OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2731
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Vilcins » Mon Nov 21, 2016 12:55 pm

Atrak vins tapat neies ar to aero buferi :mrgreen:

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by elmo » Mon Nov 21, 2016 2:14 pm

Vot vot, labāk tad šķirbas ar izoleni nolīmēt, būs mazāka gaisa pretestība! :)

User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 620
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by OSC » Mon Nov 21, 2016 2:51 pm

Nav mērķis uztaisīt viņu ātrāku, bet tikai mazliet braucamāku :mrgreen:

Reku čalis ir uzlicis Hirsch style diffuzoru un pircis Rīgā. Reāli sanāk, ka mainās tikai apakšējā daļa, kas šķiet manam buferim arī ņemās nost. + Jāpartaisa trubas. Izskatās labāk nekā Aero

Image

https://www.drive2.ru/l/4169040/
1.9 TID
281 HP
591 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8094
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by lawyer » Mon Nov 21, 2016 3:15 pm

ARTEHā difuzors tāds mētājas, aļa oglekļa šķiedra :wink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:

User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by jankab » Mon Nov 21, 2016 4:44 pm

OSC wrote:Nav mērķis uztaisīt viņu ātrāku, bet tikai mazliet braucamāku :mrgreen:

Reku čalis ir uzlicis Hirsch style diffuzoru un pircis Rīgā. Reāli sanāk, ka mainās tikai apakšējā daļa, kas šķiet manam buferim arī ņemās nost. + Jāpartaisa trubas. Izskatās labāk nekā Aero

Image

https://www.drive2.ru/l/4169040/
http://protuning.lv/index.php?op=market ... inklang=lv

Pašam arī ir slapjais sapnis 9-3SS FL aizmugurējais bamperis + šis diffusors :wink:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"

User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2562
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by envoy » Wed Nov 23, 2016 1:00 pm

Šorīt ArTehā uz plaukta šito pakaļdaļu redzēju. Tas varbūt jau priekš Tevis sagatavots? :)
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH

User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by jankab » Wed Nov 23, 2016 1:25 pm

envoy wrote:Šorīt ArTehā uz plaukta šito pakaļdaļu redzēju. Tas varbūt jau priekš Tevis sagatavots? :)
Pieļauju, ka tas priekš viņu paša 9-3 SC 4x4 projekta :roll:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"

User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 620
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by OSC » Wed Nov 23, 2016 10:56 pm

Wagons ir ticis pie čipa, jeb ap 180zs/400nm. Šodien nomērīts, rati spolē, žēl ziemenes, labākais, kas dabūts divi cilvēki mašīnā:
0-100: 9.2
60-100: 3.6

Dzinējs ir elastīgāks, labāk izgriežas un ņiprāk rūc, attiecīgi pa sausu asfaltu būtu domājams ap 8.6 lidz simtam, jeb TTiD līmenī. Aizdomas, ka neiet līdz galam tik labi, kā vajadzētu. Par ekonomiju spriest pāragri, jo pa vakaru tika notrallināti daudzi dīzeļa litri.

Izvizināja mani te biedrs ar mega uzlaboto 1.9 tid...kam reāli ir pāri par 220 zs..nu kungi saturaties, vasarā viņš kabinās ārā Jūsu benzīn Airus....

Ja viss saliksies veiksmīgi, tad man būs jāiet līdzīgs ceļš :mrgreen:
1.9 TID
281 HP
591 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv

User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by tranquillo » Thu Nov 24, 2016 11:45 am

Sāku pieņemt likmes :twisted:
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver

User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 620
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by OSC » Thu Nov 24, 2016 11:57 am

Tranquillo: Tavu noteikti nē, bet 9-5 Aero 230 zs, 250 zs domāju Foxtrot_kilo uzvilks :)
1.9 TID
281 HP
591 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by elmo » Thu Nov 24, 2016 12:27 pm

Ir vērts čipot, ja tās 9,2 sekundes es uzvilkšu ar darba Toyotu bez čipa!? Brauc un baudi auto tādu kā ir, jo vairāk sāk čipšot, jo vairāk visādi tarakāni sāk līst ārā un spēj tik maku virināt!

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3149
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Ainars » Thu Nov 24, 2016 12:54 pm

elmo wrote:Ir vērts čipot, ja tās 9,2 sekundes es uzvilkšu ar darba Toyotu bez čipa!? Brauc un baudi auto tādu kā ir, jo vairāk sāk čipšot, jo vairāk visādi tarakāni sāk līst ārā un spēj tik maku virināt!
Pareizi.. nakamais bus sajeegs un tad jau aizies...
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 1.9 Tid SW
SAAB 9-3 1.9 Tid SS
SAAB 9-3 2.0t Aero tolmet edišn

User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Location: Riga

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by foxtrot_kilo » Thu Nov 24, 2016 2:28 pm

elmo wrote:Ir vērts čipot, ja tās 9,2 sekundes es uzvilkšu ar darba Toyotu bez čipa!? Brauc un baudi auto tādu kā ir, jo vairāk sāk čipšot, jo vairāk visādi tarakāni sāk līst ārā un spēj tik maku virināt!
:lol::lol::lol: tu saki? Tomēr, tev ir taisnība - tarakāni tiešām lien, bet katram no savas vietas. :lol:
9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping

User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2453
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by Yukki » Thu Nov 24, 2016 4:20 pm

Njā, šodien braucu aiz 9-3 ar diviem stobriem un ar atbilstošu bamperi. Smuki, gribētos man arī iztaisnot tos dīzeļa "nolaistos" galus, bet šaubos, vai manī kādreiz iestāsies tāds prāta aptumsums, lai es tajā ieguldītu līdzekļus.
Nu, prātīgu motora vadības skrūvēšanu gan es atzīstu. Tas tomēr sakārto auto uzvedību un samazinās brīži, kad krīt uz nerviem jaudas iztrūkuma momenti.
Bet tīzelis ir interesanta štelle - pēc skrūvēšanas sajūties kā īstens traktorists, jo saļaras smaku man vakarā neizdodas no sevis tik ātri nodabūt nost :lol:

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Post by elmo » Thu Nov 24, 2016 9:24 pm

Yukki wrote:Njā, šodien braucu aiz 9-3 ar diviem stobriem un ar atbilstošu bamperi. Smuki, gribētos man arī iztaisnot tos dīzeļa "nolaistos" galus, bet šaubos, vai manī kādreiz iestāsies tāds prāta aptumsums, lai es tajā ieguldītu līdzekļus.
Nu, prātīgu motora vadības skrūvēšanu gan es atzīstu. Tas tomēr sakārto auto uzvedību un samazinās brīži, kad krīt uz nerviem jaudas iztrūkuma momenti.
Bet tīzelis ir interesanta štelle - pēc skrūvēšanas sajūties kā īstens traktorists, jo saļaras smaku man vakarā neizdodas no sevis tik ātri nodabūt nost :lol:
ne velti staķikā ir polietilēna cimdiņi priekš soļarkas! :wink:

Post Reply