Steel Gray 9-3 SS
Re: Jankas 9-3 SS
Nekas daudz jau nav izdarīts(kontrastā ar OSC, Hofmaku un FOX), bet tā kā Fox'is tika pie mega skaistas izplūdes, tad vienā brīdī izdomāju, ka atbrīvošu viņu no vecās
Un arī nelies video:
https://www.youtube.com/watch?v=4RM8AcDocuM
P.S. Video kaut kā neatspoguļo īsto skaņu.
Mega lielais PALDIES Vilkam!
Un arī nelies video:
https://www.youtube.com/watch?v=4RM8AcDocuM
P.S. Video kaut kā neatspoguļo īsto skaņu.
Mega lielais PALDIES Vilkam!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Īstā skana bij kad brauci prom no servisa, nekāda pļarkšķa, tīra, smuka, dobja skaņa.
Beidzot neruc ka mopēds ar dīzeļa izplūdi
Beidzot neruc ka mopēds ar dīzeļa izplūdi
Re: Jankas 9-3 SS
Spriežot pēc video tā banka:
- tiešām skan OK
- ir skaisti nopulēta, nomazgāta, spīd un laistās
- tiešām skan OK
- ir skaisti nopulēta, nomazgāta, spīd un laistās
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Jankas 9-3 SS
Nelieli darbi sadarīti. Tā kā pienāca laiks atkal mainīt bremžu diskus/klučus, tad jau bija arī jāceļ dārgumi nost no skapjaugšas.
Protams, lielum lielais paldies Vilkam.
Protams, lielum lielais paldies Vilkam.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Kas tās par bremžu trubiņām? Gumija?
Kāpēc mainīji? Kā sajūtas ar jaunām bremzēm?
Kāpēc mainīji? Kā sajūtas ar jaunām bremzēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Jankas 9-3 SS
Bremzu trubas armētas , kad Janka pateica cik viņas maksā gandrīz nokritu
Last edited by Vilcins on Thu Jul 06, 2017 11:44 pm, edited 1 time in total.
Re: Jankas 9-3 SS
Kā jau Vilks teica, HEL armētās trubas, pats galvenais, dzeltenas Mainīju, jo bija jau kārtīgi pabrauktas un sausā laikā ļoooooooti čīkstēja.KoreFun wrote:Kas tās par bremžu trubiņām? Gumija?
Kāpēc mainīji? Kā sajūtas ar jaunām bremzēm?
Nu kad kārtīgi uzspiež uz bremzēm, tad ir pilnīgi citas sajūtas Šķiet pirmais "kodiens" TRW komplektam(vecajam) bija mazliet jūtamāks.
Jāmaina aizmugure vēl, tad jau būs galīgās sajūtas
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Jankas 9-3 SS
Tagad arī aizmugurē prasās pēc dzeltenā.
Bremžu trubiņas ir armētas un TA derīgas jo esot sertificētas, tas laika arī ir vilinošākais šajā piedāvājumā, protams pēc krāsas
Bremžu trubiņas ir armētas un TA derīgas jo esot sertificētas, tas laika arī ir vilinošākais šajā piedāvājumā, protams pēc krāsas
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Jankas 9-3 SS
Es ceru, ka nomainītas tika visas šļaukas pret armētajām!
Man arī ir HEL jau 3 gadus, skatē nekādu problēmu un pedal feel ir krietni labāks kā ar gumijas.
Un vispār, mega bremžu apgreids, atbalstu
Man arī ir HEL jau 3 gadus, skatē nekādu problēmu un pedal feel ir krietni labāks kā ar gumijas.
Un vispār, mega bremžu apgreids, atbalstu
900aero clubsport #8
Re: Jankas 9-3 SS
Protams, visas trubas nomainītas. Tagad jau ir kārtīgi piedilušas bremzes, nu pilnīgi citas sajūtas bremzējot.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
SAABs nonācis jauno īpašnieku rokās. Lai labi ripo un kalpo.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Ja kāds domā,ka Jankas SaaBs tika nopirkts, lai to aplasītu, tad varu nomierināt, ka tā nav Viņš turpina ripot un tiek arī uzpasēt.
Ja runā par vizuālo, tad tika atrasts cits, vesels, bumpers ar neaplauztiem stiprinājumiem ar visu radiatora pannu un stipri praktiskāku lūpu, kuru ir vienā gabalā un ir iespējams uzbraukt arī uz vidēja izmēra bordas. Ir iemontēti arī miglas lukturi.
P.S. Veco lūpu ar visu bumperu varu kādam pa kaut ko simbolisku pateicību piešķirt
Ja runā par vizuālo, tad tika atrasts cits, vesels, bumpers ar neaplauztiem stiprinājumiem ar visu radiatora pannu un stipri praktiskāku lūpu, kuru ir vienā gabalā un ir iespējams uzbraukt arī uz vidēja izmēra bordas. Ir iemontēti arī miglas lukturi.
P.S. Veco lūpu ar visu bumperu varu kādam pa kaut ko simbolisku pateicību piešķirt
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Jankas 9-3 SS
Ja runā par salonu, tad ir iegādāti OEM paklājiņi un atrasts ICM3 radio un vēl visādi loriņi un sīkumi, kā, piemēram, jaunas izvīlētas atslēgas (vienas vienkārši nebija) un paši korpusi arī (nezinu, no kādas gumijas viņas taisītas, bet nu pa padsmit gadiem pārvēršas par plastelīnu. Jāgaida,kad otra Sābuļa atslēgas ar sāks dalīties )
Paldies Henriham par ziemas riepu+disku komplektu.
Un Runājot par tehnisko stāvokli, tad viss griežas un eļļojas kā vajag, atrasta vaina, kāpēc mēneša laikā izbeidzas freons, un cerība vēl saregulēt veiksminieku degvielas iekārtu tā, lai dodot riktīgi ručkā nebūtu jāpārslēdzas uz īsto degvielu (sākumā raustījās visu laiku,kad turbo būsts iet redlainā, tagad jau raustās tikai, kad turbo būsts ir redlainā un auto apgriezieni ir vai nu mazi, vai augsti, ~ 2.5- 5k vairs neraustās. )
Paldies Henriham par ziemas riepu+disku komplektu.
Un Runājot par tehnisko stāvokli, tad viss griežas un eļļojas kā vajag, atrasta vaina, kāpēc mēneša laikā izbeidzas freons, un cerība vēl saregulēt veiksminieku degvielas iekārtu tā, lai dodot riktīgi ručkā nebūtu jāpārslēdzas uz īsto degvielu (sākumā raustījās visu laiku,kad turbo būsts iet redlainā, tagad jau raustās tikai, kad turbo būsts ir redlainā un auto apgriezieni ir vai nu mazi, vai augsti, ~ 2.5- 5k vairs neraustās. )
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Jankas 9-3 SS
Nu diktēn smuks tāss saabinieks paliek, izskatās pareizajās rokas nonācis
Re: Jankas 9-3 SS
Nu iepriekšējās rokas arī bija pareizas un rūpju pilnas
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1