SAAB 9-3 Aero
SAAB 9-3 Aero
Sveiki!
Neko daudz par saab nezinu, bet ir doma iegādāties SAAB 9-3 Aero 1.9 dīzeli 2008.gada
Šeit noteikti daudz zinātāji,kuri varētu man pastāstīt par šo auto un tieši šo modeli Kādas atsauksmes?
Neko daudz par saab nezinu, bet ir doma iegādāties SAAB 9-3 Aero 1.9 dīzeli 2008.gada
Šeit noteikti daudz zinātāji,kuri varētu man pastāstīt par šo auto un tieši šo modeli Kādas atsauksmes?
Re: SAAB 9-3 Aero
Aizmirsu piebilst, ka ir doma par automātu
Re: SAAB 9-3 Aero
Tas ir GM/Opel ar SAAB logo pa lielam, daudz sarežģītas elektronikas, kas mēdz niķoties šad-tad, apdares materiāli švaki, pats dzinējs esot OK, ar prognozējamām izmaksām, noskrējiens šādam gadam reāli jārēķina būtu uz kādiem 250-300k km vismaz Vairāki jau braukā ar tādiem un šķiet esam apmierināti, viss jau atkarīgs no tā, ar ko salīdzina
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 Aero
Nu tieši tam modelim, ko esmu noskatījusi noskrējiens ir ap 100 000 km, un domāju, ka tas ir oriģināls (ir iemesls tā domāt)lawyer wrote:Tas ir GM/Opel ar SAAB logo pa lielam, daudz sarežģītas elektronikas, kas mēdz niķoties šad-tad, apdares materiāli švaki, pats dzinējs esot OK, ar prognozējamām izmaksām, noskrējiens šādam gadam reāli jārēķina būtu uz kādiem 250-300k km vismaz Vairāki jau braukā ar tādiem un šķiet esam apmierināti, viss jau atkarīgs no tā, ar ko salīdzina
Tādai atkāpītei - Kur var pārbaudīt noskrējienu, vai tas ir oriģināls?
It kā izbraucu un likās, ka viss ir labi, nekas negrab un jaudas arī pietiek, salons nav izsēdēts (it kā nav pavisam jauna mašīna, vajadzētu jau būt kādām lietojuma pazīmēm, bet nav), laba komplektācija..
Varbūt vēl kādas atsauksmes?
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: SAAB 9-3 Aero
Pašam ir 1.9 tid 2006 gada. Tad vel aero nebija dīzeļu, viņu vietā bija vector. Dzinējs no aero ir bišņ stiprāks, bet pa lielam ja sekot līdzi teh. stāvoklim tad motors tiešām ir labs. Ka teica lawyer, tur no saaba īstā pamaz palika, motors ir no fiata (z19dtr/a19dtr), turbīnas no borg warner, tā jau ok vāģis. Jāskatās uz egr, dpf un swirl flaps stāvokli pie pirkšanas. Ideāli aizdzīt uz pārbaudi uz Arteh lai visu paskatās. Tur džeki saprot ko dara, par to var neraizēties.
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: SAAB 9-3 Aero
100000 noskrējienu droši reizini uz 2 vai 3 tas točno
Re: SAAB 9-3 Aero
Es domāju,ka šajā gadījumā tā nav, jo gribu pirkt no pazīstama ( nu viņš toč es domāju nemuldēs)foxtrot_kilo wrote:100000 noskrējienu droši reizini uz 2 vai 3 tas točno
Kādas atsauksmes par Alfa motors?
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: SAAB 9-3 Aero
Vairāk ir jāskatās uz teh stāvokli, nobraukums šajā gadijumā vairs nav tik svarīgs, jo piebeigt vāģi var arī pa 50 tūkst. un citi nobrauc 200 t. un bez baigiem remontiem . Nobraukums ir ļoti relatīva lieta. A vot teh stāvoklis jau ir gana svarīgs... visādi slēptie defekti un t.l.
Re: SAAB 9-3 Aero
Skatos mobile.de un tur 2008.gada 9-3 aero ir ar 100 000 nobraukumiem, ir mazliet vairāk, ir arī 200 000, kā kurš, tikai cena atšķiras.
Sābs, kuru esmu noskatījusi ir vests no Vācijas un latvijā nav reģistrēts vēl un cena arī nav tā mazākā.. domājams, ka varbūt tas nobraukums arī ir oriģināls
Drošivien jau, ka būs jāpārbauda
Draudzene nopirka sābu 9-3 2006.gada ar 160 000 km nobraukumu un ir oriģināls
Sābs, kuru esmu noskatījusi ir vests no Vācijas un latvijā nav reģistrēts vēl un cena arī nav tā mazākā.. domājams, ka varbūt tas nobraukums arī ir oriģināls
Drošivien jau, ka būs jāpārbauda
Draudzene nopirka sābu 9-3 2006.gada ar 160 000 km nobraukumu un ir oriģināls
Re: SAAB 9-3 Aero
Tas pazīstamais to auto jaunu pirka?KKatrīna wrote:Es domāju,ka šajā gadījumā tā nav, jo gribu pirkt no pazīstama ( nu viņš toč es domāju nemuldēs)foxtrot_kilo wrote:100000 noskrējienu droši reizini uz 2 vai 3 tas točno
Kādas atsauksmes par Alfa motors?
Par Alfa Motors tikai sliktas atsauksmes - man pašam izbraukt ar tiem auto, kas stāv placī, īsti iespēju nedeva, visādas stulbas atrunas bija, par diagnostiku ARTEH pat nerunājot, odometri praktiski visiem auto nu acīmredzami sagrozīti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 Aero
Tur es 100% piekrītu Paldies!foxtrot_kilo wrote:Vairāk ir jāskatās uz teh stāvokli, nobraukums šajā gadijumā vairs nav tik svarīgs, jo piebeigt vāģi var arī pa 50 tūkst. un citi nobrauc 200 t. un bez baigiem remontiem . Nobraukums ir ļoti relatīva lieta. A vot teh stāvoklis jau ir gana svarīgs... visādi slēptie defekti un t.l.
Re: SAAB 9-3 Aero
Ir tā, ka tas Alfa motors šefs ir pazīstams un domāju, ka man neiesmērētu sliktu mašīnu (tētis tur visu bīda), vienkārši gribēju noskadrot atsauksmes. Izbraucu Alfa motorā arī un visādas atlaides varētu dabūt, bet tagad vēl domājamlawyer wrote:Tas pazīstamais to auto jaunu pirka?KKatrīna wrote:Es domāju,ka šajā gadījumā tā nav, jo gribu pirkt no pazīstama ( nu viņš toč es domāju nemuldēs)foxtrot_kilo wrote:100000 noskrējienu droši reizini uz 2 vai 3 tas točno
Kādas atsauksmes par Alfa motors?
Par Alfa Motors tikai sliktas atsauksmes - man pašam izbraukt ar tiem auto, kas stāv placī, īsti iespēju nedeva, visādas stulbas atrunas bija, par diagnostiku ARTEH pat nerunājot, odometri praktiski visiem auto nu acīmredzami sagrozīti
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: SAAB 9-3 Aero
Es gan tā arī neiegādājos SAAB 9-3 aero ttid, bet savulaik gribēju tādu un divus Latvijā tobrīd pieejamos apskatīju un pārbaudīju Arteh. Viens izrādījās sists un slikti sataisīts. Otrs izskatījās svaigāks par svaigu un es jau biju iededzies šo pirkt, bet Arteh konstatēja, ka faktiskais nobraukums visticamāk ir tuvu 300 000 km. Tas, protams, nav pasaules gals, bet likās, ka pirkt auto, kura nobraukums ir lielāks par jau esošā auto nobraukumu, nav īsti racionāla izvēle. Tā ka es ieteiktu aizvest konkrēto auto uz diagnostiku Arteh, jo ārējais spožums var būt mānīgs (no maniem necilajiem novērojumiem šķiet, ka atšķirībā no 9-3 parastajiem ādas krēsliem aero ādas krēsli ir daudz kvalitatīvāki un nolietojuma pazīmes var būt minimālas arī pie liela nobraukuma). Cik saprotu, tad precīzu nobraukumu nav iespējams konstatēt, bet citkārt pie nobraukuma "attīšanas" vēsturē paliek nenodzēsta informācija, no kuras var secināt aptuvenu patieso nobraukumu. Pats iegādājos citas markas auto, bet ar to pašu Fiat 1.9 dīzeļa dzinēju, par ko varu teikt, ka tas ir patīkami ekonomisks un vienlaikus dinamisks, tik vien ka paskaļš.
Re: SAAB 9-3 Aero
Alfa motors neļauj vest uz Arteh! Vismaz līdz šim nav ļāvis!
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: SAAB 9-3 Aero
Saproti, es ieteiktu pat ja tavs paziņa saka ka viss tur ir ok, pirms pirkšanas iedot pārbaudīt Artehā, lai pilnīgi neitrāli noskaņoti meistari apskatās. Bet par nobraukumu vēlreiz minot, padomā kurš pirks dīzeli un pa 8 gadiem dienā nobrauks 30 km??? Izklausās jau absurds bišķiņ.... Ja tas būtu 2.8 v6 tad varbūt vēl ticētos bišķiņ, bet ne dīzelis točno. Man pašam ir 2006 gada 180 tūkst nobraukums, es pat to neņēmu vērā, jo pats to saprotu... Bet viss ir no tevis atkarīgs, kā saka ''Hozjajin barin''