brūnais Saab 900 Turbo v2.0
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Visticamākais, ka pie strīķēšanās var vainot dubļu sargus.
p.s. ja ir interese par citiem diskiem, tad pavasarī varu piedāvāt 16" aero
Ja nu kas, tad raksti PM.
p.s. ja ir interese par citiem diskiem, tad pavasarī varu piedāvāt 16" aero
Ja nu kas, tad raksti PM.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Visticamāk, strīķējas tiešām dubļu sargi. Un uzreiz varu pateikt, ka uzmanīgi ar maziem un asiem guļošajiem, sasitīsi izpūtēja garo rezonatoru.
Bet par shotgun izpūtēja galiem, cepums Visu laiku gribu saņemties savam arī uzlikt
Un kilen atsperes vienmēr ir forši uzlikt, tikai gan, mašīnas augstums atkarīgs no to iebraukātības, pēc 20k km viņas ir krietni zemākas kā pēc 1000 (kas skaitās iebraukāšanas intervāls), bet man 20k km ir grūti nobraukt
Vadāmība izmainas diezgan labi, sapratīsi uzreiz, kur ir visa sāls iekš c900
Bet par shotgun izpūtēja galiem, cepums Visu laiku gribu saņemties savam arī uzlikt
Un kilen atsperes vienmēr ir forši uzlikt, tikai gan, mašīnas augstums atkarīgs no to iebraukātības, pēc 20k km viņas ir krietni zemākas kā pēc 1000 (kas skaitās iebraukāšanas intervāls), bet man 20k km ir grūti nobraukt
Vadāmība izmainas diezgan labi, sapratīsi uzreiz, kur ir visa sāls iekš c900
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Killeni gaitu padara nu riktīgi cietāku
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
te kaut kas pavisam netradicionāls šādos forumos.
Neliels blakusprojekts - digitalizēšu savu auto dažādām personīgām vajadzībām.
Nekad neesmu skenējis neko lielāku par cilvēku, tādēļ sāku ar testa sesiju.
prasīja aptuveni 15 minūtes safotogrāfēt auto un aptuveni 2 stundas nodarbināt datora procesorus.
Pirmie rezultāti labāki kā gaidīju
(tas kas redzams ir skenēto "punktu mākonis" ko vēlāk izmantošu 3d modeļa radīšanai)
defektivais: aero diskus ņemu! kādēļ pārdod?
par Kilen atsperēm padomāšu, itkā vajadzētu stingrāku aizmuguri.
Neliels blakusprojekts - digitalizēšu savu auto dažādām personīgām vajadzībām.
Nekad neesmu skenējis neko lielāku par cilvēku, tādēļ sāku ar testa sesiju.
prasīja aptuveni 15 minūtes safotogrāfēt auto un aptuveni 2 stundas nodarbināt datora procesorus.
Pirmie rezultāti labāki kā gaidīju
(tas kas redzams ir skenēto "punktu mākonis" ko vēlāk izmantošu 3d modeļa radīšanai)
defektivais: aero diskus ņemu! kādēļ pārdod?
par Kilen atsperēm padomāšu, itkā vajadzētu stingrāku aizmuguri.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Diskiem jau paspēja pieteikties viens ņēmējs. Tā ka diemžēl vairs nav pieejami.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
ikgadējais reports!
2016 nav daudz izmaiņu, budžetu novirzīju citam projektam - kāzām.
Pagājušā gada sākumā nomainīju akumulatoru, veco izmantoju kā "back up". Bet ziemā tik un tā ik pa laikam nosēžas, šodien atvienoju un ienesu dzīvoklī. Nākotnes projekts būtu akumulatoru ievietot bagāžas nodalījumā.
Pavasarī nolēmu iemēģināt domkratu un pirmo reizi paša spēkiem nomainīt ziemas uz vasaras riteņiem. Rezultātā domkrats iegrima slieksnī...
Kaut kad pavasarī laukos arī izpūtēju vairākas reizes norāvu. Izmantoju kaimiņa pacēlāju, un pie reizes sabildēju mašīnas apakšu. Papildus tam, priekšējo pasažiera jostu pavilku pa strauju un viss - siksna nesavelkās vairs. Lai tiktu tam klāt, noskrūvēju krēslu un izjaucu "kastīti", no tās izkratīju laukā saplīsušo detaļu. Tagad atkal viss strādā.
Nedaudz pasocializējāmies Youngtimer Cars&Coffee. Pasākumam par godu vizuāli satīrīju motora telpu.
Lai dabūtu jaunu uzlīmīti uz loga, nācās sametināt sliekšņus un pāris caurumus bagāžas nodalījumā. Vēl joprojām aktuāla problēma - jāmaina stūres pastiprinātāja iekārta.. Tā man 2017 gada apņemšanās. Uzlīmīti pielīmēja vietējais youngtaimeris
Kāzu auto Vasarā arī parādījās vēl viena problēma - vadītāja pusē, grīda mitra. Tagad ziemā paklājs piesalis pie grīdas.
Būtu pateicīgs, ja kāds varētu norādīt kur man jāskatās lai šo problēmu atrisinātu. Kāda notekcaurule "aizdambējusies"?
Tas pagaidām viss..
2016 nav daudz izmaiņu, budžetu novirzīju citam projektam - kāzām.
Pagājušā gada sākumā nomainīju akumulatoru, veco izmantoju kā "back up". Bet ziemā tik un tā ik pa laikam nosēžas, šodien atvienoju un ienesu dzīvoklī. Nākotnes projekts būtu akumulatoru ievietot bagāžas nodalījumā.
Pavasarī nolēmu iemēģināt domkratu un pirmo reizi paša spēkiem nomainīt ziemas uz vasaras riteņiem. Rezultātā domkrats iegrima slieksnī...
Kaut kad pavasarī laukos arī izpūtēju vairākas reizes norāvu. Izmantoju kaimiņa pacēlāju, un pie reizes sabildēju mašīnas apakšu. Papildus tam, priekšējo pasažiera jostu pavilku pa strauju un viss - siksna nesavelkās vairs. Lai tiktu tam klāt, noskrūvēju krēslu un izjaucu "kastīti", no tās izkratīju laukā saplīsušo detaļu. Tagad atkal viss strādā.
Nedaudz pasocializējāmies Youngtimer Cars&Coffee. Pasākumam par godu vizuāli satīrīju motora telpu.
Lai dabūtu jaunu uzlīmīti uz loga, nācās sametināt sliekšņus un pāris caurumus bagāžas nodalījumā. Vēl joprojām aktuāla problēma - jāmaina stūres pastiprinātāja iekārta.. Tā man 2017 gada apņemšanās. Uzlīmīti pielīmēja vietējais youngtaimeris
Kāzu auto Vasarā arī parādījās vēl viena problēma - vadītāja pusē, grīda mitra. Tagad ziemā paklājs piesalis pie grīdas.
Būtu pateicīgs, ja kāds varētu norādīt kur man jāskatās lai šo problēmu atrisinātu. Kāda notekcaurule "aizdambējusies"?
Tas pagaidām viss..
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Kāzas protams ļoti atbildīgs un nopietns projekts Apsveicu!
Brūnais turbo sābs smuks!
Brūnais turbo sābs smuks!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Salonā ūdens nonāk pa 101 vietu, tā arī neesmu atradis savam galveno problēmu. Bet pēc idejas tās ir durvju blīvgumijas (vecas gumijas + sašķiebušās durvis un virsbūve), caurumi ugunssienā un salons-spārni starpsienā, pečkas blīvējums pa perimetru un aizdambējusies pečkas noteka pirms gaisa filtra.
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
papildināšu - bojāta loga blīvgumija vai nopuvusi kantīte . Bet varbūt tas nemaz nav ūdens , bet gan pilošs apkures krāns ...
Auto smuks , lai izdodās saglabāt !
Auto smuks , lai izdodās saglabāt !
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Piecu gadu laikā tā arī neatradu pa kuru vietu manam 900tajam salonā iekšā nāk ūdens, domāju ka pašreizējais īpašnieks ar nav atradis
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Jāsarunā kādu parinieku ar dārza šļūteni vai spaini, pats sēdi iekšā un skaties, kur tek
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Mans pirmais og900 bija ASV specenes analogs šim pašam brūnajam tikai 1988.gada modelis.
Iegādājos to 1998.g. pavasarī ar 52K jūdžu noskrējienu kā koptu diplomātisko auto, diemžēl tam no pirmās dienas arī vienmēr bija slapja grīda, problēmu tā arī neatradu.
Otram og900 nezin kāpēc slapji palika pakaļējie pīlari, lai gan loga gumijas bija sausas, tā man arī bija mistika, jo vainu neatradu.
Vienīgais auto, kas nelaida ūdeni salonā bija og900 SPG.
99 Combi Coupe savukārt ūdeni laida salonā visās iespējamās vietās, jo sevišķi bagāžniekā zem grīdas, bija pat reizes, kad situ ārā korķus un izlēju kādu spaini. Vēl mistiski lietus laikā slapjas palika drošības siksnu spoles abās pusēs un taisot labo pagriezienu ūnedn no bardačoka aizmugures tecēja blakussēdētājam uz kājām, pie tā gan laikam vainīga bija rūsa zem loga gumijas.
Iegādājos to 1998.g. pavasarī ar 52K jūdžu noskrējienu kā koptu diplomātisko auto, diemžēl tam no pirmās dienas arī vienmēr bija slapja grīda, problēmu tā arī neatradu.
Otram og900 nezin kāpēc slapji palika pakaļējie pīlari, lai gan loga gumijas bija sausas, tā man arī bija mistika, jo vainu neatradu.
Vienīgais auto, kas nelaida ūdeni salonā bija og900 SPG.
99 Combi Coupe savukārt ūdeni laida salonā visās iespējamās vietās, jo sevišķi bagāžniekā zem grīdas, bija pat reizes, kad situ ārā korķus un izlēju kādu spaini. Vēl mistiski lietus laikā slapjas palika drošības siksnu spoles abās pusēs un taisot labo pagriezienu ūnedn no bardačoka aizmugures tecēja blakussēdētājam uz kājām, pie tā gan laikam vainīga bija rūsa zem loga gumijas.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
Pamanīju to postu par auto digitalizēšanu, varbūt kāds zina, vai tas idevās?
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
wow, paldies visiem par atsaucību!
man nupat šis domu gājiens savienojās galvā -> slapja grīda kopš vasaras sākuma.. vasaras sākumā no logu gumijas izkasīju laukā smilšu graudus, lai neskrāpē loga stiklu. To izdarīju neveikli, gumija bija cieta un to sabojāju. Vasaras beigās vadītāja logs vairs neverās vaļā... vizdrīzāk no aprūsējuša loga mehānisma. visss. galvenais aizdomās turamais atrasts. Paldies!maris wrote:papildināšu - bojāta loga blīvgumija vai nopuvusi kantīte . Bet varbūt tas nemaz nav ūdens , bet gan pilošs apkures krāns ...
Auto smuks , lai izdodās saglabāt !
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0
viss nav tik vienkārši kā šķiet. Ar paklāju neko neredz, bez paklāja ir daudz lieki caurumi, pa kuriem tad arī, loģiski, ka viss tek iekšāKoreFun wrote:Jāsarunā kādu parinieku ar dārza šļūteni vai spaini, pats sēdi iekšā un skaties, kur tek