2010-2012 SAAB 9-5


Post Reply
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 194
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

2010-2012 SAAB 9-5

Post by ZZ_ZingZeng » Wed Sep 04, 2019 10:18 am

Vakar domas sāka sliekties, ka jāsāk meklēt vēl viens auto un, ka tas varētu būt pēdējais 9-5.
Vai kādam vispār ir bijusi pieredze ar šādu auto un tā dīzeļa motoru? Derētu gan TID, gan TTID, 2 un/vai 4 riteņu piedziņa, kārba gan vēlama manuālā, bet gluži nenolieku arī automātu.
Kādas ir apkopju izmaksas salīdzinoši ar iepriekšējo 9-5, detaļu pieejamība un dārdzība?
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8004
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by lawyer » Wed Sep 04, 2019 10:54 am

Kā es sapratu no Armanda, tad uzturēšanā kā Opel, lētāks tātad nekā 9-5og.

Cik es saprotu, tad tas 2.0 dīzelis ir ar eļļošanas problēmām aukstam dzinējam, bet to laikam varot atrisināt, varbūt kļūdos :think:

Man jau šķiet, ka XWD ir tikai un vienīgi problēma, kas var prasīt pamatīgus izdevumus, ja tā ir jālabo, bet, kā es sapratu no ARTEH, esot iemācījušies to mezglu jau remontēt, nav tā vairs, ka tikai var jaunas detaļas ielikt un viss.

Vienīgā problēma ar detaļām laikam varētu būt virsbūvē, bet varbūt kaut kas jau ir mainījies, nezinu :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1541
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by andrejsb » Wed Sep 04, 2019 11:58 am

Vai nav tā ka "neredzamā" daļa ir stipri līdzīga Opel Insignia, attiecīgi detaļas ir pieejamas. Savukārt virsbūves elementi varētu sagādāt galvas sāpes, it īpaši tie ko nevar izvilkt, sametināt un nokrāsot :) ... Arteha regulāri redzu apkopjamies/remontējamies 9-5NG, tā ka pieredze un zināšanas Armanda cilvēkiem ir.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008

User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 497
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by saab21 » Wed Sep 04, 2019 12:08 pm

Par "parocīgo" hadenes labošanus, Var kaut vilkam uzjautāt :D
Un par pilnpiedziņas sniegtajiem "pārsteigumiem"' un cik, piemēram, lukturis vai cita virsbūves daļa maksā arī te dažam labam var pajautāt :mrgreen:
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

Sarkanā Lagūna
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 169
Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by Sarkanā Lagūna » Wed Sep 04, 2019 12:23 pm

Par virsbūves detaļām kuleņotajam jājautā! Bet nu tas ir viens labs iemesls, lai auto būtu kasko, lai meklē kāds cits 😂
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW golf 7 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
SAAB BANDA

User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by Brand » Wed Sep 04, 2019 3:04 pm

paņem insigniju. būs lētāk :mrgreen:
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 194
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by ZZ_ZingZeng » Wed Sep 04, 2019 4:41 pm

Pabraucu nedēļu ar OPC Insignia ar automātu un dīzeli, gāja labi, bet kaut kā nepatika. Saimnieks ar nebija ar to 100% apmierināts un šķīrās no auto.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by Brand » Wed Sep 04, 2019 5:50 pm

opc? :banana-blonde::banana-blonde::banana-blonde:

opc nāk tikai 2.8 pencīni
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+

User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1541
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by andrejsb » Thu Sep 05, 2019 9:46 am

Noteikti tas bija OPC line... respektīvi ar interjera un eksterjera elementiem, kam nav (var ne būt) sakara ar dzinēju.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 194
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by ZZ_ZingZeng » Thu Sep 05, 2019 11:58 am

Apkarināts ar kankariem bija, OPC burti sānos, salons arī maķenīt savādāks nekā citiem, motors 2 litru dīzelis ar 170Zs, ja pareizi atceros. Toreiz bija svaigulis ar 20K noskrējienu tikai neatceros 2012.g. vai 2014.g. modelis.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 417
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by rzmzr » Thu Sep 05, 2019 1:31 pm

Insignija ar 2.8 OPC pilnpiedziņu ir lielā zelta vērtē.
Tāpat arī ar 9-5NG, tas auto ir smags. Ja ir vēlēšanās pēc dinamikas, tur arī jāmeklē 2.8. Mums draugos ir viens ng 9-5 2.8 Aero xwd, viņš gan vairāk stāv, kā brauc, bet kā brauc, tā pēc laika gaidāms kāds remonts.
-
Priekšas lukturi jāmaina, dēļ izplūduša stara. Nezinu konkrētu ciparu, bet sliecos uz 1K eur :mrgreen:
Priekšas bamperis ir Vilkača stilā - papīra, lai nomainītu lukturus, jāņem nost :mrgreen:
Laiku pa laikam pārstāj darboties haldex, kas pats sevi saremontē.
Uz doto brīdi neatceros neko vairāk, bet visticamāk ir vēl kādi sīkumi.
Pa lielam, viss, kas saistīts ar virsbūvi, ir dārgs. Vajadzēja dekoratīvu moldingu - 200 eur. Nav tā, ka detaļas nav pieejamas, bet viņas attiecīgi maksā.
+
Ļoti elegants auto
Ar 2.8 ir patīkami braukt. Nav superkārs, bet paātrinās bez piepūles.
Salons ar jau diezgan ievērojamu odometra rādījumu, vēljoprojām ir kā jauns. (Perforēta melna āda)
Multimediju sistēma vēl joprojām šķiet moderna, gan uz aci, gan uz tausti. (Nav gan nekāds Android/Apple car play, bet ekstru pietiek).

Saab NG9-5 > Insignia, bet racionālāk noteikti būtu nopirkt Insigniju.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
1996 BMW E36 B204 - procesā

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 194
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: 2010-2012 SAAB 9-5

Post by ZZ_ZingZeng » Thu Sep 05, 2019 2:21 pm

Paldies, tas jau ir kaut kas. Meklēju info netā, bet tā ir ļoti skopa.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

Post Reply