SAAB 99 almost never ending story
SAAB 99 almost never ending story
lai cilveekiem nebuutu jaaspamo par kkaadiem ilggadiigiem projektiem citu cilveeku topikos, tad laipni luudzam sheit :P
taatad...
SAAB 99
1972.gads
2.0 karburators
100Zs
Pie manis jau vinja ir triis gadus un dziive nav bijusi viegla...Mashiinai ir gandriiz izdariits viss...bet diemzheel pagaidaam ir pusliidz baudaams tikai vizuaalais, tachu ceru, ka naakamnedeelj vareeshu beidzot klausiities dailajaa motora dziesmaa :)
un ir veel dazhi siikumi, kas jaapiebeidz un dazhi ieplaanoti upgreidi(gan vizuaali, gan tehniski) :)
uz INTSAAB2008 tochna buus ;) taapat kaa tiesiibas :D
bildees var redzeet isu notikumu gaitu :)
driizumaa buus turpinaajums un iespeejams, ka arii siikaaks apraksts ar darbiem :)
taatad...
SAAB 99
1972.gads
2.0 karburators
100Zs
Pie manis jau vinja ir triis gadus un dziive nav bijusi viegla...Mashiinai ir gandriiz izdariits viss...bet diemzheel pagaidaam ir pusliidz baudaams tikai vizuaalais, tachu ceru, ka naakamnedeelj vareeshu beidzot klausiities dailajaa motora dziesmaa :)
un ir veel dazhi siikumi, kas jaapiebeidz un dazhi ieplaanoti upgreidi(gan vizuaali, gan tehniski) :)
uz INTSAAB2008 tochna buus ;) taapat kaa tiesiibas :D
bildees var redzeet isu notikumu gaitu :)
driizumaa buus turpinaajums un iespeejams, ka arii siikaaks apraksts ar darbiem :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 99 almost never ending story
[quote="walcc"]
driizumaa buus turpinaajums un iespeejams, ka arii siikaaks apraksts ar darbiem :)
Drīzumā jau pagāja :P
driizumaa buus turpinaajums un iespeejams, ka arii siikaaks apraksts ar darbiem :)
Drīzumā jau pagāja :P
900aero clubsport #8
Re:SAAB 99 almost never ending story
Pārmaiņas Rietumu frontē :)
Shodien, pēc dažu tautas metožu pielietošanas, sanāca piedarbināt brūno brīnumu :)
Bet sajūtas braucot bij kā brāļiem Raitiem pirmā lidojuma laikā :D sanāks-nesanāks, sanāks-nesanāks...
+ - sanāca...pat līdz 80km/h sanāca :D
tagad varu gaidīt nākamo nedēļu, kad beidzot būs normāls meistars...vismaz ir divi varianti - Dakaras rūdījums
vai žiguļu speciālists :P
jāsaregulē karburators, aizdedze...izpūtējs jāpieliek....
nu kkā tā :) tad jau manīs kā būs
Shodien, pēc dažu tautas metožu pielietošanas, sanāca piedarbināt brūno brīnumu :)
Bet sajūtas braucot bij kā brāļiem Raitiem pirmā lidojuma laikā :D sanāks-nesanāks, sanāks-nesanāks...
+ - sanāca...pat līdz 80km/h sanāca :D
tagad varu gaidīt nākamo nedēļu, kad beidzot būs normāls meistars...vismaz ir divi varianti - Dakaras rūdījums
vai žiguļu speciālists :P
jāsaregulē karburators, aizdedze...izpūtējs jāpieliek....
nu kkā tā :) tad jau manīs kā būs
Re:SAAB 99 almost never ending story
nu šitam autiņam es domāju ka žiguļu specs būs daudz labāks kā dakāras "rūdījums"
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 99 almost never ending story
+1. Ka tik dakāras rūdījums nav bik par niknu ;)mixeris wrote:nu šitam autiņam es domāju ka žiguļu specs būs daudz labāks kā dakāras "rūdījums"
900aero clubsport #8
Re:SAAB 99 almost never ending story
tas džeks jau vienreiz manu kakucīti atdzīvināja. Dūca kā bitīte, dzēla kā lapsene...bet kas notika pēc tam - hvz :huh:
p.s. Ziedoni, shoreiz Tavs teiciens, ka motors pirms kaušanas iet vislabāk, nebūs piemērots :D
p.s. Ziedoni, shoreiz Tavs teiciens, ka motors pirms kaušanas iet vislabāk, nebūs piemērots :D
Re:SAAB 99 almost never ending story
es pat nevarēju iedomāties, ka 99 var tik labi iet :D
zveers ir atdzimis - iet lopā B) tik tagad no visiem 4 ātrumiem lec ārā. Naivā cerība, ka tā ir tikai regulēšanas vaina...
nākamajā piegājienā jānomaina izpūtējs, jāuztaisa savirze, jānomaina pakaļējie bremžu suporti, jāsaved kārtībā elektrība,
jānomaina stūres reika, vēl daži sīkumi salonā...un tad jau...manīs... :)
zveers ir atdzimis - iet lopā B) tik tagad no visiem 4 ātrumiem lec ārā. Naivā cerība, ka tā ir tikai regulēšanas vaina...
nākamajā piegājienā jānomaina izpūtējs, jāuztaisa savirze, jānomaina pakaļējie bremžu suporti, jāsaved kārtībā elektrība,
jānomaina stūres reika, vēl daži sīkumi salonā...un tad jau...manīs... :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 99 almost never ending story
To pašu tu reiz teici par 900 :D B) Un es vēljoprojām lieku uz ātrumkārbas pārslēdzējsviras regulēšanas vainu... Liekas, ka Kurbads varētu zināt vairāk ;)walcc wrote:es pat nevarēju iedomāties, ka 99 var tik labi iet :D
900aero clubsport #8
Re:SAAB 99 almost never ending story
??? varbūt arī, ka zinu ... viss atkarīgs ko ...ziedoniz wrote:To pašu tu reiz teici par 900 :D B) Un es vēljoprojām lieku uz ātrumkārbas pārslēdzējsviras regulēšanas vainu... Liekas, ka Kurbads varētu zināt vairāk ;)walcc wrote:es pat nevarēju iedomāties, ka 99 var tik labi iet :D
esmu vairākas reizes cīnijies ar c900 kloķa regulēšanu, tas tiesa.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 99 almost never ending story
nu tāda interesanta situācija...
6dien, kad beidzot motors rūca, kārba sāka tasīt pigorus. Nevar ielikt ātrumā...nav tā, ka ar bliezienu sit ārā, bet vnk neturas paredzētajā vietā iekša. bet ja ilgāk ar roku patur iekšā robā, tad pēc laiciņa atlaižot vaļā vairs ārā nesprūk. vienīgi atpakaļgaita turās kārtīgi. vienīgi iemānīt ir grūti :D varbū ir varianti :)
6dien, kad beidzot motors rūca, kārba sāka tasīt pigorus. Nevar ielikt ātrumā...nav tā, ka ar bliezienu sit ārā, bet vnk neturas paredzētajā vietā iekša. bet ja ilgāk ar roku patur iekšā robā, tad pēc laiciņa atlaižot vaļā vairs ārā nesprūk. vienīgi atpakaļgaita turās kārtīgi. vienīgi iemānīt ir grūti :D varbū ir varianti :)
Re:SAAB 99 almost never ending story
Es arī domāju, ka regulēšanas vaina.Paskaties kā uzvedās atsperīte , ar kuras palīdzību tu ieliec atpakaļgaitā pavelkot gredzenu uz augšu.Ieteiktu , ja vēl neesi jau
izdarījis noņemt visus loriņus ap ātrumkloķi un stieni ,kurš iet uz kārbu un paskaties vai tik tur kaut kas netraucē.
Ja kārba pirms tam jokus netaisīja ,tad tik regulē, ar 3 reizi jāaiziet.Neatceros kā B motoram 99jam, vai var no augšas tikt klāt pie tā štoka kurš ieiet kārbā?
izdarījis noņemt visus loriņus ap ātrumkloķi un stieni ,kurš iet uz kārbu un paskaties vai tik tur kaut kas netraucē.
Ja kārba pirms tam jokus netaisīja ,tad tik regulē, ar 3 reizi jāaiziet.Neatceros kā B motoram 99jam, vai var no augšas tikt klāt pie tā štoka kurš ieiet kārbā?
Re:SAAB 99 almost never ending story
nu pirmais darba toč ir noregulēt kloķi, nezinu gan kāda shēma ir 99ajam ... 900tajam ir sekojoši - ieliec 3-ajā robā, atlaid savienojnumu starp kārbu un ātrumkloķa stieni, kas iznāk motortelpā pie ugussienas un tad jāspēj salīdzināt stienī esošs 6mm caurums ar atbilstošu caurumu kloķa hausingā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 99 almost never ending story
Es tak tavam tēvam jau Walcc teicu, ka vaina regulācijā :D
Re:SAAB 99 almost never ending story
īstenībā es ieteiktu izdarīt tā, ka atzīmē uz kloķa stāvokli kā stāv savienojums pašreiz.
Tad atvienojam stienu no ātrumkloķa un mēģinam pārslēgt ātrumus pa taisno grozot stieni un stumjot uz priekšu un atpakaļ. un tad skatamies vai stieni sit atpakaļ un cik daudz sit.
Tad atvienojam stienu no ātrumkloķa un mēģinam pārslēgt ātrumus pa taisno grozot stieni un stumjot uz priekšu un atpakaļ. un tad skatamies vai stieni sit atpakaļ un cik daudz sit.
Re:SAAB 99 almost never ending story
Kurbads ir pareizi uzrakstījis. Tur ir jāatlaiž savienojums un jāsabaksta stienīši vajadzīgajās atverēs :D Pievelk savienojumu un VISS! Nekādi "metodom nauchnovo tika!":woohoo:mixeris wrote:īstenībā es ieteiktu izdarīt tā, ka atzīmē uz kloķa stāvokli kā stāv savienojums pašreiz.
Tad atvienojam stienu no ātrumkloķa un mēģinam pārslēgt ātrumus pa taisno grozot stieni un stumjot uz priekšu un atpakaļ. un tad skatamies vai stieni sit atpakaļ un cik daudz sit.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629