classic 900 clubsport #8
Re:900 T16S #8
Šis auto vienkārši nespēj atstāt vienaldzīgu, ja pat sapņos Nauris ar viņu brauc gar manas omītes māju, tad viss jau ir skaidrs. :woohoo:
Saab 900 Turbo '81
Re:900 T16S #8
Ziedoni, Tavam #8 piestāvētu :P:D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
nē taču, tās ačgārni stāvošās logu slotiņas ... :)
vesele reste tomēr ir daudz skaistāka par šādu.
vesele reste tomēr ir daudz skaistāka par šādu.
ziedoniz wrote:Salauzta reste vai mazs, melns numurs?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 900 T16S #8
Tātad.
Beidzot atkal esmu ienācis kluba lapā
Kopš 19.04 dzīvnieks ir pamodināts, otrai mašīnai beidzās octa un es neredzēju jēgu to tagad papildināt. Pieleca kā jau parasti pēc pāris mēnešu nedarbināšanas, tik kamēr uzpumpēja degvielas spiedienu. Viss strādā, viss iet, nekas nečakarējas.
Bet ir jāstrādā un jāraksta bakalaurs, tā kā līdz vasarai diez vai es tikšu tālāk par taburetes kronšteina pabeigšanu un taburetes ielikšanu atpakaļ, ar tādu ceļa noturību ir tizli slidināties pa parasto ādas beņķi.
Tas arī ir viss lielais plāns līdz Youngtimer trases dienai 26.05.13. Vienīgi varbūt ielikšu atpakaļ zāģētās priekšējās aero atsperes, jo kileni ir pārak daily driving tendēti. Ja man zobi ir vietā, man ir par mīkstu. Savu ultimate atsperu setupu tāpat nepaspēšu uzbūvēt. Un Yokohama Parada ir BOMBA
Pirmais un otrais robs griež okujenčiks un trešais vispār sagrauj sajūgu Tāpat arī 4. un 5.
Paldies par uzmanību
Beidzot atkal esmu ienācis kluba lapā
Kopš 19.04 dzīvnieks ir pamodināts, otrai mašīnai beidzās octa un es neredzēju jēgu to tagad papildināt. Pieleca kā jau parasti pēc pāris mēnešu nedarbināšanas, tik kamēr uzpumpēja degvielas spiedienu. Viss strādā, viss iet, nekas nečakarējas.
Bet ir jāstrādā un jāraksta bakalaurs, tā kā līdz vasarai diez vai es tikšu tālāk par taburetes kronšteina pabeigšanu un taburetes ielikšanu atpakaļ, ar tādu ceļa noturību ir tizli slidināties pa parasto ādas beņķi.
Tas arī ir viss lielais plāns līdz Youngtimer trases dienai 26.05.13. Vienīgi varbūt ielikšu atpakaļ zāģētās priekšējās aero atsperes, jo kileni ir pārak daily driving tendēti. Ja man zobi ir vietā, man ir par mīkstu. Savu ultimate atsperu setupu tāpat nepaspēšu uzbūvēt. Un Yokohama Parada ir BOMBA
Pirmais un otrais robs griež okujenčiks un trešais vispār sagrauj sajūgu Tāpat arī 4. un 5.
Paldies par uzmanību
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 900 T16S #8
Skatoties šīs bildes, uzreiz gribas šerpāk ķerties klāt savam c900
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 900 T16S #8
Un es sāku domāt kurā plauktā man tas FF body kits iekrāmēts. Būtu man valis, ko uzlikt uz vāka, es tiešām nopietnāk apsvērtu, citādi man FF labāk bez kita, vismaz uz melna.lawyer wrote:Skatoties šīs bildes, uzreiz gribas šerpāk ķerties klāt savam c900
Bet skaisti, vecais, skaisti, par sēdinājumu bombongas no manis un ņemu atpakaļ savus vārdus par baltajiem diskiem, jo šitā ir kruti!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 900 T16S #8
Tā kā kileniem ir jauns saimnieks, tad es sāku ar to, ka ieswapoju atpakaļ priekšā aero oem atsperes, kas gan tomēr ir mīkstākas par kilen, BET - pēdējā versijā sastāv vairs tikai no 5 un 3/8 vijumiem Zemāk šitos īsti gandrīz vairs nevar. Bet 2cm no kilen augstuma noskuvu nost.
Ar pakaļu es vēl domāšu ko darīt, jo manas ideālās aizmugures atsperes nemaksā tādu kosmosu kā priekšējās. Nez. Svarīgāk šogad ir sākt taisīt vizuālo (krāsot), nomainīt sajūgu un uzbūvēt priekšējās bremzes.
p.s. mans labākais biķernieku trases apļa laiks ir 1:52,7
Ar pakaļu es vēl domāšu ko darīt, jo manas ideālās aizmugures atsperes nemaksā tādu kosmosu kā priekšējās. Nez. Svarīgāk šogad ir sākt taisīt vizuālo (krāsot), nomainīt sajūgu un uzbūvēt priekšējās bremzes.
p.s. mans labākais biķernieku trases apļa laiks ir 1:52,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 900 T16S #8
Šogad arī laikam šis tas lakonisks ir jāieraksta.
Uzlabota AKB kaste bagažniekā, nomainīts stiprinājums un uztaisīta ventilācija.
Noname sporta sēdekli ir nomainījis Sparco Sprint.
Ir beidzot pieslēgts otrs dzeses ventilators uz atsevišķu slēdzi.
Pārcelta VNZ uz spoileru, lai kūlerim netrūktu gaisa.
Tad pienāca Youngtimer rally trases diena, tika sasniegts rezultāts 1:50,76 un līdz galam piebeigtas bremzes un pārkarsēts sajūgs, kā rezultātā ir laikam izkusis izspiedējgultnis. Ir mērķis līdz Jāņiem savest kārtībā visu hidrauliku, tas ir priekšas un aizmugures suportus, galvenais bremžu un sajūga cilindrs un sajūga darba cilindrs. Plusā iet virsū 9k suporti priekšā ar zimmerman diskiem un aizmugurē jauni AP diski, kas tiks perforēti. 9k 240mm sajūgs, tas gan pagaidām tādā testa režīmā un tikai tāpēc, ka OEM pateica čau - pārkniedēts disks ar lietotu kurvi. Skatīsimies kā turēs. Bet visā visumā ar jau nokurinātām bremzēm un 25gadīgām stock atsperēm nav slikts rezultāts un pat būtībā būtu vēl labāks, ja ne vien viens ļoti jauks cilvēks ar gredzenu vāģi un 600 konej hulji ti xo4ew. Un vēl es atgriežos pie Kilen atsperēm, kas tiks zāģētas tad, kad būs piebrauktas.
Tas ir jūnija plāns, ar pārējiem plāniem skatīšos kā ies, jo biķernieki apēda manas riepas, ar tam vēl arī kaut kas ir jādomā.
Visiem patīk bildes -
Uzlabota AKB kaste bagažniekā, nomainīts stiprinājums un uztaisīta ventilācija.
Noname sporta sēdekli ir nomainījis Sparco Sprint.
Ir beidzot pieslēgts otrs dzeses ventilators uz atsevišķu slēdzi.
Pārcelta VNZ uz spoileru, lai kūlerim netrūktu gaisa.
Tad pienāca Youngtimer rally trases diena, tika sasniegts rezultāts 1:50,76 un līdz galam piebeigtas bremzes un pārkarsēts sajūgs, kā rezultātā ir laikam izkusis izspiedējgultnis. Ir mērķis līdz Jāņiem savest kārtībā visu hidrauliku, tas ir priekšas un aizmugures suportus, galvenais bremžu un sajūga cilindrs un sajūga darba cilindrs. Plusā iet virsū 9k suporti priekšā ar zimmerman diskiem un aizmugurē jauni AP diski, kas tiks perforēti. 9k 240mm sajūgs, tas gan pagaidām tādā testa režīmā un tikai tāpēc, ka OEM pateica čau - pārkniedēts disks ar lietotu kurvi. Skatīsimies kā turēs. Bet visā visumā ar jau nokurinātām bremzēm un 25gadīgām stock atsperēm nav slikts rezultāts un pat būtībā būtu vēl labāks, ja ne vien viens ļoti jauks cilvēks ar gredzenu vāģi un 600 konej hulji ti xo4ew. Un vēl es atgriežos pie Kilen atsperēm, kas tiks zāģētas tad, kad būs piebrauktas.
Tas ir jūnija plāns, ar pārējiem plāniem skatīšos kā ies, jo biķernieki apēda manas riepas, ar tam vēl arī kaut kas ir jādomā.
Visiem patīk bildes -
Re: 900 T16S #8
Kādēļ tieši tāda bremžu disku izvēle? Parastie OE 9k Turbo neder?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 900 T16S #8
Labi esat paplosījušies.
Mums šoreiz citi, svarīgāki pasākumi pagadījās. Tā noteikti būtu aizbraucis vismaz gaisu apostīt.
Mums šoreiz citi, svarīgāki pasākumi pagadījās. Tā noteikti būtu aizbraucis vismaz gaisu apostīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 900 T16S #8
Pēc izmēriem?lawyer wrote:Kādēļ tieši tāda bremžu disku izvēle? Parastie OE 9k Turbo neder?
Zimmermanus man ieteica kā labus esam un tie ir lētākie no ne-ielas diskiem. Toties AP bija uz akciju Eparts un tos es varu atļauties pamēģināt uztaisīt perforētus. Nozilināti man ir visi 4 diski šobrīd, no priekšējo bremžu karstuma ir saplaisājusi krāsa uz riteņu diskiem un šķiet, ka gultņos vairs nav smēres, jo abi diski bija nošķiesti ar kaut kādu smēri.
Lawyer, tev tak arī vajadzēja pamēģināt, kas tad tas tev savādāk par track day auto
Re: classic 900 clubsport #8
Lawyer tak nav izgāzis pa Biķerniekiem, lai saprastu, ka labā kārtībā esošas "stock" bremzes izbeidzas pēc pusotra apļa Kad savam ex- melnim ar etanolu Biķeros nokāvu motoru, šķiet pat pusotrs aplis nebija vajadzīgs. Žēl, ka toreiz tā arī neuzzināju savu potenciālo apļa laiku, bet tas auto toreiz tiešām griezās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: classic 900 clubsport #8
Šķiet, ka Edijs reiz teica, ka auto vienmēriet lopā pirms nokaušanas!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]