Kļūdas!!!


User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Kļūdas!!!

Post by Zoom »

Vakar saņēmu savu diagnostiku no pasta tantes (jaunas) un šodien pieliku. Uzrādījās 4 kļūdas:
kluda4.PNG
kluda4.PNG (9.99 KiB) Viewed 8316 times
kluda3.PNG
kluda3.PNG (6.7 KiB) Viewed 8316 times
kluda2.PNG
kluda2.PNG (6.18 KiB) Viewed 8316 times
kluda1.PNG
kluda1.PNG (6.24 KiB) Viewed 8316 times
Cik saprotu, tad tās 2 kļūdas saistītas ar aizdedzi. Sveces vai DI. Tad nākamā ir saistīta ar sadales vārpstu un pēdējā kļūda ar MAP Sensoru. Un ja pieslēgtu pie kārtīga kompja, tad varētu noteikt precīzāk?

:violin:

SAAB 9-5 AERO 2002. gads
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Kļūdas!!!

Post by Arnijs »

Nu redz... Izrādās, ka ar kļūdu uzzināšanu vien ir "par īsu". Lai uzvedinātu uz pamatotāku analīzi, pateikšu divas lietas.
Uz 9-5 T7 nav sadaleņu sensora kā sugas, kā arī nav MAPa.
MAPs bija uz T5 vadības.
Ko nu? :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Re: Kļūdas!!!

Post by Zoom »

Paldies par atbildi :P

Parakņājos interneta diagnostikas plašumos un uzdūros uz šī:
Cam sensor is built into the direct ignition cassette [di] the module that sits ontop of the spark plugs, u need to replace the di, just an addition to khlow2008, good help out khlow2008.
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Kļūdas!!!

Post by ingusp »

Sveiki! Nav lielas pieredzes ar Saabu bet manam cabrim pirmaa nopietnaa probleema. Taatad 9-3 aero 2004 gada 2.0t motors. Paraadiijaas check engine un piesleedzot skaneri izmet divas kljuudas p0301 , kas laikam jaasaprot kaa cylinder 1 misfire un otra kljuudu skaneris neatpazina p1312. Simptomi taatad sekojoshi straujaak uzdodot gaazi saak raustiities reizeem atkal viss normaali. Check engine pa nakti staavot autinjam pazuud. Bet kaa esmu atkal uz shosejas straujaak uzgaazeejot atkal ssak mirgot check engine un peec briizha paliek pavisam un nepazuud. Shodien braucot no riita it kaa check engine nedeg bet raustiishanaas joprojaam ir. Varbuut kaads var ieteikt kaadaa virzienaa skatiities un ar ko saakt?
Paldies|
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re: Kļūdas!!!

Post by Bārda »

ingusp wrote:Sveiki! Nav lielas pieredzes ar Saabu bet manam cabrim pirmaa nopietnaa probleema. Taatad 9-3 aero 2004 gada 2.0t motors. Paraadiijaas check engine un piesleedzot skaneri izmet divas kljuudas p0301 , kas laikam jaasaprot kaa cylinder 1 misfire un otra kljuudu skaneris neatpazina p1312. Simptomi taatad sekojoshi straujaak uzdodot gaazi saak raustiities reizeem atkal viss normaali. Check engine pa nakti staavot autinjam pazuud. Bet kaa esmu atkal uz shosejas straujaak uzgaazeejot atkal ssak mirgot check engine un peec briizha paliek pavisam un nepazuud. Shodien braucot no riita it kaa check engine nedeg bet raustiishanaas joprojaam ir. Varbuut kaads var ieteikt kaadaa virzienaa skatiities un ar ko saakt?
Paldies|
Jāskatās servisu, kurā saprot par SAAB visu!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Kļūdas!!!

Post by lawyer »

No sākuma ir jātiek pie diagnostikas tūļa, kas nolasīs to otru kļūdu. Bet to, ko tās abas kļūdas reāli nozīmē, precīzi pateiks servisā :wink:

Mēs te varam tikai pafilozofēt (gudri pa...irst) - problēmas ar aizdedzi vienā cilindrā, dzinējs acīmredzot ir b207, kam nav DI kasetes - pie vainas varētu būt attiecīgā cilindra spole :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
ingusp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2014 2:10 pm

Re: Kļūdas!!!

Post by ingusp »

lawyer wrote:No sākuma ir jātiek pie diagnostikas tūļa, kas nolasīs to otru kļūdu. Bet to, ko tās abas kļūdas reāli nozīmē, precīzi pateiks servisā :wink:

Mēs te varam tikai pafilozofēt (gudri pa...irst) - problēmas ar aizdedzi vienā cilindrā, dzinējs acīmredzot ir b207, kam nav DI kasetes - pie vainas varētu būt attiecīgā cilindra spole :roll:
Man par to spoli arii bija aizdomas ir bijis savulaik Nissan 200 SX ar liidziigu probleemu un toreiz arii bija vaina spolee. Tik mulsinaa taa otra kljuuda bet ok te laikam jaabrauc uz kaadu servi kam ir kaut kas vairaak par 20 dolaaru veertu obd skaneri. Vienalga paldies par atbildeem.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Kļūdas!!!

Post by jankab »

p1312 - Misfire 1 vai 2 cilindrā, kropļots signāls 1 vai 2 cilindrā

1) Sveces pamaini kaut vai vietām
2) Pamaini spoles vietām

P0301 - pēdējais cipars norāda cilindru. Ja mainot sveces, vai spoli mainīsies pēdējais cipars - vaina attiecīgi apmainītajā komponentē.
Tikai maini uz 3-4 cilindru, tad vajadzētu arī p1334 kļūdai būt p1312 vietā.

Veiksmi.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Kļūdas!!!

Post by uculs »

jankab wrote:...
2) Pamaini spoles vietām
Šitas ieteikums iespārda...
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Kļūdas!!!

Post by jankab »

uculs wrote:
jankab wrote:...
2) Pamaini spoles vietām
Šitas ieteikums iespārda...
Un kas šeit liekas tik aplams vai prātam neaptverams?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Kļūdas!!!

Post by uculs »

Ieteikums līdzvērtīgs virzuļu pamainīšanai vietām, cits jau nekas. Kā tu iedomājies šo procedūru izpildīt?
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Kļūdas!!!

Post by jankab »

uculs wrote:Ieteikums līdzvērtīgs virzuļu pamainīšanai vietām, cits jau nekas. Kā tu iedomājies šo procedūru izpildīt?
Hmmm - atvienot vadu, izraut spoli, ielikt citā vietā? Pat nav vajadzīgi divi Uculi :mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Kļūdas!!!

Post by uculs »

Jampampiņ, atrodi no sākumā to spoli, kuru tur var izraut un pamainīt, redzēs cik tam tev Uculus vajadzēs. Labāk smadzenes sev pamaini.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Kļūdas!!!

Post by jankab »

uculs wrote:Jampampiņ, atrodi no sākumā to spoli, kuru tur var izraut un pamainīt, redzēs cik tam tev Uculus vajadzēs. Labāk smadzenes sev pamaini.
Runa ir par ingusp b207r dzinēju. Pirms pliki kakāt, varbūt iedziļinies tēmā, nevis publiski izrādi savu "augsto" intelekta un komunicēšanās spēju. Ja vēlies turpināt diskusiju - ir PM sadaļa.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
bio
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 445
Joined: Tue Aug 17, 2010 8:41 am
Location: Rîga

Re: Kļūdas!!!

Post by bio »

uculs wrote:Ieteikums līdzvērtīgs virzuļu pamainīšanai vietām, cits jau nekas. Kā tu iedomājies šo procedūru izpildīt?
Papildināšu sarunu ar nedaudz vizuālu informāciju par par 9-3 SS un konkrēto dzinēju: http://saabworld.net/attachments/f69/57 ... -plugs.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply