Dažādi jautājumi par 900


alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by alnislacis »

Es nezinu. Pēdējo reizi eBay redzēju pasen un cipars arī likās tāds paspēcīgs. Laikam ap 500 GPB bija.

Bet nu sāls jau iekš tā, ka to Type8 vispār nav. Un kurš viņus ies pārdot. Un iekš UK jau tās cenas par c900 detaļām nereti ir lielas.

Nu un par to vajadzību. Nav jau laikam citu iespēju, kā priekš c900 uzveidot garo kārbu vajadzības gadījumā.

Jebkurā gadījumā, šis tas derīgs iekš AL c900 tomēr ir. :)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by Nauris_t16 »

Tieši tā, tas ir monopols.

Ja jums šķiet, ka dažas 900og pozīcijas ir dārgas, pamēģiniet atrast kaut ko no Saab Sport & Rally departamenta mantām priekš 96 vai 99.

Tikai normāli, nebraucam jau ar golfu.


P.S. pēdējais V4 twin carb ieplūdes kolektors BEZ weber 45DCOE, ko dzirdēju, aizgāja par vairāk kā 1k EUR
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by KurBads »

par to kravu joprojām - atsperes vēl nav līdz grīdai, var iešūpot dziļāk. BET, viss tas svars atrodas AIZ aizmugurējā tilta.
Viss stress ir uz auto asti - nenolocīšu bagažnieku vai nepārliekšu auto uz pusēm pa vidu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:par to kravu joprojām - atsperes vēl nav līdz grīdai, var iešūpot dziļāk. BET, viss tas svars atrodas AIZ aizmugurējā tilta.
Viss stress ir uz auto asti - nenolocīšu bagažnieku vai nepārliekšu auto uz pusēm pa vidu?
Pastāv, protams, risks dēļ kabrio virsbūves.

Bet te jau var tikai zīlēt, jo diez vai kāds tev tā internetā konkrēti pateiks nē neved, jo aizmugure salieksies pa 3* uz leju, utt.

Šeit vajag tenzometriju ņemt palīgā ;) Tikai institūtā tā aparatūra ir tik liela, ka diezvai es viņu pat pa laboratorijas durvīm laukā dabūtu :D
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by KurBads »

njaa ... būs jāizņem vismaz tā 2/3 kārba un jāieliek pasažiera pusē uz grīdas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by alnislacis »

a Tu tā skaidri zini, ka to kārbu ar primary case un pusasīm var iedabūt bagāžniekā?

es drīzāk domāju, ka abas liec salonā, ja var izdomāt kā to labi izdarīt.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by KurBads »

bagažniekā biju ielicis veselu automātisko kārbu ar primary, bet bez pusaslīm (tikai granātām, protaātāms) + automātisko kārbu bez primary un bez granātām + visu 4 plauktus + abas pusasis ar visiem supportiem + radiatoru + stūre reiku

tas viss sagāja knapi, knapi, bet tagad izņēmu kārbu bez primary un knapi iemānīju pie pasažiera kājām. knapi.
pusasis ar supportiem noliku uz aizmugures sēdekļa. ceru, ka būs OK.

un cits jaut. - vai automātam ir cietākas priekšējās atsperes? baigi augstā priekša tai mašīnai pat bez lielā svara aizmugurē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by andrisem »

Jautājums par 900og paneļiem. Cik esmu redzējis viņi mēdz plaisāt. Tā ir vienkārši vecuma kaite paneļa materiālam, vai arī karstums vai sals to dara? Vai ir kādi veidi kā pasargāt paneli pret saplaisāšanu pareizi kopjot?

Ja nu tā ir neizbēgama vecuma kaite, tad kādi risinājumi? Pārvilkt ar ādu vai kāds līdzeklis ar ko taisīt tās plaisas ciet?

Interesē, jo bieži potenciālais auto ir ok, bet panelis saplaisājis.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

nav saab unikāls. paskaties citus vecus auto. arī plaisā. vecums, saule utt.

risinājumi-
#atrast nesasprēgājušu
#no sasab.com ir kaut kāds tāds kā pārliekams risinājums- cik zinu iekš sarkanā SPG tāds mīt
#un vēl ir redzēts, ka viņus restaurē. ņem not to apšuvumu, špaktelē plaisas, liek jaunu apšauvumu . kaut kā tā.

nu nez kā sargāt- likt to folliju stiklā kad pa daudz saules, ir arī kaut kādi tizli paklājiņi.

par to paneli es vismazāk uztrauktos.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

andrisem wrote:Jautājums par 900og paneļiem. Cik esmu redzējis viņi mēdz plaisāt. Tā ir vienkārši vecuma kaite paneļa materiālam, vai arī karstums vai sals to dara? Vai ir kādi veidi kā pasargāt paneli pret saplaisāšanu pareizi kopjot?

Ja nu tā ir neizbēgama vecuma kaite, tad kādi risinājumi? Pārvilkt ar ādu vai kāds līdzeklis ar ko taisīt tās plaisas ciet?

Interesē, jo bieži potenciālais auto ir ok, bet panelis saplaisājis.
sevišķi izplatīts ASV dienvidu štatu mašīnām - pamatā saules ietekme. bet, tai pat laikā arī manam zaļajam draugam, kas savu mūžu pavadījis BE + LV, nupat jau parādās pa nelielai plaisai.

BET man stāv vesels panelis garāžā :)

andrisem - pirksi short-shifter no manis? tad būs lielāks stimuls piepirkt c900 :) JOKS! Kā veicas ar c900 meklējumiem?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by andrisem »

Par paneļiem skaidrs, paldies!

Par shortshifteri, vēl laužos par pasūtīšanu kamēr nav uz kā uzlikt :) Bet doma laba ;)

Nu ar c900 meklējumiem ir tā, ka esmu piesaistījis vietējo zviedru, kas veiks operatīvi pirmo komunikāciju un rezervāciju. Lai vai kā zviedrs dod priekšroku zviedram dažādu iemeslu pēc. Tagad tik gaidu, kad būs kaut kas priekš manis pārdošanā.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Fingers crossed
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by saule »

Vēl joprojām vajag turbīnu!!! lai palaistu dzismā kabri.

IR restaurēta turbīna kurai virsū rakstīts A/R-38, bet vajag A/R-48. Ko tie cipari nozīmē, nav ne jausmas...

Varbūt kāds var piedāvāt maiņu? Esmu ar mieru mainīt arī tikai čuguna gliemezi.
SAAB un SUBARU
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

saule wrote:Vēl joprojām vajag turbīnu!!! lai palaistu dzismā kabri.

IR restaurēta turbīna kurai virsū rakstīts A/R-38, bet vajag A/R-48. Ko tie cipari nozīmē, nav ne jausmas...

Varbūt kāds var piedāvāt maiņu? Esmu ar mieru mainīt arī tikai čuguna gliemezi.

Šeit A/R ir ļoti skaidri izskaidrots:

http://www.moddedmustangs.com/forums/po ... -trim.html

Tātad - itkā jau var aizstāt turbīnas izplūdes 0.48A/R daļu ar 0.38A/R, ja ieejas uz izejas flanči sapas, BET - turbīna kopumā vairs nebūs spējīga uz tik lielu spiedienu kā iepriekš, jeb kā standartā.

Reālākais, ko darīt, būtu:

-Sameklēt lietotu oriģinālo T3 ar nesaplīsušu čuguna daļu
-Sameklēt dajebkādu T3 ar Ford 5 skrūvju izejas flanci, iebūvētu wastegate un lielāku A/R nekā 0.48 un izmantot to. Var meklēt turbīnas no veciem Volvo, es labprāt sameklētu TD04 no 850 turbo, bet nu neviens uz izjaukšanu Latvijā laikam nav :) Vēl no veciem Ford (sierra un escort), Hondu turbokiti parasti nāk ar T3, tikai reizēm tās turbīnas ir mazākas nekā bija 900og. Nu ir variants paņemt el-cheapo made in china turbīnu no ebaja un izmantot tikai izplūdes daļu, jo pārējais tāpat izšķīdīs pēc saviem labi ja 1000km.
900aero clubsport #8
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by saule »

Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
SAAB un SUBARU
Locked