9-5

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:9-5

Post by andrejsb »

Elmo, cik tas naudas izteiksmē, es domāju hadenes remonti? Un cik daudz novālēts. Un ar ko izputējs ir tā noziedzies, ka 2x tika mainīts :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:9-5

Post by andrejsb »

Bet autoram, vajadzētu noskatīt, kas patīk un neliekas krimināli nobraukts un obligāti dzīt uz diagnostiku, uz Vestienas ielu. Tur arī pārbaudīs un arī pastāstīs par tiem knifiem. Dārgākais ir ķēdes maiņa (~500 ls), kas droši vien daudziem arī ir pārdošanas iemesls...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:9-5

Post by chippy »

Nu nekas, cilvēks iegādās 9-5, izbrauks un atradīs stimulu uzlabot darba ražīgumu... :)
Image
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:9-5

Post by Ainars »

ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-5

Post by elmo »

No tavas mutes dieva ausī!:-)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:9-5

Post by Nils »

Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:9-5

Post by Saabich »

Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Mūsdienās veiksmīgi biznesmeņi nebrauc ar tik lētiem auto :woohoo: :woohoo: :woohoo:
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:9-5

Post by andrisem »

Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:9-5

Post by andrejsb »

Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-5

Post by elmo »

andrisem wrote:
Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :D
Es gan teiktu, ka tikai daži vēl ir palikuši, kas negāzē!:laugh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-5

Post by elmo »

andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Kas tas Tev par saabu ar mikrosirdi, ka tikai 10 litrus tērē?:-)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:9-5

Post by andrejsb »

Jauktajā ciklā 50% štrāse, 50% haupštāte, tā arī sanāk. Sirds parastā - 2.3t. Braukšanas stils mierīgs. 5-robu tomāts. Vasara. Protams, ja spiest gašeti var arī kudiš vairāk izspiest. Ziemā, mīcoties pa piesnigušajiem pagalmiem protams bija kudiš vairāk.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:9-5

Post by lawyer »

andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-5

Post by edijs »

Tad jau varētu teikt, ka 9000'šais arī ir bēdīgi slavens ar savu ķēdi, DI kaseti, throttle body (tie, kam elektroniskā drosele), CKP un MAFs arī mēdz nobeigties >92.gada modeļiem.

Bet būsim reāli - DI kaseti var arī lietotu uzlikt un braukt dziedādams, neviens nespiež pirkt jaunu. DI konstrukcija nav nekāda raķešu zinātne, lai varētu apgalvot, ka ar lietotu ir kā ar bitēm, drošāk jaunu, utt. Nosvilt var arī pilnīgi jauna, kā mēs te zinām no kolēģu pieredzes.

Ķēde - ja maiņa nebūs aiz kalniem, tad arī auto cena būs atbilstoša (vai nokaulējama), lai uz starpības rēķina to ķēdi nomainīt nebūtu pārlieku sāpīgi. Un tas pat varbūt ir labāks variants, nekā pirkt ar it kā labu ķēdi un pēc pāris gadiem attapties pie maiņas. Priekš sevis nomaini un brauc svilpodams.

Nezinu par 9-5 throttle body, bet šķiet, ka attiecībā uz 9k tā problēma ir nedaudz uzpūsta. Pirmkārt, var nopirkt citu, lietotu droseli. Protams, ka uzvārīties gribošā šrotā noplēsīs visus 100 latus, ja zinās, ka tu bez tās detaļas nevari pabraukt vairs. Taču pazondējot apkārt ir taču arī sakarīgāki piedāvājumi. Otrkārt - nav tak tā drosele nez kāds mega sarežģīts inženierizgudrojums, attiecīgi gan jau vairumā gadījumu ir restaurējama esošā. Mums tak Vestienas ielā ir cilvēki ar zelta rokām. :) Teiksim manējo throttle body Zinītis kaut kādā veidā dabūja tādā stāvoklī, ka, phuphuphu, gads jau riņķī un problēmas kā nebijušas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:9-5

Post by Ainars »

lawyer wrote:
andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...
nu hvz viss ir relatiivs. Kadu nopirksi tadu ari busi pelnijis. Un 5er bmw nav nekada Dieva daavana, kur nu vel pa leeto pirkts.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply