Degvielas patēriņš SAAB 9-3


reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by reinisb »

SAAB 9-3, 2.0T, 185 bhp, 2002. gads, automāts, benzīns


Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.


Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?


Paldies!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by elmo »

Kad pēdējo reizi biji uz apkopi!? Kad mainīti filtri, sveces, eļļa!?
Jauda normāla, auto nav tāds pakusls!?!?
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by reinisb »

elmo wrote:Kad pēdējo reizi biji uz apkopi!? Kad mainīti filtri, sveces, eļļa!?
Jauda normāla, auto nav tāds pakusls!?!?
Apkope taisīta pirms 1000 km. Visas eļļas, sveces un filtri tika nomainīti.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by Bārda »

reinisb wrote:SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns


Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.


Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?


Paldies!
1) tomātu kārba pieliek noteikti litru degvielas klāt pie patēriņa;
2) kādu degvielu un no kādiem tankiem izmanto - Latvijas nafta, Viada, Trest, Dinaz u.c. līdzīgi ir pilnīgi garām, SAABiņam patīk laba zupa, tad arī sadeg labāk, iet labāk un attiecīgi patēriņš samazinās(pildos Statoilā 95 Ultimu, vidējais patēriņš 8,7 - 9,2L SAAB 9-5!)
3) braukšanas stils - tas ka brauc lēnām nebūt nenozīmē ekonomiju, kā brauc, tas veido ekonomiju, raustīšanās, strauja bremzēšana, gāzēšana uzsākot u.t.t.
4) SAAB nav degvielas ekonomijas auto!

P.S.
14L ir tā kā drusku pa daudz, bet pilsētas režīmā pilnīgi iespējami!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by KoreFun »

Man 2.0t, 99 gads, prātīgi un viens salonā ap 11,3-11.4 ar kondišku. Pierēķini 2 litri par automātu. Pluss mīnus tas pats:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by reinisb »

Bārda wrote:
reinisb wrote:SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns


Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.


Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?


Paldies!
1) tomātu kārba pieliek noteikti litru degvielas klāt pie patēriņa;
2) kādu degvielu un no kādiem tankiem izmanto - Latvijas nafta, Viada, Trest, Dinaz u.c. līdzīgi ir pilnīgi garām, SAABiņam patīk laba zupa, tad arī sadeg labāk, iet labāk un attiecīgi patēriņš samazinās(pildos Statoilā 95 Ultimu, vidējais patēriņš 8,7 - 9,2L SAAB 9-5!)
3) braukšanas stils - tas ka brauc lēnām nebūt nenozīmē ekonomiju, kā brauc, tas veido ekonomiju, raustīšanās, strauja bremzēšana, gāzēšana uzsākot u.t.t.
4) SAAB nav degvielas ekonomijas auto!

P.S.
14L ir tā kā drusku pa daudz, bet pilsētas režīmā pilnīgi iespējami!


Degvielu jau gadu leju TIKAI Statoil 98 Ultima.
Braucu negāzējot un strauji nebremzējot. Braucu ļoti vienmērīgi un ar apdomu - ekonomiski.
Zinu, ka nav ekonomiskas mašīna, bet vari tiešām var būt TIK traki? :(
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by KoreFun »

Nu ar 98 man ar liekas ka pa daudz:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by Gregers »

14 tas ir par divi litri vairāk nekā manam 3.0t :blink:
Automats palielina patēriņu ja nemāki ar automātu braukt vai arī manuālo čakarē vislaik nevis baudi braucienu, braucot tādā stilā kā brauc vairums ar manualajiem man ar automātu patērēs mazāk.
Domāju, ka nav tur ko zīlētaizbruc uz diagnostiku, bet
Vai sveces oriģinālās
Vai pareiza eļļa
vai abas kvalitātes filtri
vai nav m+s riepas
vai nav ciet katalizators

Ak, jā
SAAB ir ekonomijas auto, jo salīdzinot ar citiem līdzīgas veiktspējas auto patērē dadz mazāk
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by ZingZeng »

Mans ieteikums, megini nebraukt ta "kautrigi", bet brauc nedaudz vai krietni "jestrak" ta lai karba zina, ka japarsledzas uz augstaku parnesumu, savadak var sanakt, ka ta visu laiku atrodas zemaka parnesuma, bet ar augstakiem apgriezieniem, tadel ari paterins lielaks.

Man 99.g. 9-3 manualais 2.0HOT ar 200 Zs mazakais, ko eda bija 7.1 uz simtinu, bet ta videji nedaudz virs 8, lai gan kad to iegadajos nemaceju pabraukt un visu laiku biju ap 9.2 litriem.

Ta ka teiksu vienu - vaina brauksanas stila, eksperimente, maini to un seko lidzi paterinam.
INgaro
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Tue Jan 11, 2011 9:20 am

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by INgaro »

Esmu ticis pie saab 9-3 1.9 TID 2007 gads 120zs manuals. protams ka degvielas paterins ir atkarīgs no brauksanas stila, bet jautajums kas ir tas ekonomiskais brauksanas stils ( protams bez rasutīšanas, straujas bremzēšanas un uzdošanas )? Es vairāk domāju pie kādiem apgriezieniem varētu sagaidīt max ekonomiju? un uz kādiem apgriezieniem būtu vēlams pārslēgt ātrumus? jo man te panesās diskusija ar vienu cali - samais uzskata ka jāspiez kamēr biku autins mokas :) un ta jarubī nākosais :)
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by chippy »

Vai tad dīzelim arī ir vēl tāda ekonomiskā braukšana? :laugh:
Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by lawyer »

INgaro wrote:Esmu ticis pie saab 9-3 1.9 TID 2007 gads 120zs manuals. protams ka degvielas paterins ir atkarīgs no brauksanas stila, bet jautajums kas ir tas ekonomiskais brauksanas stils ( protams bez rasutīšanas, straujas bremzēšanas un uzdošanas )? Es vairāk domāju pie kādiem apgriezieniem varētu sagaidīt max ekonomiju? un uz kādiem apgriezieniem būtu vēlams pārslēgt ātrumus? jo man te panesās diskusija ar vienu cali - samais uzskata ka jāspiez kamēr biku autins mokas :) un ta jarubī nākosais :)
Paātrinājums ir jāveic tajā apgriezienu diapazonā, kur ir lielākā vilkme - to jau Tev pašam būtu jājūt un jāpaātrinās ir raiti (nevis galējībās - gāzi grīdā vai lēnām un ilgi) ;) Un griezt tālāk par to nav jēgas (es savu 8v 2.2TiD reti kad griežu tālāk par 3k rpm)... protams, būtu arī jāizvairās no liekiem paātrinājumiem...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Pan Shtitz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 236
Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
Location: Tome

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by Pan Shtitz »

OK, tas viss augstākminētais attiecas uz manuāli.
Bet kāds var nodefinēt ekonomiskas braukšas baušļus automātam, kas ir reāli izpildāmi braukšamai Rīgas ielās?
INgaro
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Tue Jan 11, 2011 9:20 am

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by INgaro »

oks paldies tas par parslegsanu a ilgstosakai brauksanai ir baiga skirba vai pie 1.5k tur vai uz 2k apgriezienu?
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3

Post by gustavs »

Pan Shtitz wrote:OK, tas viss augstākminētais attiecas uz manuāli.
Bet kāds var nodefinēt ekonomiskas braukšas baušļus automātam, kas ir reāli izpildāmi braukšamai Rīgas ielās?
Max ātri sasniegt, max atļauto ātrumu(vai vēlamo). Ilgāk stiepsi, ilgāk automāts domās-lielāks patēriņš.
Uz šosejas: primāri, lai ieslēdzas lockup un dudinam.
Post Reply