OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Brand »

kvatra ir apgrutinājums jaudas ziņā, ne pluss :P

kas šitiem TiD skaitās stage 2? varbūt neizlasīju d-gola, vai kā? EGR amputēšana un niknāks čips ir tas pats stage 1 pa manam. vai arī OSC kaut ko papildus izdarījis

ja skaita uzlabojumus, ko var veikt, tad jau tie steidži jau ir n-tie. :) ko pa lielam dīzelim var sadarīt- DP/SP, IC, smidzekļi, spirtiņš (ko iesaku pamēģināt stage 4 :P ), DPF un SF off, ieblūdnieks resnāks (ja ir vispār resnāks), protams čips un beigās niknāks sajūgs :D

kad man bija piurmais a4nieks (pims 4 gadi), toreiz arī 1.9 TDI.. Tam uzliku 2.5 TDi smidzekļus un nočipoju. gāja sūdīgi :D
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by foxtrot_kilo »

Brand wrote:kvatra ir apgrutinājums jaudas ziņā, ne pluss :P

kas šitiem TiD skaitās stage 2? varbūt neizlasīju d-gola, vai kā? EGR amputēšana un niknāks čips ir tas pats stage 1 pa manam. vai arī OSC kaut ko papildus izdarījis

ja skaita uzlabojumus, ko var veikt, tad jau tie steidži jau ir n-tie. :) ko pa lielam dīzelim var sadarīt- DP/SP, IC, smidzekļi, spirtiņš (ko iesaku pamēģināt stage 4 :P ), DPF un SF off, ieblūdnieks resnāks (ja ir vispār resnāks), protams čips un beigās niknāks sajūgs :D

kad man bija piurmais a4nieks (pims 4 gadi), toreiz arī 1.9 TDI.. Tam uzliku 2.5 TDi smidzekļus un nočipoju. gāja sūdīgi :D

Nu galvenais arguments vienmēr ir lielā turbīna)) Nezinu, man piemēram ir samainīts augstspiediena sūknis uz jaudīgāko, jaudīgākas sprauslas, performance sajūga komplekts, dpf, egr, sf off, downpipe, ātruma ierobežotajs un apgriezienu ierobežotais, pats čips ļoti īpašs, nu un vēl vis kaut kas pa sīkumam, to var nosaukt par stage 3. Stage 4 tas jau būs ar lielāku turbīnu 250+ zs čips. Stage 2 principā ir niknāks čips un kaut kāds hardware uzlabojums, bet var arī vienkārši niknāku čipu. Oskaram labi pacelta turbīna un lielāks IQ, ko pārsvarā neliek uz tādu robežu kā tagad viņam ir, jo daudzi mapotāji uzskata to par jau tuvu nedrošam. Kaut tas viss ir ļoti relatīvs, tā pat kā maptun stage 6 un jzw stage 5 un visādi stage 10,20, 1000.... :D
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Jurģis »

Ja godīgi, Oskara variantā es arī uzskatu, ka tas ir vnk normāls stage 1.

Līdz tam bija stage 0.5.

Pārējie stage jau iet roku rokā ar hardware uzlabojumiem.

Lai gan, ari softiem ir n-tie stages.
Last edited by Jurģis on Tue Jan 17, 2017 11:12 pm, edited 1 time in total.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by OSC »

Lai Jums visiem labāks un ciešāks miegs uzskatīsim, ka manam wagonam vispār nav nekāda stage. Palika labāk? :mrgreen:
Last edited by OSC on Tue Jan 17, 2017 11:27 pm, edited 2 times in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Jurģis »

A par pilnpiedziņu piekrītu, ka tas ir lieks auto svars un jaudas zudumi transmisijā, bet pie noteiktas svara un dīzeļa griezes attiecības pilnpiedziņai ir nozīme. Iedomājies subaru STI ar FWD...

Runa ir tīri par saķeri līdz 100kmh.

Man čoms 90zs passat 1z(ja nemaldos) iemeta afn sajūgu, 2.5tdi sprauslas un nežēlīgu ikarusa čipu. Nu gāja tā miskaste :)
Tiesa, tas sūds arī viegls bija kā kartings.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by hofmaks »

OSC wrote:Lai Jums visiem labāks un ciešāks miegs uzskatīsim, ka manam wagonam vispār nav nekāda stage. Palika labāk? :mrgreen:
Jā,un vispār jau no rūpnīcas deforsēts! 8-)
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by lawyer »

:mrgreen: Jūs te izdomājat jaunus fizikas likumus - FWD novada jaudu efektīvāk par AWD? :mrgreen:

Ja runa ir par 100zs un 150Nm varbūt, bet tie jau jūsu izpratnē ir mopēda, ne auto dzinēja parametri :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Jurģis »

Izgāz ar 1.6 4wd imprezu, paskaties jaudas efektivitāti un patēriņu : D
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by lawyer »

Jurģis wrote:Izgāz ar 1.6 4wd imprezu, paskaties jaudas efektivitāti un patēriņu : D
Nu, tas jau šķiet iekļaujas tajā "mopēdu" kategorijā, ko minēju :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by foxtrot_kilo »

A ar kadiem subariem braukā CP? wrx, sti? :think: Opelīši viņiem it kā arī normālie ir tie jaunie... (
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by elmo »

foxtrot_kilo wrote:A ar kadiem subariem braukā CP? wrx, sti? :think: Opelīši viņiem it kā arī normālie ir tie jaunie... (
Insignia ir 270zs, saprotu, ka tās nāk ar dīlera uzlabojumiem. Subaru ir ar 169kw,jeb 226,63 zs.

Tā kā te jau panesās totāls offtop, moderatoram vajadzētu veikt uzkopšanas darbus, lai ir tīrība - kārtība.
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by OSC »

Lai nebūtu garlaicīgi, vakardien SaaBs pārvērtās par Golf3 1.6D bezturbo dīzeli ar 70 zs, ručkā dod, bet neiet, salonā atgāzes, motortelpā kvēpi. Domāju, nu būs hana, bet izrādijās, ka plīsa EGR trubas. Zagluškas, ko iepriekš lika, izturēja, bet pati truba uz pusēm. Viss ir jau salabots un EGR nahrenizēts pilnībā. Paldies meistaram! Šķiet šis defekts progresēja lēnam, iespējams jau bija, kad updeitoja ECU, jo tagad pūtiens ir lielāks un asāks kā iepriekš.

Kas vēl? Uzlikts "Speedparts" strut brace, jeb razporka, kas iegulās savā vietā teicami. Cik sanācis pabraukt, autiņš kļuvis precīzāks un vadāmāks. Kad nožūs, būs jāizmēģina Azura aplis, ar 9-5 Hirschu vidējā joslā varēja uz 95 :mrgreen: Dzelzi paņēmu tīri sagadīšanās pēc, ņemot vērā, ka dīzeli noteikti gribēsies vēl niknāku, tā razporka pa ļaunu nenāks :mrgreen:

Un pats galvenais, manā mājā beidzot ir aksesuārs ko tautā sauc par Hirsch diffuzoru. Sagādāts no kainiņzemes ar visām skrūvju vietām un ir 100% roku darbs.

Paldies vēlreiz Brand par sapucēšanu :) Atliek montēt virsū, bet pirms to darīt, jāuzliek twin exaust bunduļi. Kurš vēlas palīdzēt sameklēt atbilstošus, smukus, rūcošus? :mrgreen:

Pēc bunduļu uzlikšanas, ņemsim ārā DPF.
Attachments
IMG_20170124_131209.jpg
IMG_20170123_124433.jpg
IMG_20170122_191644.jpg
IMG_20170123_111056.jpg
IMG_20170124_184936.jpg
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Bleizeris
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 105
Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
Location: Baloži, Rīga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Bleizeris »

Stabilizatora stieni 9-5 tādu var dabūt ari? :shock:
Image
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by tranquillo »

Iespējams uz 9-5 šādas ekstriņas ir dabūjamas. Uz 9-3 OG nekas nav dabūjams. Gribi? Taisi custom :mrgreen: .
Kādas ir vispār ir lielāku turbo iespējas šiem aparātiem?
Cik vispār tas dzinējs pats par sevi ir spējīgs turēt?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by foxtrot_kilo »

tranquillo wrote:Iespējams uz 9-5 šādas ekstriņas ir dabūjamas. Uz 9-3 OG nekas nav dabūjams. Gribi? Taisi custom :mrgreen: .
Kādas ir vispār ir lielāku turbo iespējas šiem aparātiem?
Cik vispār tas dzinējs pats par sevi ir spējīgs turēt?
Nu ja sanāks, vasarā uzzināsim pa faktu. :D Tā stiprākais ko zinu ir 310hp 650nm Lielbritānijā. Tā, vidēji 250-270hp taisa parasti. Pie tam, neviens no viņiem nav TTiD, jo viņus pārsvarā tikai mēģina nočipot un ar to viss prieks beidzās, pārsvarā tehnisko iemesļu dēļ. Visi pārsvarā CDTi, TiD, JTD, JTDm. 250hp 500+nm ar mierīgu braukšanu pie 7-8 litriem un trasē tiem pašiem 5-6 ir principā ļoti adekvāts risinājums.
Post Reply