Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


Kalninjs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 16
Joined: Wed Sep 18, 2019 10:34 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Kalninjs »

Varbut kāds var piedavat motoru 2.3t ecopower 2005gada.Un vai vinam der 2.3t no vecāka kuzava.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Kalninjs wrote: Thu Sep 26, 2019 3:07 pm Varbut kāds var piedavat motoru 2.3t ecopower 2005gada.Un vai vinam der 2.3t no vecāka kuzava.
Uzzvani pirmdien... Iespējams, ka ir variants.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

Henry wrote: Wed Sep 25, 2019 9:47 am
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?

Siltums ir atpakaļ. Vaina meklējama vietējajā rukažopu servisā, kas mainīja bypass vārstu. Jo kāda gan starpība kāda vakuumtrubiņa pienāk bypass vārstam. Ja tur ir paredzēta vakuumtrubiņa, tad viņa tur būs! Tas nekas, ka solenoīda abi gali aizsprausti ar vienu vakuumtrubiņu un pie bypass pienāca vakuumtrubiņa no citurienes. (Turklāt meistars neizskatījās pēc zaļa gurķa, bet tik un tā ar bažām devu viņiem remontēt, jo līdz normālam servisam īsti netiku un pašam nebija laika mainīt.)

Paldies tiem, kas palīdzēja ar padomu par iespējamajām vainām.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

nav ko vest uz rokažopo servisu :roll::roll::roll::roll:
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Nevar atbraukt līdz manim :mrgreen:
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Tā jau parasti ir - pie savējiem neaizbrauks
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

Tak nespiediet uz jūtām :mrgreen:

Aizbrauktu tak pie savējiem ja ik pēc 5 metri nebūtu jāpielej šķidrums :roll:
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Yea.. Es ar parplisusu tosola trubu no Tukuma atbraucu līdz Rīgai.. 25l ūdens un galā bij. Tukumā visi platija rokas. Sajūta tāda kā es ar kosmosa kuģi pie viņiem vēršos. :doh:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Ainars wrote: Sat Sep 28, 2019 9:36 am Yea.. Es ar parplisusu tosola trubu no Tukuma atbraucu līdz Rīgai.. 25l ūdens un galā bij. Tukumā visi platija rokas. Sajūta tāda kā es ar kosmosa kuģi pie viņiem vēršos. :doh:
Vajadzēja uz Tukuma lidlauku braukt, tur gan jau ✈ saprot!
RoSk
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 1
Joined: Sat Sep 28, 2019 1:04 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by RoSk »

Labdien, vēlos pajautāt vai kādam ir pazīstams šis saabs, 2008 aero, no 14. gada Latvijā,vnz ET2262, tirgojas alfamotorā jau kādu laiku.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... adfgp.html
User avatar
tierman
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 52
Joined: Sun Nov 11, 2018 9:42 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tierman »

Henry wrote: Wed Sep 25, 2019 9:47 am
Henry wrote: Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.

Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).

Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?

UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?
Caurules varētu būt vietām sajauktas.
Tumzaļš VOLVO V40 1.9 turbo ->
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Ozja341
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Fri Jul 06, 2018 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ozja341 »

Nedaudz apmulsu, vai uz 1999.g aero uzlikšu orig. R16 diskus? Vai bremzes netraucēs priekšā? :?
Komplektēju ziemenes...
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Brīvi
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Ozja341
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Fri Jul 06, 2018 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ozja341 »

Ainars wrote: Tue Oct 01, 2019 10:15 pmBrīvi
Cerēsim, diskus jau nopirku :lol:
Vnk pēc katalogiem tikai R17 šim, arī uz aci atstarpe starp bremžu suportu un tagadējiem R17 arī nav nekāda lielā.
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Man uz 9-3og ir 9-5aero bremzes un viss tur der
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply