Paldies! Pats esmu metinātājs un neredzu jēgu maksāt kādam citam par to, ko pats varu izdarīt.
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds sajūga stāvoklis? Nav tā kā pēc chiposhanas tas ir pirmais kas mirst?
Ja nav pirmā svaiguma.
Ja nav pirmā svaiguma.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man sajūga komplekts ar spararatu mainīts pus gadu atpakaļ. Pie tās jaudas un griezes ko var dabūt ar parasto čipu, nedomāju, ka tas nodarīs kādu skādi sajūgam..
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Interesanti, kurš Tev nočipoja un kā, ja ir tādi jautājumi...
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gaidi,kad rotors izlidos pa izpūtēju un ķer momentu,lai ieplūde nenoķer eļļu no turbo - būs tik daudz zs,ka nevarēsi apturēt
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? Parādi video, kā iet
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja ir šādi jautājumi tad ir arī jautājums vai ir kaut kāda poņa tam hujoniksam ja īpašnieks dabū to ko pats nesaprot...saab93 wrote: ↑Tue Jul 14, 2020 11:20 pm Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja viņam ir 1.8 līdz galam tad tur viss izbeigsies ātri un jautri +IQ, Rail, SOI, EOI, EGT, Lambda un tml tur pat daudz nevajag degvielas uz 1.8 bar, egt palīdzēs piebeigt to visu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Mums jau ir tikai viens dīzeļu vīlēšanas guru - foxtrot_kilofoxtrot_kilo wrote: ↑Wed Jul 15, 2020 8:29 pmJa ir šādi jautājumi tad ir arī jautājums vai ir kaut kāda poņa tam hujoniksam ja īpašnieks dabū to ko pats nesaprot...saab93 wrote: ↑Tue Jul 14, 2020 11:20 pm Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu jau Tu te traku galvu taisi.. Vai vispār ir iespējams, ka turbīna pūš 1.8 bar visā apgriezienu diapazonā?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu tur jāskatās.... Vajadzēja uzreiz ar Fox'u runāt
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saab 9-3 2000g 2,0T SE. Ar gāzi.
Viss iet, bet dažreiz uzmet kļūdu par lambda adaptāciju un treknu maisijumu.. Motora darbībā nekādu izmaiņu tajā brīdī nav. Iedarbinot aukstu, bet ne vienmēr, motors negrib darboties brīvgaitā, un arī vairāk par 3000 apgr. Kad pārslēdzas uz gāzi, viss iet tā itkā nekas nebūtu bijis. Ir noeksperimentēts, pārslēgt uzreiz atkal uz benzīna- viss darbojas.
Zonde melo, vai kas cits?
Viss iet, bet dažreiz uzmet kļūdu par lambda adaptāciju un treknu maisijumu.. Motora darbībā nekādu izmaiņu tajā brīdī nav. Iedarbinot aukstu, bet ne vienmēr, motors negrib darboties brīvgaitā, un arī vairāk par 3000 apgr. Kad pārslēdzas uz gāzi, viss iet tā itkā nekas nebūtu bijis. Ir noeksperimentēts, pārslēgt uzreiz atkal uz benzīna- viss darbojas.
Zonde melo, vai kas cits?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gāze čakarē mašīnai smadzenes - vot arī viss!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis