Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaidrs,vienkarsi sodien nopirku so auto..
Ganjau bus vel jautajumi.
Paldies
Ganjau bus vel jautajumi.
Paldies
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā vispār šis modelis uzvedas?Pirmais saabs mana ipasuma
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sāc ar eļļas līmeņa uzpasēšanu, lai saprastu, cik veselīgs ir motors. Bet visā visumā, ja nopirki aptuveni tā - jaudīgs un komfortabls auto par lētu naudu, tad nekas baigi labs un rožains nav sagaidāms labi saabi nav lēti, tas ir pierādījies neskaitāmas reizes.
Uzvedās kā visi auto, ir savi niķi un stiķi, bet uzmanību prasa vairāk, kā citi, it sevišķi uz sīkumiem - vienvirziena vārsti, vakuuma trubas, gaisa masas mērītājs.
Uzvedās kā visi auto, ir savi niķi un stiķi, bet uzmanību prasa vairāk, kā citi, it sevišķi uz sīkumiem - vienvirziena vārsti, vakuuma trubas, gaisa masas mērītājs.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu pagaidām viss iet,tik liekas ka kāda truba parspraga pie lielakiem abarotiem sāk šņākt zem šofera beņķa,itka apskatijos visas trubas,nevienu trubu cauru neatradu ,varbut ieslēpta kkur vina..
Kur vispar to maģi var piekodet masinai?Un cik tas varetu izmaksat?
Kur vispar to maģi var piekodet masinai?Un cik tas varetu izmaksat?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kontakti manā parakstā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Mjā..Pēdējo gadu pieredze rāda, ka nav vidējās klases detaļu..Ir tikai dārgas lētā gala daļas.
Man vairs nav ilūziju, ka Delphi,Moog,RTS un pārējie būs labāki par Maxgear,Hanze,EGT un citiem ķīnīzeru brīnumiem.Atliek izvēlēties vai nu TRW,Lemforder vai maksimāli lētāko.Zelta vidusceļš ir pazudis.
Tas par ritošo daļu vairāk, bet arī uz pārējām tas attiecas.
Daudzus gadus atpakaļ servisā strādājot priecājamies, ka Bosal izpūtēji vismaz pēc formas labi sapas un nav papildus jāpieloca un jāpārmetina. Pēdējos gados jau arī tie sāka nākt dīvaini un pat ir bijuši ar caurumiņiem metinājuma šuvē..Laikam ukraiņu viesstrādnieki zem grādiem un bez gāzes metinājuši.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Zini, par tiem TRW, Lemforder u.c. dārgā gala brendiem, jau sen nezinu, ko domāt.
Mjā..Pēdējo gadu pieredze rāda, ka nav vidējās klases detaļu..Ir tikai dārgas lētā gala daļas.
Man vairs nav ilūziju, ka Delphi,Moog,RTS un pārējie būs labāki par Maxgear,Hanze,EGT un citiem ķīnīzeru brīnumiem.Atliek izvēlēties vai nu TRW,Lemforder vai maksimāli lētāko.....
Tas pats Lemforder, Nezinu uz cik % bet viņs ir palicis par pakotāju nevis ražotāju. Tagad, kad pirku savam projektam visas motora paduškas, aizmugurējā kārbas paduška, kas tiešām nebija lēta (kaut kur ap 100 eur bija) bija Lemforder kastītē, bet izvelkot ārā, virsū skaidri rakstīts "Corteco" .
Tas pats ar stūres pirkstiem, nopirku abus Lemforder pirkstus, bet abus salīdzinot, skatos pilņiku stīpas dažādās krāsās, un pēc sajūtām, viens pirksts tākā ir tāds stingrāks. Sāku pētīt kastītes, abas it kā Lemforder, bet tomēr nelielas atšķirības uzrakstu/ģērboņu novietojumā ir Pētu tālāk, skatos uz vienas rakstīts "made in Germany" uz otras "Made ir Turkey" vai kaut kas tml. Un abi pirksti ar vienu detaļas numuru un vienā cenā, bet nu sajūta ka kvalitāte nav vienāda. Tagad jāskatās cik ilgi katrs nokalpos
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man arī tā bija. Serviss (nesauksim vārdā) mācēja pateikt tikai to, ka termostats strādā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No diviem, ko mainīju, viens tecēja uzreiz, otrs neparsledzas uz padevi apsildei. Rezultātā ar epoksīdu līmēju tekošo, jo tas vismaz strādāja.Henry wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
Tumzaļš VOLVO V40 1.9 turbo ->
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt kāds ir mainis kulisi 95 saabam?
Cik apmeram izmaksa darbs un matreāls?
Ļoti smagi sledzas robi un jameklē lai ieliktu.
Cik apmeram izmaksa darbs un matreāls?
Ļoti smagi sledzas robi un jameklē lai ieliktu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pērc jaunu!
jauna, šķiet, bija 120 eur
savam mainīju
jauna, šķiet, bija 120 eur
savam mainīju
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Henry wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai 2008. gada vilkacim der 2002. gada aero skandas? Un vai govij var ielikt subu bagāžas nodalījumā, ja tam no rūpnīcas nebija? (aero skaņu.)