900ng vai 9-3og iegāde
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Vēl turos un neatmetu cerības!
Ir jau štroms par visu iekrāto naudu iegrābties kādā labi izskatīgā lamatā, pazaudēt laiku, nervus un naudu.
Arī manī pa brīdim ierunājas praktiskais latvietis - paņemt golf4 ar svaigu skati un benzina 1.6-1.8, un līdz nākamai tehniskajai dzīvot kā ir un skatīties.
Zinu, ka šeit ir kas spļaudās par gāzi sābā, tomēr pašlaik tas iespējamais jaudas zudums mani neuztrauc. To pēdējā linkā tiešām gribētos apčamdīt un aizvest parādīt uz sevisu.
Kā tur ir ar tām pārbaudēm? - vai mans sakarīgais garāžas meistars spēs viņu novērtēt? Vai auto šajā gadījumā slēdz pie kompja?
Un kā 9-3og ir ar remontiem - vai mans uzticamais neoficiālais meistars ar viņu tiks galā, vai ir kaut kas tik specifisks, ka jāved pie kā konkrēta?
Ir jau štroms par visu iekrāto naudu iegrābties kādā labi izskatīgā lamatā, pazaudēt laiku, nervus un naudu.
Arī manī pa brīdim ierunājas praktiskais latvietis - paņemt golf4 ar svaigu skati un benzina 1.6-1.8, un līdz nākamai tehniskajai dzīvot kā ir un skatīties.
Zinu, ka šeit ir kas spļaudās par gāzi sābā, tomēr pašlaik tas iespējamais jaudas zudums mani neuztrauc. To pēdējā linkā tiešām gribētos apčamdīt un aizvest parādīt uz sevisu.
Kā tur ir ar tām pārbaudēm? - vai mans sakarīgais garāžas meistars spēs viņu novērtēt? Vai auto šajā gadījumā slēdz pie kompja?
Un kā 9-3og ir ar remontiem - vai mans uzticamais neoficiālais meistars ar viņu tiks galā, vai ir kaut kas tik specifisks, ka jāved pie kā konkrēta?
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Pārbaudīties gan aizved uz ArTeh.
Remontēties - nav jau nekāda raķešzinātne, saremontēs arī Tavs meistars. Tikai jāņem vērā, ka dažas problēmas daudz ātrāk un kvalitatīvāk spēs atrisināt/saremontēt "specializēts" serviss.
Runājot par gāzi - nekādu diskomfortu saistībā ar to neesmu izjutis... Vienīgi, balons varēja būt 2-3x lielāks
Remontēties - nav jau nekāda raķešzinātne, saremontēs arī Tavs meistars. Tikai jāņem vērā, ka dažas problēmas daudz ātrāk un kvalitatīvāk spēs atrisināt/saremontēt "specializēts" serviss.
Runājot par gāzi - nekādu diskomfortu saistībā ar to neesmu izjutis... Vienīgi, balons varēja būt 2-3x lielāks
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Par remontiem runājot. Ar ritošo nebūs problēmu jebkuram saprotošam meistaram. Ar specifiskām lietām gan - iespējams vairāk salauzīs, nekā saremontēs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Paldies par info!
Paskatījos to gāzēto iekš ecsdd un izskatās, ka ir bijuši metināti sliekšņi un bagāžnieks, pēctam parādījusies atzīme par nekvalitatīvi veiktu virsbūves remontu. Bet nobraukums mazs viņai, kas bonuss.
Kādi komentāri par šo te dīzeli? - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ccxnp.html
Paskatījos to gāzēto iekš ecsdd un izskatās, ka ir bijuši metināti sliekšņi un bagāžnieks, pēctam parādījusies atzīme par nekvalitatīvi veiktu virsbūves remontu. Bet nobraukums mazs viņai, kas bonuss.
Kādi komentāri par šo te dīzeli? - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ccxnp.html
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Labāk neskaties uz dīzeļiem šajā cenu kategorijā
Turklāt tiem lielākajai daļai ir griezti odometri un te tie 276k km īstenībā varbūt pat ir x2
Turklāt tiem lielākajai daļai ir griezti odometri un te tie 276k km īstenībā varbūt pat ir x2
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Spļaudās, par kur pagadās un kā pagadās saliktām iekārtām, un tā būs jebkurai markai, SAAB tur ir nepričom.wanderbid wrote:Vēl turos un neatmetu cerības!
Zinu, ka šeit ir kas spļaudās par gāzi sābā, tomēr pašlaik tas iespējamais jaudas zudums mani neuztrauc
Vēl ir uzskats, ka Aero apgāzēšana ir auto zaimošana, bet tā ir vairāk emocionāla ne tehniska problēma
Maniem abiem saabiem Artehā liktās iekārtas - ielika, pieregulēja un viss, vienkārši pildos un braucu. Problēmas, kā jebkuram apgāzetajam - biežāk japildās, rezerves rats bagāžniekā aizņem vietu.
Jā, gāzi rij 2litri vairāk kā benzīnu, tas ir fakts. Jaudas zudumu ja arī neliels ir, tad iekdienas braukšanā es to neizjūtu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Labāk pacel budžetu līdz 2.7k un ņem manu
Viss kā pienākas, viss nepieciešamais remontēts, apkopies ArTehā, ķēde +/-13mm, vienu sezonu lietotas ziemenes, labas vasarenes, BlAUX, jaunas priekšējās lampas, u.t.t.
Viss kā pienākas, viss nepieciešamais remontēts, apkopies ArTehā, ķēde +/-13mm, vienu sezonu lietotas ziemenes, labas vasarenes, BlAUX, jaunas priekšējās lampas, u.t.t.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Kkad plānojo savu 9-3OG manuālo traktoru(dīzeli) mainīt uz kādu wagonu, ies uz tirgu.
Noskriets ap 350k(nokruķītais ierēķināts), nomainīta ieplūde, egr, izplūdei vidus.
Tikai arkās sāk lobīties krāsa nost, plānoju nākammēnes dzīt krāsoties, lai nenopūst, jo pagaidām tikai mazliet ķeras acīs.
Par saremontētu gribēšu 1500-1800. Strādā viss, izņemot labo lukturu mazgātāju un kondieris tukšs.
Bildes kkādas ir dienas snapšotu tofikā.
Noskriets ap 350k(nokruķītais ierēķināts), nomainīta ieplūde, egr, izplūdei vidus.
Tikai arkās sāk lobīties krāsa nost, plānoju nākammēnes dzīt krāsoties, lai nenopūst, jo pagaidām tikai mazliet ķeras acīs.
Par saremontētu gribēšu 1500-1800. Strādā viss, izņemot labo lukturu mazgātāju un kondieris tukšs.
Bildes kkādas ir dienas snapšotu tofikā.
Re: 900ng vai 9-3og iegāde
Sanāca šo auto redzēt dzīvē - skats diezgan bēdīgs, daudz sliktāks nekā bildēs. Aizmugurē kreisais stūris ir acīmredzami sists bijis - bamperis šķībs un greizs, spārna stūris pie luktura pamatīgā rūsā, rūsa arī aizmugurējās arkās, pasažiera durvis priekšējās apakšā pamatīgi norūsējušas Tas noteikti nav EUR 1200 vērts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever