Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējaselmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
lawyer wrote:Labs jautājums - teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam un izmērs arī ir neliels, varbūt jāpainteresējaselmo wrote:Tos centriņus nevar izprintēt?
Es, protams, neesmu eksperts, bet:
1) diez vai tas būs lētāk kā 100e par komplektu
2) tur ir forša elastīga oem plastmasa, lai kājiņas nelūztu - vai printējamā būs tāda pati? Jeb pie vienas uzlikšanas/noņemšanas kājiņas nolūzīs?
3) Starp kājiņām nāk konkrēta izmēra atspergredzens, no pieredzes varu teikt, ka 95%, ka nesanāks tādu no rokas uztaisīt. Līdz ar to ir jāpērk vēl kaut kādi vāciņi, no kuriem nospert gredzenus.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..
Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
pmfimbars wrote:
Mētājas tādi 15" diski un uz ātro arī trīs vāciņus atradu.Vajadzētu būt visiem četriem..
Tikko parādīsies pirmās pavasara dienas taisīšu sētas un garažu tīrīšanu un visticamāk arī diski tiks tirgoti.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pārdomājot sava c900 slāpšanas porblēmu un viena no iespējām varētu būt hola devējs. Cik noprotu, tad to var nomainīt atsevišķi?
Jautājums vai tas der no vecāka gadu gājuma 9k turbo 1:1 (vnk būtu lielāka iespēja atrast) ? Varbūt, tādu var nopirkt pat jaunu?
Jautājums vai tas der no vecāka gadu gājuma 9k turbo 1:1 (vnk būtu lielāka iespēja atrast) ? Varbūt, tādu var nopirkt pat jaunu?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ka nu nesamuldos
Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).
Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.
Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee
Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).
Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.
Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies. Tad vismaz sanāk, ka NA vai turbo ir viens un tas pats devējs?ifka wrote:Ka nu nesamuldos
Peec "vecaa" EPC sanaak, ka B202 visiem gadiem deveejam ir viens detaljas numurs 7484546 (poz. 32 bildee).
Ievadot sho pashu numuru "kopeejaa" mekleetaajaa (visiem Saab modeljiem) atgriezj tikai 900og un B202. Liidz ar to no shii avota nevar noskaidrot, vai der kas no 9K.
Visgudraak konsulteeties pie nozares speciaalistiem - vinjiem arii ir visjaunaakie detalju katalogi, kas darbojas tiessaistee
Sensors.jpg
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jaa, taa, peec manaa riiciibaa esosha piraatiskaa EPC sanaak.
Kaadeelj Tu domaa, ka vainiigs deveejs?
Cik nu pieredze bijusi, tad shamie vai nu nomirii pagalam un neatgriezeniski, vai arii nobruuk gaitaa, kad a/m labu briidi pasilis, & peec atdzishanas atkal kaadu briidi gatavs darboties it kaa nekas nebuutu noticis. Tavis apraxtiitajaa gadiijumaa neviens no shiem staavokljiem neiestaajas.
Kaadeelj Tu domaa, ka vainiigs deveejs?
Cik nu pieredze bijusi, tad shamie vai nu nomirii pagalam un neatgriezeniski, vai arii nobruuk gaitaa, kad a/m labu briidi pasilis, & peec atdzishanas atkal kaadu briidi gatavs darboties it kaa nekas nebuutu noticis. Tavis apraxtiitajaa gadiijumaa neviens no shiem staavokljiem neiestaajas.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
100%, ka ir divu veidu štekeri, mainas pirms 1989.
Par saderību ar N/A nepateikšu, šķiet, ka visiem N/A bija EZK ignition
Par saderību ar N/A nepateikšu, šķiet, ka visiem N/A bija EZK ignition
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.
SAAB og900S Aero Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Spoli es jau samainīju un rezultāts tāds pats, vienīgais kas vēl ir palicis - svečvadi, hola devējs, ecu un pārītis relejuOra wrote:Manam C900 bija līdziīga problēma ar slāpšanu,vainīga bija indukcijas spole! Brīziem gāja,brīžiem gaitā izbeidzās. Diezgan pačakarējos, kamēr vainu atradu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es pirmajā brīdī pat otru ECU Zviedrijā iegādājos, Ar domu, ja kas man ir rezerve!
SAAB og900S Aero Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vai Jau esi paarbaubijis LH 2.4 kontaktus?
Ja nee, tad bloks pasleepts pie pasazjiera labaas kaajas, zem vert. salona tepikja. Piekljuut tam nav gruuti. Atpogaa lielo spraudni, paluko, vai uz taa nedziivo "zaljais". Arii uz atbilstoshiem bloka kontaktiem paluuko to pashu. Daudz laika tas neaiznjems
Tajaa vietaa meedz buut mitrs un zaljais nav nekas neparasts. Joo iipashi, ja auto ilgaaku briidi staaveejis.
Ja nee, tad bloks pasleepts pie pasazjiera labaas kaajas, zem vert. salona tepikja. Piekljuut tam nav gruuti. Atpogaa lielo spraudni, paluko, vai uz taa nedziivo "zaljais". Arii uz atbilstoshiem bloka kontaktiem paluuko to pashu. Daudz laika tas neaiznjems
Tajaa vietaa meedz buut mitrs un zaljais nav nekas neparasts. Joo iipashi, ja auto ilgaaku briidi staaveejis.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Eksistē certain convertible, 1988.gada turbo ar lh2.2. Es pavadīju gandrīz mēnesi meklējot vainu, kas līdzīga defektīvajam - dažreiz strādā, dažreiz noslāpst pēc 20min, dažreiz nevar pielaist. Es tiku līdz tam, ka gļuka brīdī, ECU nedod signālu (neatceros no galvas + vai -) uz sūkņa releju, respektīvi, redneck solution būtu uzlikt sūknim atsevišķu slēdzi un atiet. Bet, tā kā tam auto redneck solutions netiek atbalstīti, tas stāv un gaida, kad es beidzot tur uzlikšu T5.5