ir labs 2.3 no mana veca saaba,+ir donors no ka tiks nemti dala apkarinamo.+,motors tapat liksies uz.galda un parlasisies, lai butu jega vispar kautko darit. un ja kas no 2x vienmer var salaikt vienu,un ja tomer kadu detalu vienmer var meginat atrast vel no malas.rzmzr wrote: ↑Sun May 31, 2020 8:08 pm Visi viņi ir vienādi, kā Ainārs minēja, atšķirās tikai apkare un caur gadiem mainījušās lietas. Par nevienu T7 motoru nevar pateikt - "Jā, šī gada motors ir labākais!"
Protams, jo svaigāks dzinējs, jo labāk, un jo jaudīgāks, jo "krutāka" tam ir apkare.
Tavā gadījumā, motorus cilāt ir absolūti bezjēdzīgi, ja vien esošais dzinējs nav konkrēti beigts.
Labāk ir sapucēt vienu motoru, nevis cilāt tādus pašus nobrauktus dzinējus, ar nezināmu vēsturi.
2.0 motors degvielu patērē vairāk, kā 2.3.
B2x5 motoru atšķirības:
Sprauslas
Turbīna
Kartera ventilācija (ieteicams apgreidot uz pašu jaunāko, sīkāks info jebkur, kur viņu var nopirkt)
Kārbas gala attiecība manuāļiem (atkarīgs no Aero-neAero)
Sajūga diametrs (atkal, Aero-neAero)
Aero turbīna - Mitsubishi TD04-15T
Aero sprauslas - oranži brūnas
Kaut kādā gadā mainījās sensori (MAP). Tie ir aizvietojami ar jaunā tipa sensoriem, veicot attiecīgas korekcijas softā.
No 2005. gada HOT Aero (260 HP (un attiecīgi arī 9-5 no 2006+)), turbīna ir shortneck versijā, ar jauna veida ieplūdes kobru, kā arī, ieplūdes snorkeli. (Identisks, kāds nāk 3.0TID)
Ja gribi cilāt motorus, ar elektrību nekas nav jādara, provodka paliek, liec citu motoru. Bet, ja motors ir cita tilpuma, ar citām sprauslām, ar citu turbīnu, ir nepieciešams pārrakstīt softu uz attiecīgo motoru, ieteicams, pie cilvēka, kas saprot Saabus, nevis - var pamēģināt.
veco jau butu paturejis,bet tur spaktele viena vieta lien nost, tapec tika atrasts cits ar labu virsbuvi, praktiski, bez rūsas un mazu noskrejienu
kādam varbūt ir interese pec 5 paaudzes gazes iekartas prieks sava 2.0t 9-5
?