Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by defektivais »

Par eļļu - man ir ielieta Honda MTF. Pie šādiem mīnusiem ir stīvāka pārslēgšanās, bet es to nesauktu par grūtu.
Par bremzēm šeit ir info:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 2&catid=11
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nils »

Par suportiem runājot, viens komplekts no 9k turbo man ir noteikti, iespējams, ka labi pameklējot varētu pat atrast pilnus divus. Bet tu neesi vienīgais gribētājs uz pilnu komplektu iekš 900og, tā kā baigi ilgi tie pilnie komplekti pie manis nebūs. Un ik pa laikam vēl klausulē uzpeled arī kāds 9k, kuram kāds pakaļējais pie nemākulīgas kluču maiņas pabiris.
Visi bija strādājoši, bet par cik kādu laiku pastāvējuši garāžā, pirms likšanas uz 900og es tiem drošības pēc sapirktu un saliktu remkomplektus.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Mixeris, neesmu pētījis baigi c900 kārbu, bet blīvslēgi vairāki (pusasis, kloķene) tāpat tai taču ir, kur šķidrāka eļļa var sākt spiesties cauri?! :huh: Vai arī es nepamatoti par to satraucos? Varu mierīgi ieliet kādu no citu ražotāju MT eļļām ar lielāku viskozitāti pie lieliem mīnusiem? Tā eļļa, kura ir manam SDI ir baigi OK, bet tai arī cena ir attiecīga - vai tāda derētu? :huh:

Uiii, biju piemirsis, ka ziedoniz jau to bija aprakstijis - par bremzēm tagad ir skaidrs, ko darīt :) Cik tad būtu normāla cena priekš jaunu bremžu disku komplekta no 9k turbo un lietotu suportu komplekta? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Honda MTF laikam skaitās ultimate eļļa šīm kārbām. Bet nu šeit eļļas ir ļoti uzmanīgi jāizvēlas, nederēs kura katra, jo ir dzirdēts, ka lejot restaurētās kārbās nepareizas eļļas (teiksim, krutas starp bembistiem), tās kārbas izgērbjas pāris simtu km laikā. Viena no oriģināli paredzētajām ir 10w40 motoreļļa, man tā ir ielieta 99. Tagad pēc gandrīz nedēļas stāvēšanas bija diezgan sastingusi, bet nu saslēgt ātrumus mierīgi varēja. Manuprāt, atslēgas vārds ir eļļas vecums. Vairāk par rūpnīcas ieteiktajām eļļām var atrast manuāļos.
900aero clubsport #8
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by ZingZeng »

Es savam pirmajam 99 devindesmito gadu sakuma karba leju krievu TAD ellu, laikam ta bija domata Kamaziem, nekada vaina.
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by skirem »

ZingZeng wrote:Es savam pirmajam 99 devindesmito gadu sakuma karba leju krievu TAD ellu, laikam ta bija domata Kamaziem, nekada vaina.
Tā TAD (lasi "nigrols") eļļa nu galīgi nav domāta ziemai ;), it īpaši vieglajiem auto. Tā ir zemu apgriezienu dzinējiem un max - temperatūra - 25C
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Arnijs »

skirem wrote:
Tā TAD (lasi "nigrols") eļļa nu galīgi nav domāta ziemai ;)
TAD-17 un Nigrols ir divas dažādas eļļas. Nigrols tiešām nav piemērots ziemai, bet TAD-17 tika lieta hipoidālajos pārvados (tiltos). Šobrīd ir pieejamas eļļas ar daudz labākiem kvalitātes rādītājiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by alnislacis »

Arī kārbā bija Honda MTF.

Tiesa tur der pakonsulteties pa forumiem un gan jau kāds ķīmiķis arī kaut ko pateiks.

Īsā lekcija no nezinataja:
3 paaudzes bija Hondas MTF
vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Arnijs »

alnislacis wrote: vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)
Specifikācija jālasa!!! Spe-ci-fi-kā-ci-ja! :)
Un sapratīsi, kas ir savādāk ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by alnislacis »

Arnijs wrote:
alnislacis wrote: vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)
Specifikācija jālasa!!! Spe-ci-fi-kā-ci-ja! :)
Un sapratīsi, kas ir savādāk ;)
gan jau kāds ķīmiķis arī kaut ko pateiks.
kā reiz Tevi biju domājis. :D Tad jau Jurista projekts drošās rokās.

Sanāk ka SPG T5 drīz atbrīvos vietu nākamajam?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by KurBads »

man kabrī ir kādus max 3 gadus veca Honda MTF, zaļajā 3-d ir kādus 4-5 gadus veca 15-30 minerālā motoreļļa.



šobrīd, pie sala, subjektīvi, labāk slēdzas minerālā motoreļļa, lai arī, kad ielēju sarkanajā Honda MTF likās, ka ir reāls uzlabojums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by mixeris »

Atradu pirms vairāk nekā gada paša rakstītu postu :)
Re:Dažādi jautājumi par 900 1 Year, 3 Months ago Karma: 36
Par to eļļu ir tā interesanti
Ir Oficiālais viedoklis un alternatīvais viedoklis

The type of oil you use – and how regularly you change it – can have a profound effect on not just the longevity of
your gearbox but also the shifting.

There are three issues which have exacerbated the problems with the SAAB gearbox:

The original design was for the 1968 89bhp SAAB 99. Although as we have seen there have been slight
changes to the design, this gearbox was used until 1993 including use in the 900 Aero with its stock
175bhp.
SAAB never recommended changing the gearbox oil. As such it was never a routine service procedure so
these gearboxes which have seen power beyond their expectation have rarely – certainly not in their
early life – had routine oil changes.
Where SAAB did prescribe an oil it recommended 10W30 engine oil and advised against synthetics.
Synthetic oils are not what they were 40 years ago.


Thick oils work better than thin oils and if using synthetic oil then it must be designed for gearboxes. Synthetic engine
oil should not be used.

Below are a few oils which have been recommended:

Amsoil
Quaker State Fully Synthetic (as recommended by Gearbox Guru Jorgen Eriksson)
Honda MTF
Redline MLT
Redline Shockproof – some people claim difficulties in shifting until it reaches operating temperature.
Do not use AMS Oil Manual Synchromesh Transmission Fluid. It is too thin and has been proven to not
work too well in these transmissions.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by mixeris »

Pussynt nav tas pats, kas sintētika, jo pussintētika tiek taisīta uz minerālās eļļas pievienojot piedevas.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.
cik regulārā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply