Dazhi jautaajumi par automaatu
Dazhi jautaajumi par automaatu
Ir dazhi jaut par automaatu:
1. Vai braucot var paarsleegties no D -> N, nebojaajot kaarbu, doma taada taakaa MT kaarbaam ieliec N un ripinies liidz apstaajas.
2. jautaajums: Tie aatrumi 1. 2. 3., kaa tur ir ieliekot 1. saaku braukt, vai es varu paarsleegt uz 2. pectam uz 3. ( 1->2->3)
Protams vai to darot nebojaajaas kaarba?
1. Vai braucot var paarsleegties no D -> N, nebojaajot kaarbu, doma taada taakaa MT kaarbaam ieliec N un ripinies liidz apstaajas.
2. jautaajums: Tie aatrumi 1. 2. 3., kaa tur ir ieliekot 1. saaku braukt, vai es varu paarsleegt uz 2. pectam uz 3. ( 1->2->3)
Protams vai to darot nebojaajaas kaarba?
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
1,2,3 ir domāti braukšanai kalnos, lai var bremzēt ar ātrumiem, nevis bremzēm. Nav jēgas viņus slēgāt tāpat vien. N var likt, bet jēga maza, tāds pats efekts ir atlaizt gāzes pedāli un ļaut mašīnai ripot. Atceries, ka N režīmā kārba neeļļojas, tāpēc to labāk lieto stāvot uz vietas pie dzelzceļa pārbrauktuves, kur gan ekonomiskāk būs vienkārši nolāpēt motoru.
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Ieliec D un sāc braukt un nepis mozgu. N-D vari slēgāties, gan jau nekas nenotiks, ja nepārcentīsies. Taču ņemot vērā, ka mašīna tev droši vien, nav jauna, piedot, ja kļūdos, tad kārbas nobiršana var nebūs saistīta ar tavā izvirtībām tās slēgāšanā.
Ja tu to kārbu paslēgātu turp atpakaļ, tāpat vien, pie izslēgta dzinēja, ar un bez fiksatora spiešanas, tad ātrāk saprastu, ko ir ieteicams darīt braucot un ko nē. 1-2-3 vari droši lietot, bet jēgu neredzu, izņemot retus gadījumus, kādi man nav bijuši.
Ja tu to kārbu paslēgātu turp atpakaļ, tāpat vien, pie izslēgta dzinēja, ar un bez fiksatora spiešanas, tad ātrāk saprastu, ko ir ieteicams darīt braucot un ko nē. 1-2-3 vari droši lietot, bet jēgu neredzu, izņemot retus gadījumus, kādi man nav bijuši.
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
1)Ripināties ekonomiskāk ir ar kārbu ieslēgtu augstākajā pārnesumā- tas attiecas gan uz automātiem gan manuāļiem! Protams ja nav ar ko nodarbināt rokas tad vari slēgāt, jo viss tur eļļojās(eļļojās jebkurā kloķa pozīcijā ja ir ieslēgts dzinējs!!!!) Slēgāšana gan novedīs pie paātrinātas pārslēga mehānismu nodilšanas.MarisM wrote:Ir dazhi jaut par automaatu:
1. Vai braucot var paarsleegties no D -> N, nebojaajot kaarbu, doma taada taakaa MT kaarbaam ieliec N un ripinies liidz apstaajas.
2. jautaajums: Tie aatrumi 1. 2. 3., kaa tur ir ieliekot 1. saaku braukt, vai es varu paarsleegt uz 2. pectam uz 3. ( 1->2->3)
Protams vai to darot nebojaajaas kaarba?
2) Atsevišķie ātrumi 1.2.3-
1. Ziemā vai pa sarežģītu vidi kur ir kritiski palikt fiksētā pirmajā(piem ziemā pa pagalma kupenām lēnām brienot)
2.Nezinu kam domāts, bet forši korķos, domāju noder lai neieraktos kupenās vai smiltīs.
3.Izmantojams ja velc kko smagu vai braucot stāvā kalnā ilgstoši(velkot smagas piekabes nedrīkst izmantot D)
Kalnos ar ātrumiem bremzēt protams var...bagāts dar kā grib...frikcioni jau tikai 350 LVL...
Visvairak kārbas bojā neuzsildīšana pirms braukt, pārkarsēšana, eļļas nemainīšana un viss pārējais ko attiecinam arī uz manuāli.
Visprecīzāk uz ko darīt ar A/T jau atbildēja Uculs ...Ja tu to kārbu paslēgātu turp atpakaļ, tāpat vien, pie izslēgta dzinēja, ar un bez fiksatora spiešanas, tad ātrāk saprastu, ko ir ieteicams darīt braucot un ko nē+Ieliec D un sāc braukt un nepis mozgu...:laugh:
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Skaitļu 2,3, 4 nozīme ir: kārba neslēgsies augstāk par pārnesumu,kuru būsi izvēlējies ar selektoru.
Kā jau uculs teica, jēga tam pasākumam ir tikai tik daudz cik vēlme sevi iesaistīt slēgšanās procesā(tad labāk izvēlēties manuāli), jo,kam gan ir domātas automāta smadzenes?
Jā,lai pie noteiktas slodzes slēgtos uz zemākiem pārnesumiem. Respektīvi kalnā neuzbrauksi ar overdraivu, smadzene izdarīs savu darbiņu un saslēgsies, attiecīgajā pārnesumā un izvēlēsies optimālu griezes momentu.
Un brīvgaitā slēgt N ir buļļa kaka, pataupi šo rezervi priekš nedienām,ja būs vajadzība auto kkur netālu aizvilkt.
Un slēgties par robiem uz augšu...,ja vien tu esi kārbu specs,kurš veic testa braucienu :laugh:
Kā jau uculs teica, jēga tam pasākumam ir tikai tik daudz cik vēlme sevi iesaistīt slēgšanās procesā(tad labāk izvēlēties manuāli), jo,kam gan ir domātas automāta smadzenes?
Jā,lai pie noteiktas slodzes slēgtos uz zemākiem pārnesumiem. Respektīvi kalnā neuzbrauksi ar overdraivu, smadzene izdarīs savu darbiņu un saslēgsies, attiecīgajā pārnesumā un izvēlēsies optimālu griezes momentu.
Un brīvgaitā slēgt N ir buļļa kaka, pataupi šo rezervi priekš nedienām,ja būs vajadzība auto kkur netālu aizvilkt.
Un slēgties par robiem uz augšu...,ja vien tu esi kārbu specs,kurš veic testa braucienu :laugh:
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Atļaušos nepiekrist tekstam boldā :) Tas ir ļoti individuāli katram auto - atkarīgs no ECU uzstādījumiem ;) Tehniskie cilvēki varētu papildināt - ja ripinās, dzinējs strādā tukšgaitā un tērē tikpat cik stāvot auto uz vietas, bet ja bremzējas ar pārnesumiem, tad degviela tāpat tiek padota cilindros - tikai cik daudz? Vairāk, tikpat vai mazāk kā tukšgaitā? :huh: Atšķiras jau arī apgriezieni, no kuriem sāk to bremzēšanos B)Gregers wrote:1)Ripināties ekonomiskāk ir ar kārbu ieslēgtu augstākajā pārnesumā- tas attiecas gan uz automātiem gan manuāļiem! Protams ja nav ar ko nodarbināt rokas tad vari slēgāt, jo viss tur eļļojās(eļļojās jebkurā kloķa pozīcijā ja ir ieslēgts dzinējs!!!!) Slēgāšana gan novedīs pie paātrinātas pārslēga mehānismu nodilšanas.MarisM wrote:Ir dazhi jaut par automaatu:
1. Vai braucot var paarsleegties no D -> N, nebojaajot kaarbu, doma taada taakaa MT kaarbaam ieliec N un ripinies liidz apstaajas.
2. jautaajums: Tie aatrumi 1. 2. 3., kaa tur ir ieliekot 1. saaku braukt, vai es varu paarsleegt uz 2. pectam uz 3. ( 1->2->3)
Protams vai to darot nebojaajaas kaarba?
2) Atsevišķie ātrumi 1.2.3-
1. Ziemā vai pa sarežģītu vidi kur ir kritiski palikt fiksētā pirmajā(piem ziemā pa pagalma kupenām lēnām brienot)
2.Nezinu kam domāts, bet forši korķos, domāju noder lai neieraktos kupenās vai smiltīs.
3.Izmantojams ja velc kko smagu vai braucot stāvā kalnā ilgstoši(velkot smagas piekabes nedrīkst izmantot D)
Kalnos ar ātrumiem bremzēt protams var...bagāts dar kā grib...frikcioni jau tikai 350 LVL...
Visvairak kārbas bojā neuzsildīšana pirms braukt, pārkarsēšana, eļļas nemainīšana un viss pārējais ko attiecinam arī uz manuāli.
Visprecīzāk uz ko darīt ar A/T jau atbildēja Uculs ...Ja tu to kārbu paslēgātu turp atpakaļ, tāpat vien, pie izslēgta dzinēja, ar un bez fiksatora spiešanas, tad ātrāk saprastu, ko ir ieteicams darīt braucot un ko nē+Ieliec D un sāc braukt un nepis mozgu...:laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Teorētiski Tev ir taisnība, bet realitātē es pat uz sitiena nevarēšu minēt autiņu kurš ir aprīkots ar elektronisko iesmidzināšanu un tai pat laikā bremzējot ar ātrumiem tam tiek padota degviela cilindros resp tas būtu ekonomiskāks neitralajā nevis ātrumā atstāts :unsure:
Par apgriezieniem domāju nav jāuztraucas :)
Par apgriezieniem domāju nav jāuztraucas :)
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Gregeram atkal taisnība! Pats ar savām acīm redzēju cipariņus ko rāda ekanomaizers, kad ripinās neitrālajā, un kad ripinās 5.robā.:laugh:
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Trešā reize! :blink: Un vel pļāpā, ka 13 piekdiena nelaimīga diena :laugh:
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Cik tad ilgi parasti sildat kārbu pirms uzsākat braukt?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
°°jautaajums wrote:Cik tad ilgi parasti sildat kārbu pirms uzsākat braukt?
Vasarā var īpaši nesildīt, bet nvk negāzt pirmo kilometru, bet ziemā vajadzētu sagaidīt vismaz lai dzinēja tem kā orientieris.
Kgan ja steidzos tad daru kā mercedes inžinieris reiz intervijā teica-
no sākuma izejam visus režīmus(arī 1.2.3.4. ja tādi ir) katrā uzkavējoties pa 2-3 sekundēm un tad pastāvam draivā 10 minūtes. Šo instrukciju viņš deva pie temperatūras -15 celsija.
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Tu šodien spridzini :woohoo: !Gregers wrote:°°jautaajums wrote:Cik tad ilgi parasti sildat kārbu pirms uzsākat braukt?
Vasarā var īpaši nesildīt, bet nvk negāzt pirmo kilometru, bet ziemā vajadzētu sagaidīt vismaz lai dzinēja tem kā orientieris.
Kgan ja steidzos tad daru kā mercedes inžinieris reiz intervijā teica-
no sākuma izejam visus režīmus(arī 1.2.3.4. ja tādi ir) katrā uzkavējoties pa 2-3 sekundēm un tad pastāvam draivā 10 minūtes. Šo instrukciju viņš deva pie temperatūras -15 celsija.
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
??? :huh:
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Par spridzināšanu runājot- laižam uz kartingiem šovakar?
Re:Dazhi jautaajumi par automaatu
Pozitīvā nozīmē.Gregers wrote:??? :huh:
Tb es arī varu piekrist Tevis iepriekš rakstītajam par kārbas sildīšanu.
Par to iziešanu pa robiem, tas nu tā..., bet var,ja ir vēlme.