābūt
Aukstu grūti piedarbināt
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Pagaidām savējam lielāko vainu noveļu uz akuci, ja pirkšu tad pirkšu niknāku.
Bet vēl pa vasaras sezonu doma uzstādīt kādu sildītāju.
Manējais laikam ir dienvidnieks!
Bet vēl pa vasaras sezonu doma uzstādīt kādu sildītāju.
Manējais laikam ir dienvidnieks!
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Ja tas būtu 93 benzīns, tad izstāstītu par savu pieredzi:
No rītiem mans SAAB 93 2004 2l benzīns slikti leca, jo degviela atplūda uz bāku. Lai atkal uceltu spiedienu prasījās kādas 15 - 20 sekundes zāģēt.
Izpētīju, ka ar sūkni viss ir kārtībā tikai pretvārstu ražotājs aizmirsis aiz sūkņa ielikt! Ieliku pretvārstu tagad lec.
No rītiem mans SAAB 93 2004 2l benzīns slikti leca, jo degviela atplūda uz bāku. Lai atkal uceltu spiedienu prasījās kādas 15 - 20 sekundes zāģēt.
Izpētīju, ka ar sūkni viss ir kārtībā tikai pretvārstu ražotājs aizmirsis aiz sūkņa ielikt! Ieliku pretvārstu tagad lec.
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Klāt rudens un problēma atgriežas!
Protams pa vasaru tā arī sildītājus neesmu uzlicis, un jaunu aķi tikai pēc pāris nedēļām domāju iepirkt.
Problēma vecā no rīta pieleca ideāli ar pusapgriezienu, vakarā pēc darba jau nācās klausīties kā starteris mokās!
Vēl esmu iedomājies par kontaktgrupu, jo reiz startējot mazliet paļurkāju atslēgu un iespējams sagadīšanās pēc ierūcās!
Bet domu par pretvārstu degvielas vadā neatmetu, rīt kā reiz braukšu uz bedres, un tad izpētīšu kur tādu varētu ietūcīt!
Nu kurš var vēl var padalīties pieredzē ar tāda motora auksto startu??
Protams pa vasaru tā arī sildītājus neesmu uzlicis, un jaunu aķi tikai pēc pāris nedēļām domāju iepirkt.
Problēma vecā no rīta pieleca ideāli ar pusapgriezienu, vakarā pēc darba jau nācās klausīties kā starteris mokās!
Vēl esmu iedomājies par kontaktgrupu, jo reiz startējot mazliet paļurkāju atslēgu un iespējams sagadīšanās pēc ierūcās!
Bet domu par pretvārstu degvielas vadā neatmetu, rīt kā reiz braukšu uz bedres, un tad izpētīšu kur tādu varētu ietūcīt!
Nu kurš var vēl var padalīties pieredzē ar tāda motora auksto startu??
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Man atkal ar aukstu ir absolūts randoms. Citreiz aukstā rītā pielec no 1,5 apgrieziena, citreiz 3-6 sekundes pazāģēju. Pielec vienmēr(tfu tfu), vainu īsti meklēt negribās. Viens draugs izmeta domu, ka varētu būt CPS sensors...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Aukstu grūti piedarbināt
3-6 sekundes jau vēl nav nekāda zāģēšana. Es drīzāk satraucos tajos brīžos, kad saabs pielec pēc momentā, nevis izgriež pāris apļus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361