Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


Post Reply
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Sveiks! Šo rubriku izdomāju izveidot priekš visiem kam ir dīzeļu SAAB. Jebkādi jautājumi, remonts, tūnings lai viss būtu vienā vietā. :dance:
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gac »

1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gripen »

Nost ar DPF :ugeek:
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Gac wrote:1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
9-3 ss bija varianti bez DPF, par vilkati točno nezinu, bet vakarā varu WISā apskatīties. Man bija, izgriezu viņu ārā. Vieglāka dzīve bez viņa. Bet ja stipri aizdirsts, caur TECH2 var reģenerēt.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

DPF obligāts kļuva šķiet ar 2008. vai 2009.gadu, pirms tam kā papildaprīkojums tikai bija :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča »

Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

Gunča wrote:Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
Bēdīgi vispār, bet dažiem ir paveicies - iet un iet, ja remontē, tad remontē ļoti vienkārši un nepiespiesti - tolmetē :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča »

Nu tur tipa galvu slīpēšana, bloka slīpēšana utt? Pārāk dārgi? Pirkt citu dzinēju baigā lotoreja. Uz tolmetu vēl negribas. Ko darīt?
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

Mainīt blīves un slīpēt virsmas izmaksās tikpat cik cits dzinējs.
Pašam jādomā.
Manuprāt, prātīgākais būtu meklēt no kāda angļa ar mazu noskrējienu.
Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča »

Es domāju ja meklēt citu motoru, tad no sistas... kaut kā liekas drošāk, tomēr brauca līdz galam, ja nesista, tad varbūt tieši motora defekts ir iemesls nonākšanai šrotā...

Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs »

Gunča wrote:
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Vismaz 2x :D
Ja ķīnas preci ieliksi Gucci maisiņā, diez vai viņa kļūs par Gucci
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs »

intervall wrote:Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Tur kvalitatīvs remonts sākas no 2k un uz augšu. Ir vērts?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs »

intervall wrote:Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Tieši šiem motoriem pa lēto var sadzīvot tikai problēmas pie nezinošiem skrūvētājiem. Tur ir jādara viss, sākot ar bloka taisnošanu un jau tas nemaksā lēti. Tad vēl blīves zem gilzām, kloķenes šāles (pēc krāsām ar simtdaļu nobīdi - remonts nav paredzēts), kas arī viena maksā tik, cik citam motoram viss komplekts. Tad vēl neskaitāmās V6 blīves un gredzentiņi. Un - ja vēl grib iedziļināties un ielīst galvās un virzuļu grupās... Koroč - veiksmi tam, kas to uzņemas :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply