Aukstu grūti piedarbināt
Aukstu grūti piedarbināt
Sveiki!
Mana pieredze ar dīzeļiem ir visai maza, šis ir mans pirmais dīzeļauto, un jau saskaros ar pirmajām dīzeļu problēmām, ziemā.
Mans auto SAAB 9-3 1.9TiD 2008
Mani moka viens jautājums: Cik ātri un labi ir jāpiešķiļas aukstam motoram?
Pašreiz sanāk tā ilgāk pazāģēt līdz parādās dzīvība!
Pēdējā mēneša laikā ir veikta apkope samainīta motoreļļa, degvielas filtrs, kvēlsveces un vēl šis tas.
Ir uzlādēts aķis, bet tā pat nākamajā rītā var zāģēt un zāģēt līdz pielec!
vnk ja paskatos kā kaimiņiem pielec audi, vw dīzeļi, tad nesaprotu kur ir problēma ar manējo.
Šodien pieslēdzām pie, pc kļūdu nav, visi dačiki strādā, bij aizdoma ka varbūt motora temperatūras devējs gļuko, bet nē.
Varbūt vnk neķert kreņķi un samierināties ar to ka komonrail tipa motori ir tādi un viss.
Vēl te gudrojām par sūkņa k-kādu momentu, nezinu vasarā mainīja zobeni varbūt tur kāda fiška..
Nu ja, gribētu zināt kā citiem dīzeļi pielec ar pirmo vai ilgāk pagriežot?
Mana pieredze ar dīzeļiem ir visai maza, šis ir mans pirmais dīzeļauto, un jau saskaros ar pirmajām dīzeļu problēmām, ziemā.
Mans auto SAAB 9-3 1.9TiD 2008
Mani moka viens jautājums: Cik ātri un labi ir jāpiešķiļas aukstam motoram?
Pašreiz sanāk tā ilgāk pazāģēt līdz parādās dzīvība!
Pēdējā mēneša laikā ir veikta apkope samainīta motoreļļa, degvielas filtrs, kvēlsveces un vēl šis tas.
Ir uzlādēts aķis, bet tā pat nākamajā rītā var zāģēt un zāģēt līdz pielec!
vnk ja paskatos kā kaimiņiem pielec audi, vw dīzeļi, tad nesaprotu kur ir problēma ar manējo.
Šodien pieslēdzām pie, pc kļūdu nav, visi dačiki strādā, bij aizdoma ka varbūt motora temperatūras devējs gļuko, bet nē.
Varbūt vnk neķert kreņķi un samierināties ar to ka komonrail tipa motori ir tādi un viss.
Vēl te gudrojām par sūkņa k-kādu momentu, nezinu vasarā mainīja zobeni varbūt tur kāda fiška..
Nu ja, gribētu zināt kā citiem dīzeļi pielec ar pirmo vai ilgāk pagriežot?
Last edited by vjdzonny on Mon Jan 14, 2013 9:44 pm, edited 1 time in total.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Kads vel CR suknim moments?
CR lec loti labi.Sveces mainijat,bet vai kads ari parbaudija vai vinas reali darbojas?
CR lec loti labi.Sveces mainijat,bet vai kads ari parbaudija vai vinas reali darbojas?
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Ko nozīmē "ilgāk" pazāģēt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Griest starteri lidz vadi sak kupet.
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Nu labi, labi es saprot dīzelis paliek dīzelis, bet nu īsti jau k-kas kārtībā nav ka nelec!
Vakar kad mēģināju piešķilt āra gaisa temp bij ap -12.
Vēl pie pirmās reizes labu domājot kvēlsveces pasildīju 2x, startēju starteris griež labi un ilgi, pat mēģināja k-ko purkšķināt, bet nekā!
Un pēc tam vēl 2x tā pamēģināju, un trešajā reizē jau aķīts atteicās.
Pašās beigās ar krokodīļiem no cita dīzeļauto labu laiciņu palādējot un arī ilgi griežot tikai pieleca!
Šodien auto vēl neesmu kustinājis, bet pirms startēšanas doma pārbaudīt vai kvēlsveces vispār silda.
Vai varbūt tur relejs vai kas cits atteikumu taisa.
Tā problēma man nav tikai šajos lielajos mīnusos, bet visu rudeni jau!
Vakar kad mēģināju piešķilt āra gaisa temp bij ap -12.
Vēl pie pirmās reizes labu domājot kvēlsveces pasildīju 2x, startēju starteris griež labi un ilgi, pat mēģināja k-ko purkšķināt, bet nekā!
Un pēc tam vēl 2x tā pamēģināju, un trešajā reizē jau aķīts atteicās.
Pašās beigās ar krokodīļiem no cita dīzeļauto labu laiciņu palādējot un arī ilgi griežot tikai pieleca!
Šodien auto vēl neesmu kustinājis, bet pirms startēšanas doma pārbaudīt vai kvēlsveces vispār silda.
Vai varbūt tur relejs vai kas cits atteikumu taisa.
Tā problēma man nav tikai šajos lielajos mīnusos, bet visu rudeni jau!
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Vai sveces pirms starta uzsildi?
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Vai, kamēr es sataisījos raxtīt, autors jau uzrakstīja ka sildījis sveces.
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Un kā ar kompresiju? Man traktors arī nelec kad auksts, par mašīnām neko nezinu.
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Kurš no lekšanas variantiem ir autoram ? (lai dzirdētu , spiest klausīties ) http://translate.google.com/#lv|en|vvvv ... vvvv%20%0A http://translate.google.lv/?hl=lv&tab=w ... ivivivi%0A
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Ja nelec jau visu rudeni, varbūt cēlonis ir mitrums, kas var iekļūt vakuuma sistēmā caur saplaisājušām vakuuma trubiņām... Bet nu, tur ir jādod dīzelistam pētīt...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Aukstu grūti pierūcināt
kvēlsveces strādā!
Re: Aukstu grūti pierūcināt
Ja jau tev viņš siltā laikā arī slikti leca tad ticamākais, ka kaut kur sistēmā šis dabū gaisu.
Var pamēģināt pienākošā trubā ielikt atplūdes vārstiņu, lai degviela netiek atpakaļ. Viens paziņa pirka tādu vārstiņu Ropažu ielā pretī čiekurkalna tirgum ir detaļu bode.
Bet tas jau tikai viens no vareantiem.
Var pamēģināt pienākošā trubā ielikt atplūdes vārstiņu, lai degviela netiek atpakaļ. Viens paziņa pirka tādu vārstiņu Ropažu ielā pretī čiekurkalna tirgum ir detaļu bode.
Bet tas jau tikai viens no vareantiem.
Re: Aukstu grūti piedarbināt
Es nobraucu ar sajūtu ka pašvaki griež starteris 3 gadus,līdz pirmai ziemai braucu ar esošo 60Ah, 2 ar jaunu bosch 60Ah un tad vienurīt neiet un viss.
Sadusmojos un ikdienā lādēju, bakstījos un izdomāju visādas vainas.
Samainīju kvēlsveces un šo to vēl. Nebija izmaiņu.Parādīju Tukuma dīzelistiem .Nobakstījos ar lādēšanu un izdomājos viskautko . Vasarā sadomāju nopirkt 74Ah bateriju.Pārdevējs painteresējās priekš kam, apskatījās savā katalogā ka 74Ah ir PAR MAZ. Cilvēks savā vietā.
Tagat man ir baterija ui ui(100Ah) un nav tāda sajūta ka nākošais vui var pārvērsties par tik tik tik. Kvelsveces slēdzu -10 -20 grādos 7x un griežu 2-3 reiz ap 4sek. Saab ir tikpat uzticams kā agrāk.
Bet arī esmu novērojis ka citas mostas ātrāk, pat 80.gadu mersedess kam ar dzinēju jau pasen nav viss kārtībā.
Sadusmojos un ikdienā lādēju, bakstījos un izdomāju visādas vainas.
Samainīju kvēlsveces un šo to vēl. Nebija izmaiņu.Parādīju Tukuma dīzelistiem .Nobakstījos ar lādēšanu un izdomājos viskautko . Vasarā sadomāju nopirkt 74Ah bateriju.Pārdevējs painteresējās priekš kam, apskatījās savā katalogā ka 74Ah ir PAR MAZ. Cilvēks savā vietā.
Tagat man ir baterija ui ui(100Ah) un nav tāda sajūta ka nākošais vui var pārvērsties par tik tik tik. Kvelsveces slēdzu -10 -20 grādos 7x un griežu 2-3 reiz ap 4sek. Saab ir tikpat uzticams kā agrāk.
Bet arī esmu novērojis ka citas mostas ātrāk, pat 80.gadu mersedess kam ar dzinēju jau pasen nav viss kārtībā.
Re: Aukstu grūti piedarbināt
60Ah dīzelim!? Nav brīnums, ka nelec.