saab21 wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 10:52 am
Nauris_t16 wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 9:18 am
Tīri teorētiski, ar diviem stabiņiem aizmugurē tu to padari stingrāku, cietāku, kas palielina tās vēlmi izslīdēt - pēc sajūtām tas var rezultēties kā labāka pagriežamība un mazāka priekšas stumšana.
Pareizs lēmums priekšpiedziņai, lai gan mans personal preference ir minimāls understeer, zinu kā ar to cīnīties. Oversteer lielā ātrumā ar 1300kg saab, kam viss svars ir priekšā? Paldies, nē, nepatika. Ar rwd, protams, cits stāsts.
Ļoti loģisks skaidrojums, ka cietāka pakaļa grib vairāk izslīdēt, līdz ar to pagriezties varētu būt vieglāk.
Tas arī sakristu ar guru/masteru skaidrojumiem cito forumos, kas stāsta, ka trases režīmam vislabākais variants ir 25mm stienis, bet ielas braukšanai labāk būs 22mm izvēle (oem ja nekļūdos laikam bija 18mm). Tikai jautājums par kādiem ātrumiem un slodzēm viņi runā,jo tāpat grūti iedomāties, ka pēc viņu teiktā, uz ielas tik ļoti varētu sajust atšķirību, ka ar 25mm stieni pakaļa slīdēs vairāk/nekomfortablāk, kā ar 22mm
Tā visa ir tukša muldēšana nezinu riepu izmērus un sastāvu, amortizatorus, atsperes, piekares regulējuma leņķus, bukses, papildus virsbūves atsaites, utt. Var ņemt par pamatu kādas vadlīnijas, bet cik braucēju, tik viedokļu. Kas vienam ielai neder, tas otram ir par mīkstu un trešais vsp nejūt beigtas šaras, kur nu vēl resnākus stabilizatorus. Paskaties, ko dara citi, nomaini vienu!!!!!!!! komponentu un pabrauc un saproti, kas notiek.
900og uzliku powerflex priekšas stabilizatoram, nekas kardināli nemainījās. Kardināli mainījās vadāmība pēc lonžerona sametināšanas, to gan es varu 100% apgalvot