Pērles
Re:Pērles
Diez vai; alumīnija imitācijas paneļa gadījumā SID, radio un klīma tāpat ir melnā krāsā. "Trollim" gan ir īsta alumīnija uzlikas SID, klimata un gaismu slēdža panelim, varbūt nobildētais SIDs nāk no tāda?Bija tak 9-5 ar alumīnija krāsas paneli, ka tik nenāk no tāda
Audioiekārtu pogām nāk pārklājums nost, tāpēc arī baltas :(
Re:Pērles
Diez vai, mans SDI ir SE, bet tam ir ACC un āda, 16" lietie diski, radio ar CD...envoy wrote:Ticamākais variants tam SE jau laikam ir Standard Edition.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Pērles
Un kādēļ lai tas nebūtu standarts? :huh:lawyer wrote:Diez vai, mans SDI ir SE, bet tam ir ACC un āda, 16" lietie diski, radio ar CD...envoy wrote:Ticamākais variants tam SE jau laikam ir Standard Edition.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Pērles
Tādēļ ka standarts droši vien ir pamata komplektācija - ar auduma sēdekļiem, parasto AC, radio ar MC, ar plastmasas paneli, tērauda diskiem...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Pērles
Aizmirsu vēl - manējam ir koka dekoratīvais panelis un 1999-20000 Aero sliekšņi un bamperi... NG900 bija bez S un SE vēl kādi citi? 9-3og bija SE, Aero un Viggen - kā sauca pamatkomplektāciju? "S"?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Pērles
varbūt es kaut ko jaucu, bet, man šķiet, ka kaut kur lasīju, ka SE ir Special Edition, kur varēja sakombinēt visādas opcijas - no sērijas aero outfitu ar auduma beņķiem :laugh: tāpat kā tagad ir/bija kaut kāda sērija, kur varēja kombinēt pēc sirds patikas...
Re:Pērles
Esmu dzirdējis arī par dažādiem šo burtu tulkojumiem. Oficiālu SAAB atšifrējumu joprojām neesmu atradis.
Daži izvilkumi no wikipedia par 9-3:
"The 9-3 was available with a new variant of the B204 engine (B204E, 154 hp (115 kW)), a low pressure turbo (LPT) engine based on the B204L used in the last generation Saab 900. For the U.S. market, all 9-3s were turbocharged petrol engines with the "full pressure turbo" (B204L, 185 hp (138 kW)) as the standard offering, and a "HOT" (B204R, 200 hp) variant in the SE models for the 1999 model year."
"The Viggen was only available with a five-speed manual transmission, CD player, power moonroof, and (what were initially) Viggen-specific motorised and heated leather seats with the Viggen delta logo embossed in the backrest; these were later also available in the Aero model (U.S. market 'SE' model) without the embossed Viggen logo."
Amerikā, cik var saprast, SE ticis pozicionēts, kā pie mums Aero. Sanāk, ka ASV SE komplektācija ir cita kā Eiropas SE.
Pie mums cik saprotu, tad visi neturbo, 9-5 gadījumā 2.0t un citas plikās versijas ir bez burtiem. SE sanāk standartā ar turbo (9-5 gadījumā 2.3t un arī ar 3.0 V6) un ādas salonu un kautkādām citām, kam vairāk, kam mazāk ekstrām.
Aero jau arī redzētas dažādas komplektācijas - sēdekļi ar rokas regulēšanu un bez apsildes un ventilācijas, pliki paneļi un bez tā laika labākās no fabrikas liekamās audio sistēmas utt.
Kombinēt tad varēja tāpat kā tagad - tāpat kombinēja Aero un tāpat SE.
Daži izvilkumi no wikipedia par 9-3:
"The 9-3 was available with a new variant of the B204 engine (B204E, 154 hp (115 kW)), a low pressure turbo (LPT) engine based on the B204L used in the last generation Saab 900. For the U.S. market, all 9-3s were turbocharged petrol engines with the "full pressure turbo" (B204L, 185 hp (138 kW)) as the standard offering, and a "HOT" (B204R, 200 hp) variant in the SE models for the 1999 model year."
"The Viggen was only available with a five-speed manual transmission, CD player, power moonroof, and (what were initially) Viggen-specific motorised and heated leather seats with the Viggen delta logo embossed in the backrest; these were later also available in the Aero model (U.S. market 'SE' model) without the embossed Viggen logo."
Amerikā, cik var saprast, SE ticis pozicionēts, kā pie mums Aero. Sanāk, ka ASV SE komplektācija ir cita kā Eiropas SE.
Pie mums cik saprotu, tad visi neturbo, 9-5 gadījumā 2.0t un citas plikās versijas ir bez burtiem. SE sanāk standartā ar turbo (9-5 gadījumā 2.3t un arī ar 3.0 V6) un ādas salonu un kautkādām citām, kam vairāk, kam mazāk ekstrām.
Aero jau arī redzētas dažādas komplektācijas - sēdekļi ar rokas regulēšanu un bez apsildes un ventilācijas, pliki paneļi un bez tā laika labākās no fabrikas liekamās audio sistēmas utt.
Kombinēt tad varēja tāpat kā tagad - tāpat kombinēja Aero un tāpat SE.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i