Traktori. Aiz loga lauskis
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Traktori. Aiz loga lauskis
Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Aizved sprauslas uz remontu, tās gan jau palikušas vēl no pirmā motora, bet būri jau trešais pēc kārtas
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Ja negriež pietiekoši dzīvi - arī neleks! Šiem ir problēmas ar samasojumu.Night panel wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 7:00 am Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
tās problēmas ir risināmas kaut kā? vai arī ar to ir jāsamierinās?Arnijs wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 9:34 amJa negriež pietiekoši dzīvi - arī neleks! Šiem ir problēmas ar samasojumu.Night panel wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 7:00 am Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Bembim nācās nomainīt kvēlsveces (vienu arī izurbt, pārējās piecas izdevās izvibrēt), kvēlsveču releju un AKB, bet tagad pielec uzreiz
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Par to lēno griešanu piekrītu, ir problēma, man arī pēc startera restaurācijas neteiktu ka griež tik daudz cik gribēt (nē nu protams nesalīdzinās ar to kā grieza pirms restaurācijas, bet ja salīdzina ar citiem traktorauto, tad SAABam nekādi lielie apgriezieni nav) Bet pēc Vilka apraksta par starteriem (kaut kur Vilks rakstīja, ka Mitsubishi starteri attiecībā pret Boch starteriem jau saknē ir sūdīgāki), pieļauju ka lielākus startera apgriezienus no sava Mitsubishi startera nedabūšu. Bet īpaši arī nevajag lec labi pie mīnusiem.
Ja runā par auto lekšanu pie mīnusiem, tad man ir tāds paradokss,jo lielāki mīnusi (nu nosacīti lielāki, pieļauju ka zemķa pa -30 sāktos problēmas ) ,jo ātrāk pielec . Bet es nopietni, mīnusos, pielec ļoti ātri no pirmā, bet piemēram amplitūdā no +5 līdz kādiem +10 man jākurbulē ir visilgāk. Varbūt man kāds šo var paskaidrot? Es to izskaidroju ar to, ka man kompis/devēji pie tādas temperatūras uzskata, ka ir pietiekoši silts, lai kvēlsveces sildītu tikai pāris sekundes, bet reāli būtu nepieciešams ilgāk.
Ja runā par auto lekšanu pie mīnusiem, tad man ir tāds paradokss,jo lielāki mīnusi (nu nosacīti lielāki, pieļauju ka zemķa pa -30 sāktos problēmas ) ,jo ātrāk pielec . Bet es nopietni, mīnusos, pielec ļoti ātri no pirmā, bet piemēram amplitūdā no +5 līdz kādiem +10 man jākurbulē ir visilgāk. Varbūt man kāds šo var paskaidrot? Es to izskaidroju ar to, ka man kompis/devēji pie tādas temperatūras uzskata, ka ir pietiekoši silts, lai kvēlsveces sildītu tikai pāris sekundes, bet reāli būtu nepieciešams ilgāk.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
esi skatiijies cik remonti kopaa izmaksaajushi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Cik es saprotu, kļūstot aukstākam, degkamerā palielinās spiediens, jo gaiss tajā samazinās tilpumā - kvēlsvecei tad ir daudz lielāka atdeve, bet tas ir līdz noteiktiem mīnusiem, ja iet līdz -20-25 C un zemāk, tad tas arī vairs nepalīdz. Manam 9-3og traktoram ļoti labi varēja novērot šo parādību.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Protams, viss ir uzskaitīts
Kvēlsveču pasākums bija finansiāli sāpīgs - tad ļoti sagribējās benzīnnieku
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Same shitsaab21 wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 10:50 am Ja runā par auto lekšanu pie mīnusiem, tad man ir tāds paradokss,jo lielāki mīnusi (nu nosacīti lielāki, pieļauju ka zemķa pa -30 sāktos problēmas ) ,jo ātrāk pielec . Bet es nopietni, mīnusos, pielec ļoti ātri no pirmā, bet piemēram amplitūdā no +5 līdz kādiem +10 man jākurbulē ir visilgāk. Varbūt man kāds šo var paskaidrot? Es to izskaidroju ar to, ka man kompis/devēji pie tādas temperatūras uzskata, ka ir pietiekoši silts, lai kvēlsveces sildītu tikai pāris sekundes, bet reāli būtu nepieciešams ilgāk.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
ja nav nosleepums tad cik ir neskaitot degvielu? un pa cik ilgu laiku? interesanti salīdzināt ar saab izmaksām.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
kārtējais pierādījums, ka dīzeļi "ir ekonomiski"
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible