Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Degvielas patēriņš SAAB 9-3
SAAB 9-3, 2.0T, 185 bhp, 2002. gads, automāts, benzīns
Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.
Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?
Paldies!
Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.
Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?
Paldies!
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Kad pēdējo reizi biji uz apkopi!? Kad mainīti filtri, sveces, eļļa!?
Jauda normāla, auto nav tāds pakusls!?!?
Jauda normāla, auto nav tāds pakusls!?!?
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Apkope taisīta pirms 1000 km. Visas eļļas, sveces un filtri tika nomainīti.elmo wrote:Kad pēdējo reizi biji uz apkopi!? Kad mainīti filtri, sveces, eļļa!?
Jauda normāla, auto nav tāds pakusls!?!?
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
1) tomātu kārba pieliek noteikti litru degvielas klāt pie patēriņa;reinisb wrote:SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns
Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.
Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?
Paldies!
2) kādu degvielu un no kādiem tankiem izmanto - Latvijas nafta, Viada, Trest, Dinaz u.c. līdzīgi ir pilnīgi garām, SAABiņam patīk laba zupa, tad arī sadeg labāk, iet labāk un attiecīgi patēriņš samazinās(pildos Statoilā 95 Ultimu, vidējais patēriņš 8,7 - 9,2L SAAB 9-5!)
3) braukšanas stils - tas ka brauc lēnām nebūt nenozīmē ekonomiju, kā brauc, tas veido ekonomiju, raustīšanās, strauja bremzēšana, gāzēšana uzsākot u.t.t.
4) SAAB nav degvielas ekonomijas auto!
P.S.
14L ir tā kā drusku pa daudz, bet pilsētas režīmā pilnīgi iespējami!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Man 2.0t, 99 gads, prātīgi un viens salonā ap 11,3-11.4 ar kondišku. Pierēķini 2 litri par automātu. Pluss mīnus tas pats:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Bārda wrote:1) tomātu kārba pieliek noteikti litru degvielas klāt pie patēriņa;reinisb wrote:SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns
Tātad, pa pilsētu braucot ļoti, ļoti prātīgi un salonā atrodoties vienam, vispār nespiežot utt, degvielas patēriņš ir 14.2L uz 100. Pa šoseju (arī braucot uz 90) minimālais ir bijis 8.7L. Esmu spiedis "CLEAR" ļoti daudz reizes, tā kā vaina nav dēļ tā, ka vidējais "sakrājies". Auto reāli aºi ēd tik daudz.
Jautājums sekojošs:
1.Vai kompis sačakarējies?
2.Vai varētu būt sačakarējies kaut kāds sensors bākā vai kas tur ir?
3.Vai tiešām varētu būt TIK liels patēriņš?
4.Bez diagnostikas, kādi ieteikumi?
Paldies!
2) kādu degvielu un no kādiem tankiem izmanto - Latvijas nafta, Viada, Trest, Dinaz u.c. līdzīgi ir pilnīgi garām, SAABiņam patīk laba zupa, tad arī sadeg labāk, iet labāk un attiecīgi patēriņš samazinās(pildos Statoilā 95 Ultimu, vidējais patēriņš 8,7 - 9,2L SAAB 9-5!)
3) braukšanas stils - tas ka brauc lēnām nebūt nenozīmē ekonomiju, kā brauc, tas veido ekonomiju, raustīšanās, strauja bremzēšana, gāzēšana uzsākot u.t.t.
4) SAAB nav degvielas ekonomijas auto!
P.S.
14L ir tā kā drusku pa daudz, bet pilsētas režīmā pilnīgi iespējami!
Degvielu jau gadu leju TIKAI Statoil 98 Ultima.
Braucu negāzējot un strauji nebremzējot. Braucu ļoti vienmērīgi un ar apdomu - ekonomiski.
Zinu, ka nav ekonomiskas mašīna, bet vari tiešām var būt TIK traki? :(
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Nu ar 98 man ar liekas ka pa daudz:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
14 tas ir par divi litri vairāk nekā manam 3.0t :blink:
Automats palielina patēriņu ja nemāki ar automātu braukt vai arī manuālo čakarē vislaik nevis baudi braucienu, braucot tādā stilā kā brauc vairums ar manualajiem man ar automātu patērēs mazāk.
Domāju, ka nav tur ko zīlētaizbruc uz diagnostiku, bet
Vai sveces oriģinālās
Vai pareiza eļļa
vai abas kvalitātes filtri
vai nav m+s riepas
vai nav ciet katalizators
Ak, jā
SAAB ir ekonomijas auto, jo salīdzinot ar citiem līdzīgas veiktspējas auto patērē dadz mazāk
Automats palielina patēriņu ja nemāki ar automātu braukt vai arī manuālo čakarē vislaik nevis baudi braucienu, braucot tādā stilā kā brauc vairums ar manualajiem man ar automātu patērēs mazāk.
Domāju, ka nav tur ko zīlētaizbruc uz diagnostiku, bet
Vai sveces oriģinālās
Vai pareiza eļļa
vai abas kvalitātes filtri
vai nav m+s riepas
vai nav ciet katalizators
Ak, jā
SAAB ir ekonomijas auto, jo salīdzinot ar citiem līdzīgas veiktspējas auto patērē dadz mazāk
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Mans ieteikums, megini nebraukt ta "kautrigi", bet brauc nedaudz vai krietni "jestrak" ta lai karba zina, ka japarsledzas uz augstaku parnesumu, savadak var sanakt, ka ta visu laiku atrodas zemaka parnesuma, bet ar augstakiem apgriezieniem, tadel ari paterins lielaks.
Man 99.g. 9-3 manualais 2.0HOT ar 200 Zs mazakais, ko eda bija 7.1 uz simtinu, bet ta videji nedaudz virs 8, lai gan kad to iegadajos nemaceju pabraukt un visu laiku biju ap 9.2 litriem.
Ta ka teiksu vienu - vaina brauksanas stila, eksperimente, maini to un seko lidzi paterinam.
Man 99.g. 9-3 manualais 2.0HOT ar 200 Zs mazakais, ko eda bija 7.1 uz simtinu, bet ta videji nedaudz virs 8, lai gan kad to iegadajos nemaceju pabraukt un visu laiku biju ap 9.2 litriem.
Ta ka teiksu vienu - vaina brauksanas stila, eksperimente, maini to un seko lidzi paterinam.
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Esmu ticis pie saab 9-3 1.9 TID 2007 gads 120zs manuals. protams ka degvielas paterins ir atkarīgs no brauksanas stila, bet jautajums kas ir tas ekonomiskais brauksanas stils ( protams bez rasutīšanas, straujas bremzēšanas un uzdošanas )? Es vairāk domāju pie kādiem apgriezieniem varētu sagaidīt max ekonomiju? un uz kādiem apgriezieniem būtu vēlams pārslēgt ātrumus? jo man te panesās diskusija ar vienu cali - samais uzskata ka jāspiez kamēr biku autins mokas :) un ta jarubī nākosais :)
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Paātrinājums ir jāveic tajā apgriezienu diapazonā, kur ir lielākā vilkme - to jau Tev pašam būtu jājūt un jāpaātrinās ir raiti (nevis galējībās - gāzi grīdā vai lēnām un ilgi) ;) Un griezt tālāk par to nav jēgas (es savu 8v 2.2TiD reti kad griežu tālāk par 3k rpm)... protams, būtu arī jāizvairās no liekiem paātrinājumiem...INgaro wrote:Esmu ticis pie saab 9-3 1.9 TID 2007 gads 120zs manuals. protams ka degvielas paterins ir atkarīgs no brauksanas stila, bet jautajums kas ir tas ekonomiskais brauksanas stils ( protams bez rasutīšanas, straujas bremzēšanas un uzdošanas )? Es vairāk domāju pie kādiem apgriezieniem varētu sagaidīt max ekonomiju? un uz kādiem apgriezieniem būtu vēlams pārslēgt ātrumus? jo man te panesās diskusija ar vienu cali - samais uzskata ka jāspiez kamēr biku autins mokas :) un ta jarubī nākosais :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
OK, tas viss augstākminētais attiecas uz manuāli.
Bet kāds var nodefinēt ekonomiskas braukšas baušļus automātam, kas ir reāli izpildāmi braukšamai Rīgas ielās?
Bet kāds var nodefinēt ekonomiskas braukšas baušļus automātam, kas ir reāli izpildāmi braukšamai Rīgas ielās?
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
oks paldies tas par parslegsanu a ilgstosakai brauksanai ir baiga skirba vai pie 1.5k tur vai uz 2k apgriezienu?
Re:Degvielas patēriņš SAAB 9-3
Max ātri sasniegt, max atļauto ātrumu(vai vēlamo). Ilgāk stiepsi, ilgāk automāts domās-lielāks patēriņš.Pan Shtitz wrote:OK, tas viss augstākminētais attiecas uz manuāli.
Bet kāds var nodefinēt ekonomiskas braukšas baušļus automātam, kas ir reāli izpildāmi braukšamai Rīgas ielās?
Uz šosejas: primāri, lai ieslēdzas lockup un dudinam.