INTSAAB 2013 Lielbritānijā
INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Sākam gatavoties :)
Uzaicinājums pirmajā lapā.
Ir jau nelielas plāna iestrādes, lai dotos uz turieni :) Cerams, ka prāmju satiksme īpaši nemainīsies.
Uzaicinājums pirmajā lapā.
Ir jau nelielas plāna iestrādes, lai dotos uz turieni :) Cerams, ka prāmju satiksme īpaši nemainīsies.
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Mums arī plānā ir doties uz INTSAAB 2013 un pie reizes apciemot dažas interesantas GB kā, piemēram, muzeju pie Doningtonas sacīkšu trases un pašu galējo salas rietumu punktu, kas tika rādīts arī iekš Top Gear vienas sērijas, kas RH un JM ar Panamera sacentās pret GB karalisko pastu. Es te kaut kad biju meklējis kādu prāmi, kas kursē kaut kur no DK vai GER uz GB, bet mani meklējumi diemžēl bija nesekmīgi. Prāmis mums varētu reāli ietaupīt laiku un naudu - nebūs arī nekāda baigā prieka dzīties cauri urbanizētajam salas dienvidu galam...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Maksimāli centīšos piedalīties.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Prāmju variants ir sekojošs
Rīga, Ventspils, Liepāja, Klaipēda - Rostoka vai Lībeka
Amsterdama - NewCastle
No vienas puses šķiet, ka dārgi, bet ja ierēķina cik tiek notērēts degvielā un guļvietās, tad cena ir ļoti līdzīga.
Savukārt par to braukšanu līdz kaut kādiem ekstrēmajiem punktiem ir jāuzmanās, jo attālumi nav nekādi mazie :)
Var nepietikt ar atvaļinājuma laiku :D
Rīga, Ventspils, Liepāja, Klaipēda - Rostoka vai Lībeka
Amsterdama - NewCastle
No vienas puses šķiet, ka dārgi, bet ja ierēķina cik tiek notērēts degvielā un guļvietās, tad cena ir ļoti līdzīga.
Savukārt par to braukšanu līdz kaut kādiem ekstrēmajiem punktiem ir jāuzmanās, jo attālumi nav nekādi mazie :)
Var nepietikt ar atvaļinājuma laiku :D
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Tālākais Lielbritānijas Ziemeļu punkts atrodas 3400 km attālumā no Rīgas, ja brauc ar auto :)
Vai 620 km, ja brauc no NewCastle.
Vai 620 km, ja brauc no NewCastle.
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Un ja skatās no pasākuma norises vietas, tad ziemeļu punkts ir 1000 km attālumā :D
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Lai arii nav sobrid iespeju parbaudit, bet atlausos apsaubiit ... Skiet, ka taa sala pa vertikaali ir tikai kaadi 800 km gara.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Vai tad nav izdevīgāk ar prāmi braukt uz Harwich vai Hull, protams nezinu jūsu plānus pirms pasākuma ;)
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Harwich un Hull ir arī varianti, bet dodoties uz augšu pirms pasākuma NewCastle ir augstāk no visām :)
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Kļūdijos ar attālumiem :) sajaucu collas ar jūdzēm :)KurBads wrote:Lai arii nav sobrid iespeju parbaudit, bet atlausos apsaubiit ... Skiet, ka taa sala pa vertikaali ir tikai kaadi 800 km gara.
Bet tu arī Kurbad kļūdies, jo tas skaitlis 800 ir nevis kilometri bet jūdzes :D
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
ai, es vispār uz pilnīgu čuju to garumu nosaucu tīri vizuāli novērtējot Eiropas karti savā redzes atmiņā un pieliekot, ka piem., Rīga - Brisele ir 2000 km,, ka Polija un Vācija katras šķērsošanai ir 800 km ... nu kaut kā tā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Katrā ziņā labi ir tas, ka ir varianti :)
Neatceros, Top Gear bija Thurso vai kur? Šķiet, ka viņi vēl ar prāmi cēlās pāri uz to salu, ne?
1000km nieks vien ir :P Max divas dienas :D
Neatceros, Top Gear bija Thurso vai kur? Šķiet, ka viņi vēl ar prāmi cēlās pāri uz to salu, ne?
1000km nieks vien ir :P Max divas dienas :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
1000 km Eiropā ir 10 stundas ... es uz SPA 2000 km ar "kravu" aizvilku 24 h.lawyer wrote:Katrā ziņā labi ir tas, ka ir varianti :)
Neatceros, Top Gear bija Thurso vai kur? Šķiet, ka viņi vēl ar prāmi cēlās pāri uz to salu, ne?
1000km nieks vien ir :P Max divas dienas :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Vidēji 100km/h? :huh: Diez vai UK tas būs iespējams :dry:
Jo ir divi kavēkļi - kustība pa nepareizo ceļa pusi un auto, kam šāds režīms visticamāk vnk nepatiks :S
P.S. Es vēl nezinu, ar ko lai brauc - SDI vai c900 :silly: Ja ir tie daudzie prāmji, var mierīgi ar c900 :)
Jo ir divi kavēkļi - kustība pa nepareizo ceļa pusi un auto, kam šāds režīms visticamāk vnk nepatiks :S
P.S. Es vēl nezinu, ar ko lai brauc - SDI vai c900 :silly: Ja ir tie daudzie prāmji, var mierīgi ar c900 :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2013 Lielbritānijā
UK brauc pa pareizo ceļa pusi, mēs braucam pa nepareizo. Pēc pieredzes varu teikt ar mūsu stūri un ātrumkloķi labajā pusē braukšanai nav problēmu, liksies organiski, atpakaļceļā kontinentā noteikti kaut kur sajauksi un aplī iebrauksi kā UK. Uz lielajām maģistrālēm UK atļautais ātrums 117km/h, pavilks arī karburatornieks kopējā plūsmā. Visātrākais ceļš un lētākais ar visu nakšņošanu(ja nav super prasību) ir tomēr cauri Polijai, Vācijai, NL,BE,Fr un tad prāmis Kalē-Duvra. Un no Duvras līdz galamērķim ir aptuveni 2,5 h pa maģistrāli. Iesaku braukt pa labo pusi apkārt Londonai, kaut arī tur ir maksas tilts( 2 paundi), bet skats no tilta un pats tilts ir tā vērti, lai samaksātu šo manuprāt simbolisko summu.