Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Vajadzētu konkrētus ciparus, apgriezienu diapazonu, lai kaut ko varētu spriest.
Stock turbīna Vilkacim pūst sāk ~1.9-2, bet reāli jūtams cirtiens ir pie ~3.

Pirms motora celšanas ārā, mans auto uzvedās stipri dīvaini, t.i., līdz 3.5-4k apgriezieniem viņš vispār nesūda negāja, bet pēc 4k atvērās ar spēcīgu cirtienu. Ar to uzvedību galā tā arī netiku, un nebiju ieinteresēts, jo tajā laikā benzīna:eļļas patēriņš uz 100KM bija attiecībā 2:1 :mrgreen:

Turbīna vēl joprojām man ir tā pati, kas kopš eļļas rīšanas laikiem, bet brauc un iet viss kā vajag.

Lai pārliecinātos par "kopts un lolots" argumentu, iesaku sākotnēji pārbaudīt vienvirziena vārstus, un vakuuma trubiņas. Domāju, ka šajos mezglos arī atradīsi savu problēmu.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Pieredze rāda, ka tie vienvirziena vārsti jau jauni mēdz būt defektīvi.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Pie 180k vakuuma trubiņu un vienvirziena vārstu maiņa jau būtu jāiekļauj profilaktisko lietu sarakstā, kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs melo, un ir laiks to nomainīt. Kad tas sāk nemērīt, vismaz manā gadījumā, tas izpaudās līdzīgi tavam auto, tas palika sākotnēji neatsaucīgs.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by eriks1531 »

mrpinkeyes wrote: Thu Aug 22, 2019 3:05 pm Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?
Ja pie 180k gatavojies mainīt ķēdi, tad zviedrs ir bijis turku izcelsmes :)
Ar savu 9-3 2.3t nobraucu no 120k līdz 360k un ķēdei palika pārim mm līdz mainīšanai.

Vakmtrubiņas gan rekomendēju nomainīt, pārsteigumu būs mazāk.
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by martinnos »

eriks1531 wrote: Fri Aug 23, 2019 12:30 pm Ar savu 9-3 2.3t
Kas tas par zvēru?
eriks1531 wrote: Fri Aug 23, 2019 12:30 pm līdz 360k
T.i. - ķēde izdzīvoja līdz 360k km?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Atgriezoties pie Navi/radio pulkstena temas. Maija, bija atgriezies pulkstenis atpakal uz ekrana, viss chikibriki, te menesi atpakal, nacas remontet generatoru. Protams, tika nemta klemmes nost un...pulkstenis atkal pazudis :doh: ka parejiem? Ar kadam metodem dabuts atpakal laiks uz ekrana? :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

Sveiki!

k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg

ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Izņem 17to drošinātāju uz minūti un tad pamēğini!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

hofmaks wrote: Sat Aug 24, 2019 2:55 pm Izņem 17to drošinātāju uz minūti un tad pamēğini!
nav rezultata, jau meginaju
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Gunch* wrote: Sat Aug 24, 2019 12:58 pm Sveiki!

k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg

ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
Pamēģini pirms slāpēšanas pārslēgt uz benzīnu un uzgāzēt un tikai tad noslāpēt (uz benzīna).
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Pie vainas būs LPG reduktors,pa vakuma trubiņām noplust gāze ,sagāzē ieplűdnieku. Laižot klāt ir benzina un gazes maisijums un tapec nelec.
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

Mahmuds-- visu so nedelu braukaju uz benziina,

saabmats- Hmmm ja tas tiesam ir no lpg reduktora ko tur dariit ?jamaina reduktors ?
bus japamegina aizskruvet gazes balonu ciet. lai tur netiek gaaze klaat nekaada gadijuma.
pats esi saskaries jeb ta ir zinama problema ? :)
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Nu man tā bija,gāzenieks fiksi atkoda.Nomainija reduktoram membrānu. Aizbrauc lai tev parbauda,varbut tev tas pats. Nu man vismaz leca,tikai bija jazàğe ilgāk.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Braucot veselu nedēļu uz benzīna gāze nemaz nenonāk uz reduktoru - ja ņemt vērā noplūdi. Ar adaptācijām ar tad tā šaubīgi. Masas vadus esi tīrījis? Tie kas pie kolektora termostata pusē!?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Post Reply