Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jā, izskatās tight fit. Universālo iespējams būtu vieglāk iemānīt iekšā.
Un kāds ir reālais ieguvums? Sk, ka uz dyno drošvien neliki, bet tomēr - "uz aci"?
Un kāds ir reālais ieguvums? Sk, ka uz dyno drošvien neliki, bet tomēr - "uz aci"?
KG-1901
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pirms-pēc nepateikšu, jo FMIC uzliku pirms reāli tā sāku braukāt ar to auto. Bet nu no pieredzes, es saku, ka karstākajās vasaras dienās heat soak nav novērots, APC arī spiedienu negrieza nost, stiep tik cik gribi. Ja pareizi atceros, nedaudz pakrita max boost un nācās pieregulēt. Lai gan hz, tas bij sen un nav taisnība Man tāpat APC bija aizgriezts F pot uz maksimumu, kas ar šo IC deva 0,9-1,0bar. Bija pietiekami ar vēl pāris bolt-on modiem, kamēr man tas bija aktuāli, labākais 0-100 tika atmērīts uz 6,8sek.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet tās 6.8 sek. vēl bija pirms T5.5?Nauris_t16 wrote:Pirms-pēc nepateikšu, jo FMIC uzliku pirms reāli tā sāku braukāt ar to auto. Bet nu no pieredzes, es saku, ka karstākajās vasaras dienās heat soak nav novērots, APC arī spiedienu negrieza nost, stiep tik cik gribi. Ja pareizi atceros, nedaudz pakrita max boost un nācās pieregulēt. Lai gan hz, tas bij sen un nav taisnība Man tāpat APC bija aizgriezts F pot uz maksimumu, kas ar šo IC deva 0,9-1,0bar. Bija pietiekami ar vēl pāris bolt-on modiem, kamēr man tas bija aktuāli, labākais 0-100 tika atmērīts uz 6,8sek.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Protams. Ar T5.5 vairs nav tās agresijas un brutalitātes. Man ir minimāli piekoriģēts 9-3 '99 185hp? softs, es ne tuvu neesmu ar to apmierināts. Ir daudz gļuki, kurus man ir slinkums novērst, bet viņi visi ir tieši saistīti ar vadību. Pirms T5.5 tas auto bija ātrāks, bet nu salikt visu jaunu un uztaisīt maptun custom tune es netaisos, man to jaudu tik ļoti nevajag, es māku braukt tāpat.
Toreiz, kad mērīju ieskrējienu (2008), APC bija noregulēts uz tiem 0,9-1,0bar, RRFPR, abbott FMIC, simons ar diviem rezonatoriem, atvērtais gaisa filtrs un kaut kādas maptun sadalenes. Sadalenes vienā brīdī sadila un tagad ir stock turbo vāles. Superīgi gāja apakšas kad pārtaisīju nedaudz sadalītāju un uzgriezu maksimāli agru aizdedzi, to pašu, ko es vienreiz sadarīju tavam sedanam, Lawyer. Es nesaku, ka esmu neapmierināts ar T5.5, vienkārši vajag pieslēgties tam jautājumam un izķert hardware gļukus, lai var normāli noregulēt. Būtībā priekš c900 ir no jauna jātaisa aizdedzes karte, jo tas motors ir spējīgs paciest krieeeeetni agrākus apsteidzes leņķus nekā ir stock T5.5 kartēs. Un tad jau aizies.
Toreiz, kad mērīju ieskrējienu (2008), APC bija noregulēts uz tiem 0,9-1,0bar, RRFPR, abbott FMIC, simons ar diviem rezonatoriem, atvērtais gaisa filtrs un kaut kādas maptun sadalenes. Sadalenes vienā brīdī sadila un tagad ir stock turbo vāles. Superīgi gāja apakšas kad pārtaisīju nedaudz sadalītāju un uzgriezu maksimāli agru aizdedzi, to pašu, ko es vienreiz sadarīju tavam sedanam, Lawyer. Es nesaku, ka esmu neapmierināts ar T5.5, vienkārši vajag pieslēgties tam jautājumam un izķert hardware gļukus, lai var normāli noregulēt. Būtībā priekš c900 ir no jauna jātaisa aizdedzes karte, jo tas motors ir spējīgs paciest krieeeeetni agrākus apsteidzes leņķus nekā ir stock T5.5 kartēs. Un tad jau aizies.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ar suites palīzību var pagriezt leņķus ar wizard metodi. T.b. "drošs" veids, ja pats neriskē regulēt leņķus.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet kādi tad ir citi ieguvumi no T5.5, ja zūd brutalitāte un agresija? Ekonomija, motora saudzēšana?Nauris_t16 wrote:Protams. Ar T5.5 vairs nav tās agresijas un brutalitātes. Man ir minimāli piekoriģēts 9-3 '99 185hp? softs, es ne tuvu neesmu ar to apmierināts. Ir daudz gļuki, kurus man ir slinkums novērst, bet viņi visi ir tieši saistīti ar vadību. Pirms T5.5 tas auto bija ātrāks, bet nu salikt visu jaunu un uztaisīt maptun custom tune es netaisos, man to jaudu tik ļoti nevajag, es māku braukt tāpat.
Toreiz, kad mērīju ieskrējienu (2008), APC bija noregulēts uz tiem 0,9-1,0bar, RRFPR, abbott FMIC, simons ar diviem rezonatoriem, atvērtais gaisa filtrs un kaut kādas maptun sadalenes. Sadalenes vienā brīdī sadila un tagad ir stock turbo vāles. Superīgi gāja apakšas kad pārtaisīju nedaudz sadalītāju un uzgriezu maksimāli agru aizdedzi, to pašu, ko es vienreiz sadarīju tavam sedanam, Lawyer. Es nesaku, ka esmu neapmierināts ar T5.5, vienkārši vajag pieslēgties tam jautājumam un izķert hardware gļukus, lai var normāli noregulēt. Būtībā priekš c900 ir no jauna jātaisa aizdedzes karte, jo tas motors ir spējīgs paciest krieeeeetni agrākus apsteidzes leņķus nekā ir stock T5.5 kartēs. Un tad jau aizies.
KG-1901
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Brutalitāti un agresiju var panākt saregulējot un saprogrammējot, ar attiecīgām iekšām arī līdz 360zs un pat vairāk. Bez T5.5 tas praktiski nav programmējams. Vieglāk ir arī diagnosticēt un izķert gļukus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tie centri gadījumā nav vienādi 15" un 16" diskiem?Nauris_t16 wrote:Kam vajadzēja crosspoke centriņus?
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-9000 ... 2518.l4276
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ir.
Viņiem vienkārši ir divi varianti, šie te, plakanie un otri, ar fake centrālo uzgriezni.
Bet uzpeld viņi vispār diezgan reti, kur nu vēl pilns komplekts uzreiz
Viņiem vienkārši ir divi varianti, šie te, plakanie un otri, ar fake centrālo uzgriezni.
Bet uzpeld viņi vispār diezgan reti, kur nu vēl pilns komplekts uzreiz
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tad sanāk, ka man ir abi divi varianti krājumosNauris_t16 wrote:Ir.
Viņiem vienkārši ir divi varianti, šie te, plakanie un otri, ar fake centrālo uzgriezni.
Bet uzpeld viņi vispār diezgan reti, kur nu vēl pilns komplekts uzreiz
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es meklēju, bet nu šī cena ir kādus 50 euro virs tā ko būtu gatavs par viņiem atdotNauris_t16 wrote:Kam vajadzēja crosspoke centriņus?
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-9000 ... 2518.l4276
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet to vāciņu vairāk nepaliek. Tiesa, cipars skarbs par plastmasas ripulīšiem, pašu disku cenā.. Es savus Cross spoke atdevu brālēnam barterī pret darbu, tobrīd vērtējot uz aptuveni 80 euro. Viņš vāciņus atsevišķi nogrūda pa 40 euro.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu es savus 2011.? gadā atdevu pa 130ls, bez pulētām palodzēm.
Vāciņi pa 80e nav disku cenā, tā ir vāciņu cena. Pa vienam vākt būs vēl dārgāk. Un tas ir normāli, ka vāciņi maksā dārgi, vienmēr ir tā, ka ir vairāk disku nekā vāciņu, jo vāciņi lūzt un zūd.
Hz, man jau viņus tāpat nevajag, man vajag diskus no sākuma. Kaut salauztus un nopuvušus, bet vajag.
Vāciņi pa 80e nav disku cenā, tā ir vāciņu cena. Pa vienam vākt būs vēl dārgāk. Un tas ir normāli, ka vāciņi maksā dārgi, vienmēr ir tā, ka ir vairāk disku nekā vāciņu, jo vāciņi lūzt un zūd.
Hz, man jau viņus tāpat nevajag, man vajag diskus no sākuma. Kaut salauztus un nopuvušus, bet vajag.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tos centriņus nevar izprintēt?