Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Pa šoseju patēriņš pie 100-110km/h kruīzā 5.7-6.2l/100km, 95E - dīzelim varam teikt ardievas uz visiem laikiem
6.robā pie 100km/h un 2.5k rpm paātrinājums, protams, ir nullīgs, tādēļ jāpārlsēdzas uz 5.robu - tad problēmu ar ātru apdzīšanu nav nemaz
P.S. KoreFun, kaste nav premuim, tas ir jūtams, bet nav arī galīgs lētucis, kā, piemēram, Ford...
P.P.S. Mēģināju sabakstīt to USB portu, bet salauzu to un iespiedu iekšā ar visu ligzdu, tagad kādu laiku būs jāpārtiek tikai no AUX un CD
6.robā pie 100km/h un 2.5k rpm paātrinājums, protams, ir nullīgs, tādēļ jāpārlsēdzas uz 5.robu - tad problēmu ar ātru apdzīšanu nav nemaz
P.S. KoreFun, kaste nav premuim, tas ir jūtams, bet nav arī galīgs lētucis, kā, piemēram, Ford...
P.P.S. Mēģināju sabakstīt to USB portu, bet salauzu to un iespiedu iekšā ar visu ligzdu, tagad kādu laiku būs jāpārtiek tikai no AUX un CD
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Es tev varu apgalvot ka noteikti komfortablaka brauksana ka ar 9-3og.
Iepriekshejas paaudzes civic jau ir viena limeni ar 9-3og
Lawyer, ka ar bremzem? Shiem cik atceros medz but problemas ar rokasbremzi
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Cik saprotu, šim FN ir līdzīga aizmugurējā piekare kā 9-3og - torsionu sija, iepriekšējās paaudzes Civic (Ep3) bija pilnīgi neatkarīga aizmugurējā piekare.
Ar rokas bremzi šobrīd nav nekādu problēmu.
Ar rokas bremzi šobrīd nav nekādu problēmu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
KASKO polise tika iegādāta - EUR 217
Taisām arī ragavas vasarā - jaunu ziemas riepu komplekts Barum Polaris 5 205/55/16 - 200 EUR
Honda kluba forums pilnīgi miris - neviens par manu USB probzu neko nesaka (negri/nevar pateikt?), dīlerim neesot tāda USB vada, nekas pasūtīju no amazon pa 7 GBP, pats gan jau pēc youtube palūrēšanas arī nomainīšu
Tikmēr griežam audio no telefona caur AUX ieeju
Taisām arī ragavas vasarā - jaunu ziemas riepu komplekts Barum Polaris 5 205/55/16 - 200 EUR
Honda kluba forums pilnīgi miris - neviens par manu USB probzu neko nesaka (negri/nevar pateikt?), dīlerim neesot tāda USB vada, nekas pasūtīju no amazon pa 7 GBP, pats gan jau pēc youtube palūrēšanas arī nomainīšu
Tikmēr griežam audio no telefona caur AUX ieeju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Šādu nopērc un miers. Pie reizes arī brīvroku pļāpājamo iegūsi, es gan vēl nepaspēju pārbaudīt cik labs mikrofons. Bet mūziku atskaņo labi.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
E46 pie oem kasešnieka ir piejūgts šis caur aux-in, strādā perfekti un bez aizķeršanās. Viss dziļi noslēpts, pieslēdzu, lai mostas kopā ar aux-in. Jā, kvalitāte ir nedaudz zemāka kā caur aux, bet nav tik traki - uz stock skaļruņiem pārāk nejūt, toties ērtība krietni pārsit skaņas kvalitāti.
https://www.aux.lv/lv/detail/4989-bluet ... ux_in.html
https://www.aux.lv/lv/detail/4989-bluet ... ux_in.html
900aero clubsport #8
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Ir jau arī lētāki risinājumi, ja nav tik liela steiga un vēlme nedaudz pabakstīties ar savām rociņām. Es pasūtīju šo https://ej.uz/BluetoothAudioReceiver - gan jau nav vienīgā izvēle, bet atzīstu par labu esam, sūtīšu tādus pašus vēl pāris. Gribētos arī 9k oriģinālajam maģim iemuhļīt aux ieeju. Ja chrevy un jeep maģiem tas ir veiksmīgi izdevies, gan jau kaut ko sastiķēšu arī priekš saab. Un vēl vojītim grasos to pašu izveikt - tur šobrīd sieva lietot xiaomi roidmi 3s, kas man reāli besī dēļ skaņas kvalitātes un regulārajiem traucējumiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Ar Roidmi, esmu sapratis tā, Saabos, kur esmu lietojis, t.i., SW un 93og (9k un SS neesmu mēģinājis) skan ļoti labi, kvalitāte laba un traucējumu principā nav. Bet Subārā.... kvalitāte jūtami sliktāka un ik pa brīdim kaut kādi signāla traucējumi un šņākoņa.
Tā kā tā.
Tā kā tā.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Ar to AUX bija probza - kad telefonā tas vads nav iesprausts, tad tas Rocket audio griež visu kā nākas, kā iespraud vadu, tā sākas pigori daudziem gabaliem - telefons pats no sevis nopauzē to un tad atkal palaiž un tā visu laiku (raustās tā ik pa dažām sekundēm), to darot parādās fona info telefonā, kaut kas līdzīgs "Begin play on connect" vai kas tml. Mēģināju meklēt Rocket audio iestatījumos, izskatās, ka varbūt atradu to un atslēdzu, redzēs vēlāk kā būs
Starp citu, tās visas četras ziemas riepas ietilpa bagāžniekā stāvus, noņemot, protams, bagāžnieka pārsegu - hečs tomēr ir praktisks auto
Vakar mēģināju arī pagriezt to dzinēju tālāk - turēt virs 4k rpm - tad tas auto kļūst maniakāls, turklāt skaņa no tās dubultās izplūdes (jā, tie abi uzgaļi pakaļā nav feiki) ir nevis kā šujmašīnai, bet kā kaut kādam iznīcinātājam, turklāt izmantojamo apgriezienu diapazons ir ļoti plašs - starp 4k un 7k rpm. Uz ceļa turas arī ļoti labi ar savām 225/45/17 top mizām. Kad esam paārdījušies šādi, ieliekam pie 100 km/h 6.robā, rpm ir ap 2.5k un panelī blakus spidometram iedegas 5 zaļas diodes - braucam EKO, bet kad apnīk šis režīms, metam 3.robā un VRRRRMMMMMMMM Ja šādi uzvedas it kā parasts 1.8 i-VTEC ar 140zs, kāds tad ir Type-R ar 2.0 un 200zs?
Starp citu, tās visas četras ziemas riepas ietilpa bagāžniekā stāvus, noņemot, protams, bagāžnieka pārsegu - hečs tomēr ir praktisks auto
Vakar mēģināju arī pagriezt to dzinēju tālāk - turēt virs 4k rpm - tad tas auto kļūst maniakāls, turklāt skaņa no tās dubultās izplūdes (jā, tie abi uzgaļi pakaļā nav feiki) ir nevis kā šujmašīnai, bet kā kaut kādam iznīcinātājam, turklāt izmantojamo apgriezienu diapazons ir ļoti plašs - starp 4k un 7k rpm. Uz ceļa turas arī ļoti labi ar savām 225/45/17 top mizām. Kad esam paārdījušies šādi, ieliekam pie 100 km/h 6.robā, rpm ir ap 2.5k un panelī blakus spidometram iedegas 5 zaļas diodes - braucam EKO, bet kad apnīk šis režīms, metam 3.robā un VRRRRMMMMMMMM Ja šādi uzvedas it kā parasts 1.8 i-VTEC ar 140zs, kāds tad ir Type-R ar 2.0 un 200zs?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Ja tev ir šādas izjūtas no 1,8, labāk nemēģini typeR - priekš manis, benchmark kādam ir jābūt hot hatch pēc gaitas īpašībām.
EP3 priekš mana 900 bija neķerams, testēts neskaitāmas reizes
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Es ar pāris reizes izmēģināju iepriekšējās paaudzes typer, griezās ļoti labi un piekare ar fantastiska, nevarēju vien sagaidīt nākamo līkumu Un cik atminos, tad īpašnieks neko citu, izņemot tipiskās ejošās daļās un roķenes trosi, divu gadu laikā tā arī nebija spiests mainīt. Patēriņš gan bija ne kā šai hondai.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Sveicināts Honda pasaulē pats savulaik ar Prelude vizinājos, to motoru augšas ir nesalīdzināmas ar kādu citu marku.lawyer wrote: ↑Wed Jun 05, 2019 10:14 am Ar to AUX bija probza - kad telefonā tas vads nav iesprausts, tad tas Rocket audio griež visu kā nākas, kā iespraud vadu, tā sākas pigori daudziem gabaliem - telefons pats no sevis nopauzē to un tad atkal palaiž un tā visu laiku (raustās tā ik pa dažām sekundēm), to darot parādās fona info telefonā, kaut kas līdzīgs "Begin play on connect" vai kas tml. Mēģināju meklēt Rocket audio iestatījumos, izskatās, ka varbūt atradu to un atslēdzu, redzēs vēlāk kā būs
Starp citu, tās visas četras ziemas riepas ietilpa bagāžniekā stāvus, noņemot, protams, bagāžnieka pārsegu - hečs tomēr ir praktisks auto
Vakar mēģināju arī pagriezt to dzinēju tālāk - turēt virs 4k rpm - tad tas auto kļūst maniakāls, turklāt skaņa no tās dubultās izplūdes (jā, tie abi uzgaļi pakaļā nav feiki) ir nevis kā šujmašīnai, bet kā kaut kādam iznīcinātājam, turklāt izmantojamo apgriezienu diapazons ir ļoti plašs - starp 4k un 7k rpm. Uz ceļa turas arī ļoti labi ar savām 225/45/17 top mizām. Kad esam paārdījušies šādi, ieliekam pie 100 km/h 6.robā, rpm ir ap 2.5k un panelī blakus spidometram iedegas 5 zaļas diodes - braucam EKO, bet kad apnīk šis režīms, metam 3.robā un VRRRRMMMMMMMM Ja šādi uzvedas it kā parasts 1.8 i-VTEC ar 140zs, kāds tad ir Type-R ar 2.0 un 200zs?
Tumzaļš VOLVO V40 1.9 turbo ->
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Kolēgam ir iepriekšējās paaudzes Typers ar tūnētām sadalenēm un izplūdi/ieplūdi. Tahometra galā tas dampis ir reāli psihodēlisks! Ikdienā nav pārāk braucams, bet gāšanai megalabs.
SAAB un SUBARU
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
.... nu labāks par golfu ir!
bet nu tas "STAR WARS" stils man nepatīk.
bet nu tas "STAR WARS" stils man nepatīk.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Salīdzinājumam - ikdienas Civic 5d 2009 1.8i-VTEC MT6
Shim diezgan liela pashmasa. Es savulaik ar 1.5 veco eg izkodu kosmosu. Man bija ap 100zs, kosmosam 140.
Type r ir forshs trasee. Ikdienaa nav nekaads spridzeklis.. iet taa mashina peec 5k rpm, kas reali lidz 60kmh ir pirmais atrums lidz galam.
Nobraucu pusgadu ar accord typer. Vtec skanja/raviens man patika, bet saaba turbo putiens man tiik daudz vairaak.
Type r ir forshs trasee. Ikdienaa nav nekaads spridzeklis.. iet taa mashina peec 5k rpm, kas reali lidz 60kmh ir pirmais atrums lidz galam.
Nobraucu pusgadu ar accord typer. Vtec skanja/raviens man patika, bet saaba turbo putiens man tiik daudz vairaak.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...