Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3112
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Ainars » Wed Apr 29, 2020 8:02 pm

elmo wrote:
Tue Apr 28, 2020 10:48 pm
A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 1.9 Tid
SAAB 9-3 2.0t Aero tolmet edišn

User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 580
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by saab21 » Thu Apr 30, 2020 10:25 am

Ainars wrote:
Wed Apr 29, 2020 8:02 pm
elmo wrote:
Tue Apr 28, 2020 10:48 pm
A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.
Ja Lawyers ļoti grib, varu piedāvāt pārejas flančus, lai varētu uzbārt 5 skrūvju skaistos diskus :lol:
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5
SAAB 9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12810
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by elmo » Thu Apr 30, 2020 8:58 pm

saab21 wrote:
Thu Apr 30, 2020 10:25 am
Ainars wrote:
Wed Apr 29, 2020 8:02 pm
elmo wrote:
Tue Apr 28, 2020 10:48 pm
A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.
Ja Lawyers ļoti grib, varu piedāvāt pārejas flančus, lai varētu uzbārt 5 skrūvju skaistos diskus :lol:
Nu re, ja grib , tad var! :clap:

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8056
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer » Mon Jun 01, 2020 12:45 pm

Piektdien Biķerniekos pirmajā sesijā viss bija baigi labi - gāja kā zvērs pēc iesildīšanās, aizbēgām no poršiem, noķērām dažus mazākos, bet sesijas beigās parādījās pirmais trauksmes signāls - dzesēšanas šķidruma temperatūra tuvu sarkanajam, kaut arī ārā tikai ap 20 C, bet pečka uz max karstumu uzgriezta un ventilators ieslēgts :think:

Boksos atverot kapotu, skats atkal bēdīgs - eļļa caur taustu izšļakstīta pa motortelpu. Pēc Naura ieteikuma otro sesiju braucam kā LPT - atvienojam APC, salona ventilatoru uz max.

Protams, ātrums nav tas vairs, ne tuvu, bet sāk parādīties balts dūms no izpūtēja, par ko es arī dabūju tehnisko karogu un bija jābrauc malā. :doh:

Eļļa tāpat tiek šķaidīta pa taustu, bet arī dzinēja otrā pusē ir eļļas pēdas - izskatās, ka tā līst no kārbas tausta, kur ieplīsis gumijas aizbāznis, un pa taisno uz izplūdes trubas :shock: Pārbaudīt līmeni nevar, jo nav tausta, tādēļ, lai neriskētu ar tikko salaboto kārbu, aizčunčinu līdz ARTEH...

Dīvaini, ka pat pēc otrās sesijas un motoreļļas šķaidīšanas, tā joprojām ir max līmenī :think:

Pēc sarunas ARTEH, darbu uzmetums varētu būt tāds:

- dzeses radiatoram otrs ventilators (pats radiators jau ir no 9-5)
- atgriezties pie standarta kartera ventilācijas shēmas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8056
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer » Mon Jun 01, 2020 12:47 pm

Bet vismaz bildi smuku dabūju :roll:
Attachments
YTR-Bikernieku-trenins-29-05-067-1024x684.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3387
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 » Mon Jun 01, 2020 3:58 pm

Vēlāk padomāju, ka loģiski, ka tev eļļa gāzās laukā kreisajos pagriezienos, kārbā caurums bija labajā pusē. Un sorry, es saprotu, ka var negribēties sameklēt kārbas ščupu, bet var tak uztaisīt normālu zaglušku, nevis gumijas cimdam nogriezt galu un piemest ar nesavilktu hamutu bez skrūves.

Es saliktu oem kartera ventilāciju, manam pat bez gredzeniem un ar mega eļļas patēriņu nekad nekas nav šķiests laukā caur ščupu.

Dzesei ofic vajag 2 propellerus, vienu pie devēja, otru uz slēdzi, lai var ieslēgt pie nepieciešamības. Plus, primārajam ventilatoram ir jāstāv labajā pusē (kā tas arī ir no rūpnīcas), inženieru gājiens, lai papildus ar gaisa plūsmu vēdinātu izplūdes pusi. Un es vairs nelikšu nevienu lietotu radiatora ventilatoru, kaut pa brīvu dod - jauns SPAl un miers, nemaksā viņi tādu kosmosu salīdzinājumā. Kā tieši tev tur stāv 9-5 radiators, nesaprotu - izskatījās pēc parasta 900 radiatora, lai gan diži nepētīju.

Cik tev ir base boost, ja tev likās, ka ar lpt nevar pabraukt? Man iet tīri normāli lpt režīmā, bet tas var būt dēļ droseles. Nav kosmoss, bet nejūties arī apdalīts. Ja tikšu uz nākamo treniņu, intereses pēc varētu vienu sesiju nobraukt ar lpt.
900aero clubsport #8

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8056
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer » Tue Jun 02, 2020 3:23 pm

Nezinu, cik ir base boost. Labi, nav tā, ka LPT galīgi negāja, bet salīdzinot ar HOT, lielākos ātrumos bija švaki, tad Ferrari 456 arī atrāvās no manis :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3387
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 » Wed Jun 03, 2020 11:05 am

Tev nav boost gauge? Parasti jau jebkura regulācija sākas ar pareizu base boost.
900aero clubsport #8

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8056
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer » Wed Jun 03, 2020 1:21 pm

Nav turbo spiediena rādītāja :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8056
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer » Thu Jul 09, 2020 3:29 pm

Tā, sadarījām kaut ko:

1. Jauns korķis uz kārbas eļļas tausta cauruma.

2. Salabota dzinēja eļļas tausta truba - augšā bija plaisa, caur kuru varēja pūst ārā eļļu pie lielas slodzes. Spiediena karterī neesot, esot pārbaudīts.

3. Uzstādīts dubultais ventilatoru komplekts, pasažieru puses ir primārais, otrs ieslēdzas ar slēdzi no salona.

4. Pacēlu augstāk priekšējo numura zīmi, līdz ar bampera malu, lai vairāk gaisa tiek eļļas radiatoram.

5. Jauns AKB, notīrīju arī klemmes. Pirms tam AKB tika izsūkta sausa, auto stāvot. Problēma tāda, ka man atslēgu var izņemt ārā no jebkuras pozīcijas, bet to vajadzētu varēt izdarīt tikai tad, kad ir atpakaļgaita ieslēgta. Turpmāk, lai tas neatkārtotos, jāatceras par ielikšanu R un tikai tad izņemt atslēgu no aizdedzes :roll:

Nu ko, esmu pieteicies uz 20.jūlija trases dienu. :twisted:
Attachments
IMG_20200708_204034.jpg
IMG_20200708_204219.jpg
IMG_20200708_203814.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

Post Reply